JuffieLies, jammer dat het draaien niet gelukt is. Succes met het maken van een keuze! Heel goed dat je er zo nuchter in staat, je kunt er helaas toch niets aan veranderen dus dan maar beter accepteren en kijken naar de mogelijkheden.
AvdS, ik heb wel de laatste dagen veel last van maagzuur ineens.. krijg geen hap door mijn keel ook. Misselijk gelukkig niet, heel vervelend voor je! Hopelijk wordt het beter nu je rust kunt pakken.
Wow Eefje, wat een plannen heb je nog haha! Ik ben blij als alles klaar is voor de baby, de rest kan me op het moment gestolen worden. Al heb ik dinsdag wel de hele keuken leeggegooid en heringedeeld.. dus misschien komt dat toch nog wel. (Heb wel een poetsvrouw, dat scheelt ook natuurlijk)
De laatste loodjes vallen me zwaar zeg! Maandag 37 weken, tot afgelopen maandag een ‘zorgeloze’ zwangerschap gehad, sindsdien last van vanalles en nog wat. En erachter gekomen dat ik zo’n 6x diclofenac heb geslikt i.p.v mijn ijzertabletten, was even pure paniek. Verder loop ik als n pinguïn, kom ik met moeite van de bank/uit bed en doet mijn buik 24/7 pijn van al het duwen en schoppen aan de binnenkant. Al durf ik niet meer te klagen over dat laatste, want donderdag was ze stil tot 9 uur.. wederom pure paniek.
Ik wens iedereen een heerlijk weekend, nog even genieten van elkaar met het zicht op de toekomst en heel veel voorspoedige bevallingen! Ik kan niet wachten tot de eerste kindjes geboren worden ??