Ha! Ik ben ook al zeker 12 kilo of meer aangekomen, ik heb alleen geen weegschaal dus zou het niet exact weten.. is een schatting.. ? Bij 29 weken zat er nl. al 9 kilo bij (bij verloskundige op weegschaal). Normaliter als je er niet teveel bij hebt gesnoept ben je het redelijk snel kwijt omdat het vrijwel allemaal baby- en zwangerschapgerelateerd is (baby zelf, baarmoeder, vruchtwater, meer bloed, meer 'huid', mischien meer borstweefsel, vocht vasthouden etc). Komt allemaal wel goed.
Ik moet trouwens altijd stiekem een beetje grinniken (lief bedoelt) om constateringen dat je van achteren niets ziet.. De buik zit toch aan de voorkant? En de baarmoeder groeit ook niet het hoekje om richting je bips.. ?? We zien er iig allemaal, vind ik, ongeacht gewicht, mooi uit zo zwanger! Die soort glow die zwangeren hebben ook.. ?
Vandaag de laatste spulletjes gehaald. Wasgel, olie, kunstvoeding en fles (voor geval dat), veel extra maandverband, nog een paar kleine accessoires. Ga nu de eerste lakentjes en kleertjes wassen.
Voor mij mag ze nog best even blijven zitten zodat ik nog wat langer kan genieten nu bijna alles in huis af is. Lekker lezen, netflixen en niksen.
En Flora: sterkte meid!!