Uitgerekend September 2019

Mamatjell ik heb 1.5e week terug ook een aantal dagen moeten overgeven en had een misselijk gevoel. Bleek dat de kleine echt op mijn maag lag. Nu gelukkig niet meer (wat gezakt en lijkt wat te zijn verschoven). De verloskundige gaf aan dat er niet veel aan te doen was. Zou het daar wel melden in ieder geval en ff je bloeddruk laten checken, misselijkheid kan ook een teken van zwangerschapsvergiftiging zijn. 
Die kermisattractie factor herken ik ook Haha. Ik draag enorm naar voren en van achteren zie je amper iets. Mensen behandelen me dan “normaal” maar wanneer ze me van voren zien lopen krijg ik ineens een exclusieve behandeling en starende blikken. Hou er niet zo van maar ach nog een week of 4 en dan zijn we daar vanaf ;-) 
vannacht de slechtste nacht tot nu toe gehad. Veel krampen, een wild kind in mijn buik, continu plassen en tintelende handen. Zo genoeg geklaagd, nu lekker Netflix aan ;-) 
fijne zondag allemaal! 

Goedemiddag allemaal
Ik ben ook weer bijgelezen. Ik heb donderdag mijn laatste werkdag gehad en ook verlof dus. Was er zo aan toe want de kleine ligt erg laag waardoor mn bekken en onderrug erg zeer doen.. En ik redelijk veel moet plassen. 
Afgelopen nacht zaterdag op zondag dus.. Voor het eerst in ons nieuwe huis geslapen. Was hier zo aan toe. Vanmorgen alleen de spullen opgeruimd. En nu dus onwijs buikpijn en lig ik plat op de bank.. Maarja daar leer ik van.
Inmiddels is de babykamer ook al ver af. En ben er zoo blij mee. Moet nog wel iets gebeuren maar niet zoveel.. Net zoals in de rest van het huis.. Zijn nog maar paar dingen die af gemaakt moeten worden maar het meeste is af!!!
Nu de komende weken even genieten van het huis en dan kan de kleine komen. Inmiddels 34.5 week zwanger maar van mij mag de kleine wel komen in week 37 hihi. Kan gewoon niet wachten meer.. 

liesforum alles, behalve de babykamer.. die is nog niet helemaal geschilderd ivm een paar tegenslagen, is klaar dus van mij mag hij wel komen.. mijn andere zoons zijn er ook al even klaar voor haha ! Over 2 weken begint de feestweek hier in het dorp, ik voorspel al een tijd dat het precies in die week gebeurd.. dus we gaan het zien!

Hi ladies, hebben jullie ook zo het gevoel dat het ieder moment gebeuren kan? Of is dat echt iets wat tussen je oren zit ? ? nu 36 + 5.. zo lastig dat het bij iedereen anders is, soms denk je er weleens aan dat je het niet aan voelt komen ofzo, maar dat kan natuurlijk niet.. laatste loodjes, toch wel spannend ? liefs 

Mamapatty: ik zie wat parallellen haha.. hier start 2 dagen na mijn uitgerekende datum ook de kermis in het dorp! Met in die week allemaal activiteiten ook voor de kids vanuit school, volksspelen etc. Zal mij benieuwen! Volgens mij ga ik de 40 weken aantikken en wordt dat mijn kraamweek (gevoelsmatig).
Hier vandaag juist de babykamer af! Man, staan zwoegen met mijn moeder.. pff. Alleen nog even lampje ophangen.
De keuken is einde van deze week af en in de tussenliggende dagen even de laatste zooi in huis opruimen.
Verder gaat het goed en slaap ik gewoon aan 1 stuk de nacht door (afentoe even van zij wisselend). Soms wel vroeg in de ochtend, rond half 6, eruit om naar de wc te gaan. Maar gelukkig niet een paar keer per nacht. 
Ik hoop echt na deze week nog 2 weken even te genieten van niks doen, lezen en Netflixen...

Morgen 38 weken maar had dat de eerste weken van mijn verlof ook heel erg :p to do lijst was lang en werd er beetje onrustig van. Maar na een week waren alle "belangrijke" dingen af en toen de vk zei dat ze in haar dienst toch vaak vooral de 40+ statussen checkte hebben we besloten het maar te parkeren :p. Komt 2 sept op zijn vroegst, daarvoor is ook oké maar dat gaan we niet meer elke avond zeggen ;) dan is het gewoon een verassing ;)
Hebben nu wel volgend wknd 2 leuke dingen staan en denk dan nu wel hmmm ja als t nu zo blijft gaan dan hoop ik toch dat hij nog heel even blijft zitten. 
Enige wat ik wel spannend vind is dat hij er toch nog wel goed uit moet komen, je bent nu zo ver al en wat is het afschuwelijk als het nu nog mis gaat....

Voel me verder goed op wat gespook snachts na en vermaak me uitstekend, zo fijn om dingen in huis te ordenen waar ik nooit aan toe kwam. En baby beweegt zo gezellig. 
Houd dat maar voor me voor als ik het straks na 40wken geen geduld meer heb ;) dat ik dit allemaal nog heb kunnen opruimen 

Floraa: och wat kan ik me daar kwaad om maken als ik lees dat hij je niet eens steunt en het druk heeft met zijn nieuwe vriendin en leven? Ik snap daar toch echt helemaal niks van hoor..  Maar goed jouw kindje kan echt trots op jou zijn als sterke moeder? En idd wat waardevol dat je fijne vrienden en familie om je heen hebt? zet hem op powervrouw!
Apelboompje: herkenbaar wat je schrijft over zorgen dat het wel allemaal goed moet blijven gaan. Ineens had ik dat ook weer afgelopen dagen. Als het nu nog fout ga terwijl we zo alles klaar maken en toeleven naar ons kindje.. dat overleef ik niet. Maar probeer dat toch maar weer opzij te zetten en vertrouwen te hebben. En volgens mij is ons leven vanaf nu altijd met extra zorgen?? #ouderschap
Mijn eerste week verlof! Zo gek dat werk nu geen onderdeel meer is van mijn week! Maar wat heerlijk ?
BTW ik ben ook weer opnieuw misselijk. Bij mij heeft het ook veel te maken met de extreme maagzuur. Ik zit inmiddels 3x daags op 20mg omeprazol omdat ik weer heel veel aan het spugen was en mijn nachten niet te doen waren

Terug
Bovenaan