Uitgerekend September 2019

Floraa wat heftig. Kan me voorstellen dat je dan nu “tijd” krijgt om na te denken in je verlof. Heftig. Wens je veel kracht. 
Annenas fijn dat jullie kindje goed is gaan liggen.
Ik heb af en toe het idee dat hij wel wil, maar niet zo goed kan. Af en toe voel ik zijn hoofdje en benen ook ineens dwars i.p.v. in stuit. Nou ja we gaan nog maar lekker even door met de moxa en zal me vrijdag melden in het ziekenhuis. Dan horen we het wel :) 

Wat een vervelend bericht @Floraa, heel veel sterkte! 
Volgens mij is onze baby nu wel aan het draaien geweest. Vandaag al meerdere keren de hik in mijn lies gevoelr. Heel gek haha 
1 week verlof heb ik er op zitten en het is echt heerlijk... verveel me niet en kan lekker op eigen tempo porrelen in de babykamer 

Wat een heftige tijd voor jou @Floraa. Het lijkt me in combinatie met alle hormonen heel moeilijk om met zo’n verdrietige situatie om te gaan. Ik wens je toch een fijn verlof,... Heb je een geboortepartner? Zodat er toch een vertrouwd iemand bij je is bij de bevalling?
Ik had vanavond een feestje. Wat een wandelende attractie ben je toch als je zwanger bent. Iedereen komt een praatje maken, vragen of ze aan je buik mogen zitten,.. en de opmerkingen liepen weer uiteen van ‘je bent een stralende zwangere!’ tot ‘jeetje wat ben je flink’. Al sluit het 1 het ander misschien niet uit ;). Dus welterusten namens deze dikke, stralende zwangere haha. 

ZazouSept dat wandelende kermis attractie gevoel... Gisteravond zijn we wezen uit eten met mijn ouders en de kids, als ik voor elk starend persoon één cent kreeg was ik rijk.. bloed irritant !!
De kleine is hier erg actief, af en toe een rustmomentje maar ik heb het idee dat hij steeds drukker word. Hij ligt al lekker in mijn bekken, dus regelmatig voel ik zijn voeten tegen mijn ribben, au!
Richting de 37 weken... Nu word het spannend, aangezien onze jongste met 37+4 kwam en ik bij beide jongens 3 dagen voorafgaand aan de bevalling met weeën heb gelopen, verwacht ik dit eigenlijk weer...

Goedemorgen Dames, 
vraagje hebben jullie ook opeens last van misselijkheid? Ik ben deze zwangerschap geen 1 keer misselijk geweest, maar nu in mijn laatste trimester lijkt het netalsof het omgedraaid is. Ben nu steeds kotsmisselijk en overgeven etc voornamelijk in de ochtenden. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen. Heb ook wel last van maagzuur. Daar slik ik rennies voor dat helpt opzich wel. 
Iemand tips? Ik voel de baby trouwens ook zoo hoog tegen me maag aanliggen, waardoor ik minder kan eten. 

Ik heb soms ook dat ik me iets misselijk voel, maar niet zo erg. Zal zeker komen omdat de kleine op alles drukt.
Voel me gelukkig geen wandelende kermisattractie... hoewel laatst op een verjaardag een tante van mijn man tegen hem zei: wat een mooie dracht. Die nog nooit gehoord haha. Voel me dan net een dier ofzo.

Hahaha dat wandelende kermisattractie gevoel herken ik. Wat kunnen mensen staren en dat terwijl er genoeg zwangere vrouwen rondlopen. Nou heb ik al best een buik, maar ook weer niet bizar groot ofzo. 
Spannend zeg @mamapatty ben je er ook al helemaal klaar voor of mag hij van jou nog wel even blijven zitten? Ook bijzonder dat hij steeds drukker wordt, je leest overal dat ze rustiger zouden worden ivm met ruimte. Zo zie je maar weer dat iedere baby anders is ;)
@naamvergeten haha, ik heb geen last van overgeven wel maagzuur. Maar lijkt mij heel vervelend, hoop dat je baby snel wat zakt!! 
@floraa jeetje meis wat heftig dat je ex partner zo’n beslissing heeft genomen tijdens je zwangerschap. Hopelijk kan je toch een beetje je rust vinden tijdens je verlof. Hoe kijk je tegen de bevalling/kraamtijd aan, heb je vertrouwen er in of spannend of? Hoop dat je veel steun om je heen hebt, dikke knuffel in ieder geval voor jou! Je bent sowieso een kanjer. 

Terug
Bovenaan