Uitgerekend September 2019

Yes! Ook ik heb vanaf vandaag lekker verlof! Zal je precies zien dat ik me vanaf niet lekker voel. Mega misselijk en het gevoel alsof ik ieder moment moet spugen.. ?

Hallo allemaal,
Ik heb nu pas het forum ontdenkt maar ben op het moment 35+4 weken. Uitgerekend op 23/9 maar zal op 9/9 worden ingeleid voor mijn eigen gezondheid.( Ik ben hartpatiënt) allemaal heel spannend dus. Ik kan geen 340 pagina's teruglezen maar ik wil jullie allemaal veel succes wensen bij de bevalling. Ik ga ervanuit dat iedereen nog rond en gezond is?
Groetjes Anouck

Hoi Anouck. Welkom erbij!
AvdS: ik ben de laatste dagen ook zó misselijk. Nou geef ik al acht maanden over maar het lijkt wel sinds ik deze week verlof heb dat alle vermoeidheid en (dus) misselijkheid eruit komt. Heb deze eerste verlofweek dus nog heel weinig van mijn klusjes kunnen doen. Hopen op een beter volgende week!

Thanks dames! Vandaag even mentholgel gehaald. Helpt wel een beetje. Gelukkig gaat de jeuk in vlagen. Niet continu. En belemmert niet mijn slaap. Hopelijk dus geen last van die cholestase als veroorzaker. Is trouwens iets waar ze pas een paar jaar mee bekend zijn las ik ergens. Dus nu zijn verloskundigen er meer op gericht wanneer je aangeeft dat je jeuk hebt.
Vervelend voor degenen die misselijk zijn of weinig energie hebben! Hopelijk draagt het verlof en de rust bij aan het weer wat beter voelen. Ik heb zelf dat het ontbijt niet lekker valt. Kan 's ochtends niet veel eten. Net of de organen zich weer even moeten 'zetten'. Vanaf de lunch gaat het beter en lijkt mijn maag meer ruimte te hebben. 

Mijn ontbijt kom ik rond de lunch nog tegen. Zo vervelend! Het zijn echt een soort van vlagen van misselijkheid. 
Hopen dat inderdaad m’n verlof en de rust die ik nu kan pakken hiermee gaan helpen. 
Hoe is het met de dames die begin september zijn uitgerekend? Houden jullie het nog een beetje vol? 

JuffieLies, jammer dat het draaien niet gelukt is. Succes met het maken van een keuze! Heel goed dat je er zo nuchter in staat, je kunt er helaas toch niets aan veranderen dus dan maar beter accepteren en kijken naar de mogelijkheden.
AvdS, ik heb wel de laatste dagen veel last van maagzuur ineens.. krijg geen hap door mijn keel ook. Misselijk gelukkig niet, heel vervelend voor je! Hopelijk wordt het beter nu je rust kunt pakken.
Wow Eefje, wat een plannen heb je nog haha! Ik ben blij als alles klaar is voor de baby, de rest kan me op het moment gestolen worden. Al heb ik dinsdag wel de hele keuken leeggegooid en heringedeeld.. dus misschien komt dat toch nog wel. (Heb wel een poetsvrouw, dat scheelt ook natuurlijk)
De laatste loodjes vallen me zwaar zeg! Maandag 37 weken, tot afgelopen maandag een ‘zorgeloze’ zwangerschap gehad, sindsdien last van vanalles en nog wat. En erachter gekomen dat ik zo’n 6x diclofenac heb geslikt i.p.v mijn ijzertabletten, was even pure paniek. Verder loop ik als n pinguïn, kom ik met moeite van de bank/uit bed en doet mijn buik 24/7 pijn van al het duwen en schoppen aan de binnenkant. Al durf ik niet meer te klagen over dat laatste, want donderdag was ze stil tot 9 uur.. wederom pure paniek. 
Ik wens iedereen een heerlijk weekend, nog even genieten van elkaar met het zicht op de toekomst en heel veel voorspoedige bevallingen! Ik kan niet wachten tot de eerste kindjes geboren worden ??

Vandaag 39 weken! Het gaat op zich wel goed hier. Gisteren in de avond lekker iets van 1/1.5 uur rustig op het strand gewandeld. Overdag voelde ik me wel erg moe/slap.

Aw Juffielies wat balen dat de draaipoging niet gelukt is. Kan me voorstellen dat je nu ff moet schakelen. Succes met de afweging tussen keizersnee en of stuitbevalling. 
Eefje: ik moet echt lachen om jouw berichtje. Volgens mij is dit maximaal nesteldrang haha. 
Welkom Anouck! Zo jij weet de datum gewoon al. Extra spannend zo een keizersnede als je ook hartpatiënt bent. 9/9 wel een mooie datum? 
Heerlijk voor de dames die nu ook met verlof zijn ? 
Gister was hier de lactatiekundige thuis. Super lieve vrouw. Hoop al geleerd van zowel de voorlichtingsavond als het 1 op 1 consult. Ook gewoon over de kraamtijd gehad en het ouderschap. Was fijn? 
Vannacht ging ineens mijn vriend naar beneden op de bank slapen. Ik snapte niet waarom want ik had een keer geen last van maagzuur, spugen of rusteloze benen... Bleek ik keihard te snurken??? 
Fijn zonnig weekend allemaal! Ik ga weer verder met het kamertje en kleertjes op orde brengen?

Terug
Bovenaan