Uitgerekend September 2019

Haha @Eefje: ik snap wat je bedoelt maar sommige vrouwen hebben bijv echt geen taille meer van achteren gezien. Of krijgen ineens hele brede heupen. Zo bedoel ik het. Dat mijn silhouet van achteren nog hetzelfde is. Van de zijkant daarentegen. Oei ik schrik soms gewoon als ik mezelf van de zijkant zie. Maar het stelt me wel gerust dat de kilo’s vergelijkbaar zijn met enkele anderen van jullie. 
@MelissaW: hier ook zo’n hormonaal dagje en een zwangere vriendin van mij had het ook al! Vind dat wel pittig soms. 
Vandaag wilde ik even wat laatste dingen shoppen voor mijn vluchtkoffer etc (Blijf ik een stom woord vinden) maar het viel me tegen hoe moe ik was na twee uurtjes shoppen. Dus dat betekende overgeven bij thuiskomst en vanmiddag twee uur slapen. Ik moet daar nog erg aan wennen dat ik zo weinig aankan.

Mellisaw ja ik moet ook mega snel huilen. Ben erg lichtgeraakt Haha. Denk ook dat het komt door het slechte slapen, kan gewoon minder hebben.
herkennen jullie ook dat je wat meer teruggetrokken bent? Ik ben normaal echt een sociaal dier, spreek graag af, hou van mensen om me heen en ben oprecht geïnteresseerd in anderen.. maar nu... ik zit echt in mijn “eigen bubbel”. Met mijn partner ben ik graag, maar de rest kan me echt even gestolen worden. Voelt soms best egoïstisch of zo? Hoort dit erbij? 

Juffielies dat is heel normaal! Ik zeg al een paar weken dingen af omdat ik er nu gewoon geen zin in heb, terwijl ik normaal gesproken echt graag bij anderen ben. 
Vanmiddag was denk ik mijn laatste ritje in de auto, zó balen.. maar het voelt echt niet meer fijn, dat ga ik wel echt missen! Heel gek haha
Morgen de liggingsecho, de laatste keer naar ons mannetje kijken op een schermpje voor we hem live mogen ontmoeten.. Zo'n gek idee! Maar ook heel fijn dat het nu eindelijk écht word

Jufielies: ik ben blij dat je het zegt! Hier precies hetzelfde. Ik spreek dan wel eens in de toekomst wat af dus bijvoorbeeld over een week en dan denk ik tegen die tijd echt shit zo geen zin haha. Doe liever gewoon mn eigen ding en niet teveel poes pas! Ik kan ineens heel goed verjaardagen schrappen haha

MelissaW ik ben ook steeds emotioneler.. 2 vriendinnen van mij zijn gisteren bevallen van prachtige, gezonde kindjes en het deed me zoveel! Ze staan beide ook heel dichtbij mij, dus het is ook logisch, maar ik had ook zoiets van 'ohhh zij hebben de bevalling nu gehad en hebben hun kleintje nu gezond en wel bij hen, ik wil dat ook zooo graag'.. Ben nu bijna 36,5 week dus ze moet nog eventjes blijven zitten maar ik kan echt gewoon niet meer wachten.. 
Maandag weer een groei-echo gehad (was toen 36 weken) en ze ligt qua lengte nog steeds aardig wat voor op gemiddeld. Gewicht was nu zo'n 3000 gram, geboortegewicht bij 40 weken nog steeds zo'n 3800 gram. Ze groeit in ieder geval goed door op haar lijntje, heel blij mee!

Ik spreek nog wel heel veel af voor de komende weken, maar zal heel goed kunnen zijn dat ik er ook weinig zin in heb. Ben sowieso wel iemand die zich terug kan trekken ;)
Pff kreeg gisteravond ineens een oorontsteking, wat een pijn zeg. Wel een geluk dat er vanochtend al gaatje in mijn trommelvlies ontstond en dit de pijn verzacht. Gebeld met HA heb schijnbaar middenooronsteking, wat vooral bij kinderen voorkomt. Echt ben wel klaar met de slechte weerstand van afgelopen 3 weken, hopelijk snel weer wat beter!! 
Even klagen hoor? 

Hallo allemaal. Al die verhalen weer zo leuk. 
Ik heb gister mijn laatste liggings echo gehad. En weten nog steeds het geslacht niet. Hihi. Wel heb we een goed gemiddeld grote baby. Lange benen (net als ik) en het neusje was sprekend die van mijn vriend. Zo leuk om dat te zien.
De baby was nu met 34+6 ong 2709 gram. En wordt met 40 weken rond de 3700 gram geschat. Dus lekker gemiddelde baby (3500 was normaal zij ze). Al hoop ik stiekem nog steeds dat het eerder komt. Over 2 weken met 37w mag het al komen. Al liep het qua grootte van benen buik en hoofd voor op de groei want alles was qua groei al in week 37/38. Wat ze hebben kunnen berekenen dan.
Ben echt zo benieuwd. Bij ons komt alleen 2 sept de keuken pas dus het zou handig zijn dat de kleine nog even voor die datum blijft zitten. Al had ik vanacht het gevoel te gaan bevallen (menstruatie pijn). Zelf zou ik maandag 26 aug leuke datum vinden dan zijn mn vriend en ik 8jr samen hahah. Zou het een echte liefdes baby zijn.. Maar voor de ontwikkeling moet het dus nog 2 weken zitten (vandaag 35w). En het huis is nog niet helemaal af dus...
Nog even geduld. Maar zo benieuwd wie zich nu als eerst meld?

Anemoontje en mamapatty fijn dat jullie het herkennen, doet me goed! Toch handig zo’n forum ;-)
ik heb officieel nesteldrang denk ik. Net alle ramen gewassen en dat is zoooo niks voor mij. Ik vond het heerlijk. Nu lekker even op de bank, ben er moe van! Fijne zonnige dag allemaal! 

Terug
Bovenaan