Uitgerekend September 2019

Ik vond deze laatste week ook pittig. Ben blij dat ik met 35 weken met verlof kan i.p.v. 36. En dan het idee dat ik in januari pas weer ga beginnen!! Dat is wel heerlijk!

Yeaaahh hier ook een zwangere die vandaag haar laatste werkdag had ? Ik vond het heel fijn om vandaag alles af te ronden en dat ik voor de komende maanden even werk uit mijn systeem kan deleten en mij helemaal kan focussen op mijn nieuwe rol. Werk kostte mij veel energie en die kan ik nu gaan stoppen in toegeven aan de laatste loodjes en de laatste (en leukste) dingetjes rondom spulletjes en kleertjes? 
JLG: lastige situatie wat betreft de bruiloft... Het is zo persoonlijk hoe je je voelt (op de dag zelf). Ik zou in ieder geval ze inlichten dat je nog niets met zekerheid kan zeggen en het per dag bekijkt. Wellicht geeft dat wat rust. Ik zelf persoonlijk zou vlak na een bevalling ff overslaan mocht het zo wezen..
juffielies: hier ook fingers crossed? dat de moxa therapie en anders de versie mag gaan helpen bij het draaien van jullie kleine!

Heerlijk al die laatste werkdagen. Ik heb mijn eerste weekje verlof erop zitten! Even wennen wel dat je echt niet naar je werk hoeft ;) Heb helaas sinds gister een keelonsteking te pakken, dus moet het weer wat rustiger aan doen. Vorige week nog een blaasontsteking, ben bang dat mijn weerstand even heel slecht is :(
@juffielies wat spannend zeg dat hij nog niet gedraaid is, hoop dat de moxa therapie werkt! 
@JLG wel een lastige situatie. Ik denk dat je het ook niet helemaal kan plannen, je weet gewoon niet hoe je je gaat voelen. Zelf zou ik iig niet binnen een week na mijn bevalling naar een bruiloft gaan, maar ik denk dat het voor jou vooral belangrijk is om je gevoel te volgen en je er tegen die tijd ook echt niet schuldig te voelen als het niet gaat!! 

@Juffielies,  wat vervelend dat hij nog niet is gedraaid. Hier zit de kleine volgens mij ook nog lekker verkeerd. Woensdag hebben we weer controle dus ben benieuwd of bij mij de indaling ook al is ingezet.Ben erg benieuwd hoe t gaat met je moxa therapie!!

Zo moest even teruglezen☺️
Ik baal als een stekker ik werd vanmorgen snotverkouden wakker en dat terwijl de baby kan komen.. Hopelijk blijft die netjes zitten de komende week..
Jufflies hopelijk draait de kleine snel en helpt al die technieken☺️
@jlg ik zou niet naar de bruiloft gaan als je net bevallen bent.. Ben je nog zwanger dan zou ik alleen de receptie of de ceremonie pakken.. Goed aan jezelf denken 

Wat een boel berichten. Leuk! 
JLG, kan me voorstellen dat je het lastig vindt. Ik denk dat je nu de keuze moeilijk kunt maken, kijk de situatie op dat moment aan hoe jullie je dan voelen.
Hopelijk draaien jullie baby’tjes nog Juffielies en Egeltje! 
Ik heb sinds gisteren ook verlof. Aan de ene kant heerlijk. Aan de andere kant vind ik het lastig omdat ik de afleiding moet missen die ik had tijdens het werk ivm de scheiding. Sinds 12 juli ben ik officieel gescheiden. Is niet aan te raden om tijdens een zwangerschap te scheiden, dit was in eerste instantie ook niet mijn keuze. Uberhaupt nooit mijn keuze om te scheiden.. Het is nu niet anders, en ik zet alles op alles om er het beste van te maken! 

Ohh pfff wat heftige situatie Floraa? heb je wel genoeg steun nog aan je ex partner wat betreft jullie kindje? Hopelijk ook een fijn steunend netwerk om je heen. Sterkte ?
beterschap voor de zieken? hoop dat jullie gauw opgeknapt zijn!

Jeetje heftig Floraa! Hopelijk kun je uit dat kleintje in je buit toch wat positiviteit putten om dit door te komen.. Sterkte!
@Juffielies, duimen dat die moxa therapie gaat helpen! Mijn collega was er heel enthousiast over, bij haar heeft het gewerkt afgelopen december.
Ik was er zelf ook al overna aan het denken, want had er een hard hoofd in. Maar vanochtend tijdens de liggings echo bleek (tegen mijn eigen verwachting in) dat ze toch goed is gaan liggen en zelfs al een stukje ingedaald is. En vk zei dat het een kleintje is, geboorte gewicht schatte ze op 3000-3300. 
Maar een hele opluchting dat ze goed ligt,  nu kan ik me met een gerust hart nog één keer opladen voor 5 dagen werken. En daarna ben ik ook wel echt klaar om te gaan genieten van verlof ?

Terug
Bovenaan