Uitgerekend September 2019

Wendess wendess ik heb ook regelmatig sinds deze week menstruatieachtige krampen. Dacht zelf aan voorweeen/indaling? Het ebt ook weer vrij vlot weg bij mij in ieder geval. Niets constants of zo. 

Hier vandaag de 'magische' 37 weken grens gehaald. Nu is het echt aftellen. Ik hoop dat hij niet te lang op zich laat wachten. Zo nieuwsgierig en ongeduldig inmiddels.
Ik voel me verder redelijk goed. De nachten worden steeds slechter en ik blijf maagzuur aanvallen houden. Maar verder mag ik niet klagen.
Qua gewicht ben ik nu ook zo'n 15 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoeveel moeite ik moet doen om dat er weer af te krijgen straks.?

@floraa fijn dat je je sterker voelt dan ooit dat zegt ook wel iets dat die 6. 5 jaar niet altijd perfect is geweest alleen rot dat het precies misloopt tijdens je zwangerschap. Hopelijk heb je wel door al dit gedoe van je zwangerschap kunnen genieten want die bewegingen zijn echt zo mooi!
Ik ben nu ong 4 kilo aangekomen maar ik begon al met wat zwaarder bmi en hou mijn gewicht nu erg goed in de gaten. 
Ik ben nu een beetje verdrietig want ik werd wakker met een koortslip in mijn neus.. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten zodat ik bij de geboorte wel de baby kan kussen en knuffelen..spannend?

Ha! Ik ben ook al zeker 12 kilo of meer aangekomen, ik heb alleen geen weegschaal dus zou het niet exact weten.. is een schatting.. ? Bij 29 weken zat er nl. al 9 kilo bij (bij verloskundige op weegschaal). Normaliter als je er niet teveel bij hebt gesnoept ben je het redelijk snel kwijt omdat het vrijwel allemaal baby- en zwangerschapgerelateerd is (baby zelf, baarmoeder, vruchtwater, meer bloed, meer 'huid', mischien meer borstweefsel, vocht vasthouden etc). Komt allemaal wel goed.
Ik moet trouwens altijd stiekem een beetje grinniken (lief bedoelt) om constateringen dat je van achteren niets ziet.. De buik zit toch aan de voorkant? En de baarmoeder groeit ook niet het hoekje om richting je bips.. ?? We zien er iig allemaal, vind ik, ongeacht gewicht, mooi uit zo zwanger! Die soort glow die zwangeren hebben ook.. ?
Vandaag de laatste spulletjes gehaald. Wasgel, olie, kunstvoeding en fles (voor geval dat), veel extra maandverband, nog een paar kleine accessoires. Ga nu de eerste lakentjes en kleertjes wassen.
Voor mij mag ze nog best even blijven zitten zodat ik nog wat langer kan genieten nu bijna alles in huis af is. Lekker lezen, netflixen en niksen.
En Flora: sterkte meid!!

Zou heel goed indalings weeën kunnen zijn. Al is die van mij al volledig ingedaald. Ben benieuwd hoe het vannacht is met de krampen. Het voelt eigenlijk gewoon alsof ik ongesteld moet worden! 

Lovesept, ik heb nog een goede tip voor een koortslip alhoewel ik betwijfel of die je nu nog kan redden. Maar koop L-Lysine pillen bij een drogist/Holland & Barrett. Waarschijnlijk voel je wel aankomen wanneer je een koortslip aan voelt komen, dan moet je beginnen met slikken van deze pillen. 
Mijn man had jaren een koortslip en kreeg deze tip van mijn collega. Sindsdien slikt hij de pillen als hij het voelt aankomen, iets belangrijks heeft etc en eigenlijk nooit meer een uitbraak gehad! Dus ook in september zal hij de pillen gaan slikken als ons kleintje verwacht wordt. 

Ik heb ook die menstruatie krampen dus vanmorgen even de vk een berichtje gestuurd want ben dan toch nieuwschierig. Ze zei dat t 2 dingen konden zijn: verder indalen (ze is nog niet helemaal ingedaald) of oefenweeen.. 
Sommige dagen, zoals vandaag, zijn m’n emoties op hol geslagen. Om niks moet ik huilen. Kent iemand dit? ? 

Terug
Bovenaan