Uitgerekend September 2019

Ik ben de afgelopen weken veel bij gekomen en zit nu op ruim 11 kilo! Ik denk ook dat het veel vocht is Zazousept. Straks is het er vast zo weer vanaf ;) Ik zou me geen zorgen maken!

Ik ben vandaag 35 weken en iets meer dan 9 kg aangekomen. Ook zie je bij mij van achter niet dat ik zwanger ben.
Wel steeds meer last van dikke vingers, vooral in de ochtend als ik wakker wordt. Ook wordt ik af en toe wakker van een slapende hand, zo irritant!

Ik ben 38weken en ook zo ongeveer 10-12kilo aangekomen. Ik weet niet meer met hoeveel ik begon. Blijf de laatste weken wel op t zelfde gewicht zitten. In t begin kwam t er hard bij maar nu lijkt t stil te staan.. Dus vond dat ik gister wel een extra stukje chocola mocht haha 

Hier ook zo'n 10 kilo aangekomen. Het staat nu al twee weken stil want ik kan minder veel eten. Zit heel snel vol dus eet wat kleinere porties meer verdeeld over de dag. 
Vandaag 39 weken en zo voor controle naar de verloskundige. Ik hoop voor de laatste keer. Als sinds vorige week donderdag alleen maar harde buiken, krampen en voorweeën in de nacht. Van mij mag het nu echt gaan doorzetten..

Haha ik ben de ergste hier, sta al op 14 kilo aangekomen, lijkt ook nog steeds per week wel wat bij te komen. Maar zie het niet op de heupen ofzo en ook niet extreem gegeten. Probeer mij er ook niet te druk om te maken, volgens mij zit er veel vocht in mijn kuiten en bovenbenen. Straks lekker veel wandelen als de kleine er is☺️

LadyJ en September eerste kindje spannend, dank jullie! Ik had het inderdaad heel erg prettig gevonden als ik dit samen met een partner kon meemaken. Lovesept, je hebt helemaal gelijk. Hij doet nu als een eikel. Ik weet gewoon dat hij anders kan, dat zijn daden uit pure wanhoop zijn. Dit is alleen voor mij een uitleg voor zijn gedrag en zeker geen excuus! Want wat ik hier heb verteld over zijn gedrag is echt nog maar een fractie. We hadden 6,5 jaar een relatie. Het gekke is, ik voel mij sterker én gelukkiger zonder hem. En daar heeft mijn/ons kindje veel meer aan dan de vrouw die ik op het eind van onze relatie was. Het voelt allemaal zo ontzettend dubbel..
JLG, spannend idd om een datum vast te stellen! Gebeurt dat altijd met zw.diabetes?
Ik ben nu 6 kilo aangekomen (35+3). Vind dit zelf nog aan de lage kant. Ik hoor anderen om mij heen die 18 kilo zijn/waren aangekomen, maar dat dat er ook heel snel weer vanaf was na de geboorte.
Wendess, is mij niet bekend.. Waar ervaar je die krampen? Zijn het geen indalingsweeën?

Hier 18/19 kg met 38+3. Het is niet te zien en waar ik me in het begin zorgen om maakte, heb ik het redelijk los kunnen laten. Zolang ik maar goed bezig ben. 
Gisteren denk ik 1 voorwee gehad. Haha. Verder valt het bij mij nog wel mee. Soms wel wat gespannen/gevoeligere buik. 

Terug
Bovenaan