Uitgerekend September 2019

@ Juffelies: wat ontzettend vervelend zeg maar je hebt er inderdaad alles aan gedaan! Heb je zelf al een voorkeur of ga je je nu rustig oriënteren op de mogelijkheden?
@ Eefje: hoe is het met de jeuk? Goede bloeduitslag gehad? Verwacht de VK bij jou dat ze sowieso langer blijft zitten in verband met de vorige twee of heeft dat er eigenlijk niets mee te maken en kan nummer 3 zich vandaag melden?
Ik ben enorm aan het hopen dat meneer zich in de loop van morgenmiddag gaat melden. Loop echt een beetje op mn laatste energie en wil heel graag de bevalling niet doodmoe ingaan. Maar ja we hebben er nul invloed op helaas ?

Eefje nee ik ga denk ik met alles stoppen nu.. de gynaecoloog gaf ook aan dat een tweede draaipoging geen zin zou hebben, ze had nu echt alles geprobeerd/gegeven en omdat hij echt al een week of 6 zeker in stuit ligt en hij nu niet wilde draaien ik me beter in kan stellen op stuitbevalling of een keizersnede. 
Een wonder kan altijd natuurlijk, maar ben zelf vrij nuchter en ga me nu meer verdiepen in de andere mogelijkheden i.p.v. blind staren op een “gewone” bevalling. 

Marieke mijn “voorkeur” gaat nu naar een keizersnede voor de veiligheid van de kleine en omdat het mijn eerste “bevalling” is en ik alles al spannend genoeg vind. Maar deze week nog maar eens rustig over denken. 

Juffielies: knap hoe je ermee omgaat en schakelt naar de bevallingsmogelijkheden bij stuitligging. Ik begrijp je voorkeur naar keizersnede en het is idd al spannend genoeg!
Mariekesept: nog geen uitslag. Is pas woensdag bloed afgenomen. Van het ijzer is het misschien al bekend, maar er moest ook bloed opgestuurd worden naar een ander lab voor bepaling van de leverwaarden en galzouten. Mogelijk gaat dat pas vandaag mee met een zending en dan kan het zo nog aantal werkdagen duren. De jeuk gaat in vlagen. Ik hoop dat ik me vooral zelf zit te irriteren door bij elke kriebel te krabben of  dat ik reageer op wasmiddel. Heb nu ook vooral last van rond de bh-band. Als het toch die galstuwing is volgen er maatregelen. Ik ben aan de ene kant nuchter (want jeuk komt bij veel meer zwangeren voor), maar wel gefocused op hoe vaak ik de baby nu voel. Omdat het gevaarlijk kan zijn, kan ook verminderde bewegelijkheid van de baby een teken zijn. Dus toch wel wat mee bezig.
Verder kan de bevalling elk moment gebeuren, maar idd, door het lang dragen van de oudsten is de verwachting eerder dat ik de uitgerekende datum minimaal ga halen. Het voelt ook nog helemaal niet onrustig nu. Geen voortekenen, niks. Maar ja, had ik eerder ook helemaal niet.
Vervelend dat je zelf zo weinig energie hebt nu. Kan me helemaal voorstellen dat hij van jou mag komen!! Wat een geduld en overgave 'aan hoe het is' moeten we opbrengen he..

Juffielies Klinkt alsof je op een prettige manier omgaat met deze tegenslag. Je bent echt wel een stoere chick! Tot het uiterste gegaan, dapper hoor. Het is niet niks! Ik heb van een vriendin ook haar buik gezien en paar dagen na een versie die was helemaal bont en blauw. Succes met het verwerken van alle info de komende dagen.
Mariekesep superlief dat je elke keer weer die lijst bijwerkt, leuk om te zien. Ik kijk ook heel erg uit naar alle bevallingsverhalen. 
Eefje sterkte met de jeuk, lijkt me heel vervelend...

Ahh echt balen dat het niet gelukt is Juffielies! Maar knap dat je al zo aan het omschakelen bent, succes de komende dagen met een keuze daarin maken. Snap helemaal dat je voorkeur dan naar een keizersnede gaat. 
Hier m’n laatste werkdag erop zitten, voelt echt nog heel vreemd. Denk dat ik maandag pas echt ga beseffen dat het erop zit en ik m’n tijd ineens zelf ga invullen en lekker kan aanrommelen hier in huis. 

Minni, wat vervelend dat de baby nog niet is ingedaald. Maar volgens mij kan dit ook later nog wel, zelfs vlak voor de bevalling. 
Juffielies, wat vervelend dat het draaien niet is gelukt. Natuurlijk is het niet anders, maar kan me voorstellen dat je er wel even van hebt gebaald. Succes met het gesprek!
Mariekesep, leuk zo’n overzicht! Ik ben zo benieuwd naar alle verhalen die straks zullen komen, wie wanneer gaat bevallen.
Spannend en vervelend, Eefje. Hopelijk is er snel een goede uitslag!
Ik ben ook bang dat ik mij ga verspreken met de naam. Het is een hele onbekende naam, dus kleine kans dat de naam geraden wordt. Maar mijn moeder zat er wel heel vlakbij! Voor de rest niemand.
Hebben jullie ook de laatste weken (veel) meer last van de bekken? 

Terug
Bovenaan