Uitgerekend September 2019

Jessie wat balen dat de kleine weer is gedraaid! Wanneer mag jij terug om een afspraak te maken? Even schakelen zo He? Bijzonder dat we hetzelfde hebben, komt toch maar bij 3 tot 4% voor! 
Zie een beetje op tegen de hitte vandaag. Nu nog lekker even buiten maar sluit mezelf vanmiddag maar op denk ik. 

Jeetje Jessie, gelukkig heeft je vriend zich versproken. Als je het niet wilt en het is zaterdag pas, zou ik het afzeggen. Het zou tenslotte voor jou moeten zijn, omdat jij het leuk moet vinden. Maar als je je er echt bij neer kan leggen en er toch van kan genieten is dat natuurlijk ook goed.
Wat naar dat de versie zo pijnlijk is geweest. Het zal vast spannend en wennen zijn dat het nu anders zal lopen dan je van te voren had gedacht.

Juffielies: oh ik ben er zoooo nerveus voor... ik vind het misschien niet eens eng, maar wil het maar gewoon achter de rug hebben. We zijn als "spoed" tussen de afspraken gepropt en mogen vanmiddag gelukkig al... Hopen dat alles nu maar zo snel gaat hahah 
Majom: ja voor mijzelf zou ik het af willen zeggen, alleen zijn de mannen er ook bij en mijn schoonouders wonen op 2 uur rijden afstand.voor mijn vriend is het ook wel zo leuk dan. Dus gelukkig weet ik het en is het maar een paar uurtjes wat ik begrepen had.
Alles zit hier pot dicht maar het zweet breekt me uit... sorry voor degene die er wel van houden, maar gelukkig duurt het deze keer volgens de berichten wel maar 3 dagen. 

Wat spannend zeg, dan denk je dat je kindje goed is ingedaald en dan is hij/zij ineens weer omgedraaid. Bij een vriendin van mij gebeurde dat zelfs vlak voor het persen en werd het daardoor ineens nog een keizersnede. ?
Wij mogen donderdag (37 w) weer even gluren met de groeiecho dus ik ben dan toch benieuwd of hij nog goed ligt, al zegt dat blijkbaar weinig ?

Jessie fijn dat je vandaag al mag! Ben heel benieuwd! Wij wilden graag dezelfde gynaecoloog als bij de draaipoging en die was er pas vrijdag dus nog even geduld. Ben benieuwd met hoeveel weken ze jouw kleine gaan halen! Spannend!

Majom wat balen joh, zo'n ongewenste babyshower. Ik wilde t ook niet en daar is gelukkig gehoor aan gegeven. Afgelopen vrijdag hebben mijn twee vriendinnen me wel meegenomen voor een high tea, gewoon lekker met zn 3tjes, zonder baby'gedoe'. Was heerlijk.
Twee stuitliggingen in de groep al dus. Ik was er zelf bang voor maar sinds 33 weken ligt meneer bij mij goed. 'Klop klop klop.'
Nobba ik trek het nog wel maar het wordt nu wel echt zwaar. Slapeloze nachten, dikke vingers en voeten en ik ben van 2 rennies per dag naar minstens 6 gegaan om het brandende maagzuur te verslaan.
Van mij mag hij over een week of 2 wel komen. Maar het zou zomaar nog 4 weken kunnen duren. Ik wil m zo graag ontmoeten!

Ik ben ook weer goedgekeurd voor een weekje. Wel het carpal tunnel syndroom voornamelijk snachts echt fijn. De nachten zijn al waardeloos door 4-5 toilet en een zere buik maar alles voor een goed doel. 
Ze ligt vast in de bekken! Nog kleine 1,5 week dan de 38 bereikt. Kom maar op met die kleine smurf, maar voor mn gevoel ga ik wel de 40 weken over. Eerste kindje zeggen ze blijkbaar toch wel vaak. 

Terug
Bovenaan