Uitgerekend September 2019

Voor mij mijn tweede bevalling. Eerste bevalling was ingezet bij 21,5 week, dus ik ben benieuwd wat de verschillen zijn. Ik kijk er voornamelijk erg naar uit, af en toe even wat spannend.
Juffielies, ik kan mij voorstellen dat het prettig is dat je de knoop hebt doorgehakt. Ook al is het niet zoals je het had verwacht en gehoopt, wat je er voor krijgt is het echt helemaal waard!
Mamapatty, haha! Benen scheren is inderdaad lastig, maar ik vind de schaamstreek nog lastiger. Alles op de gok scheren. Ik probeer het wel wat bij te houden. Niet zo zeer voor de mooi, maar omdat ik het prettiger vind als straks het kraamverband om moet.  
Beterschap LadyJ, niet zo prettig om nu verkouden/ziekjes te zijn!
Majom, jammer dat ze niet rekening hebben gehouden met jouw wens. Maar wel goed dat je zo duidelijk van te voren hebt aangegeven dat ze niet van jou konden verwachten dat jij vrolijk bent.
Jessie-x-, wat vervelend dat jouw kindje ook in stuit ligt! En dat terwijl het kindje eerst goed leek te liggen. Wauw! Vanmiddag al! Hoe gaat het met je???

Dames.. wat betreft het scheren, ik zie dus letterlijk NIKS meer. En zeker niet tussen mijn benen? Dus een tube ontharingscreme van Veer gehaald voor de gevoelige huid en na 5-7 minuten ben je weer redelijk toonbaar! Haha.
Wat een hitte zeg.. Ik lijk wel lek! Vanavond lekker de airco naast het bed weer aan.
Vanmorgen werd ik wakker en heel de dag door heb ik af en aan weeën. Niet heel pijnlijk, wel een hoop druk op mijn buik? stiekem hoop ik dat het toch is begonnen... word het misschien toch 37+4 Eefje-

Jessie hoe is t gegaan?
Sorry voor mijn nieuwsgierigheid. Ik ben vandaag in t ziekenhuis geweest voor de controle. Hier positive geluiden, de gyn was van mening dat ik er mooi vroeg bij ben, het kindje op een mooie manier in stuit ligt en er zou nog voldoende ruimte moet zijn om te kunnen draaien. Donderdag gaan we ze t proberen, dan ben ik precies 36 weken. Jesse en Juffielies  hoever waren jullie bij de versie?

Ja vandaag laatste dagje op werk gehad. Nu ook eindelijk verlof :) wat een rust geeft dat. Ik hou het redelijk vol, slapen gaat aardig, alleen heb ik inderdaad ook last van dikke vingers/handen. Ze zijn echt stijf in de ochtend. 
Gelukkig doen wij hier niet aan babyshowers. Iedereen komt toch ook al op kraamvisite (of kroamschudden zoals ze dat hier zeggen). Dan krijg je vaak ook wel wat leuks/handigst voor de baby. 
Morgen maar lekker zwemmen. Rustig aan doen iedereen!

Alvast veel succes voor de dames die nog een versie ondergaan, een keizersnede plannen/gepland hebben staan en natuurlijk iedereen aan de vooravond van een eventuele spontane bevalling!
Ik trek het op zich nog prima. Ik heb helemaal geen last van vocht vasthouden en hoef er hooguit een keer vroeg in de ochtend uit voor het toilet. 
Maar getsie, wat kosten die laatste klusjes in huis toch tijd.. We zouden vandaag op stap met de oudsten, maar mijn man was vergeten dat hij zakelijke afspraak had in de middag. Dus nu gaan we woensdag. Vanochtend twee bureaus voor de kids en nieuwe kast gehaald. Die ook nog even in elkaar geschroefd. Maar ben er nu beetje klaar mee. Morgen dus nog even gas erop. En dan ga ik het loslaten. 
Straks nog even bed op klossen (lees bierkratten ?).. lekker fris schoon beddengoed en dan beetje op tijd naar bed.
Oh ja Mamapatty, fijn dat het scheren is gelukt! ? Ik heb mijn teennagels nog even gelakt ?? En denk dat ik me morgen nog even op kappersbezoekje trakteer tussen de bedrijven door!

egeltje ik was 36+3. Bij mij waren de omstandigheden ook optimaal maar helaas.. hoop voor jou donderdag beter nieuws! 
Anemoontje ik heb ook dat syndroom aan mijn handen. Gek word ik ervan! Snachts is het echt heel vervelend. Maar goed het is niet anders. 
Hier alle klusjes nu klaar. Ik geniet nog van het niks doen. Probeer heel bewust nog te genieten van de “me-time”. 

Ik ben ook weer even bijgelezen. Wat rot voor degene die een babyshower hebben gekregen of krijgen die dat niet wilde/willen. Misschien vinden andere het dan leuker dan jijzelf en het lijkt mij dat een babyshower om de moeder draait.  Gelukkig, ook al is t niet leuk, is het niet t ergste van de wereld.. 
Ik ben zelf nu 39 weken en ben er wel klaar mee. Die buik zit gewoon super in de weg haha ook scheren staat op een laag pitje. Ik zie het ook gewoon niet meer.  Ook al ben ik er klaar mee hopelijk blijft ze toch nog even zitten want het huis is nog niet af. We wonen er nog niet eens. Dat geeft wel stress. M’n vriend doet wat hij kan en het einde komt ook wel in zicht maar toch.. 
Ik verblijf dan nu bij m’n ouders op hun boot. Wat nu lekker is met die hitte want vanmiddag kon ik even verkoeling zoeken in het water.  Maar met zo’n buik zak je bijna gelijk naar de bodem, dus was binnen 2 tellen buiten adem haha.

Terug
Bovenaan