Uitgerekend September 2019

Hallo allemaal
Hier goed vol te houden met de warmte. Hebben rolluiken in ons nieuwe huis, en die zijn zoveel mogelijk dicht zodat de warmte beetje uit huis blijft. Wat ook aardig lukt. 
Vandaag een minder dagje gehad, vanacht onwijs buikpijn (ik dacht dat het begonnen was). Later bleek diaree, en gelijk buikpijn weg. Vandaag overdag weer buikpijn gehad. Goede ontlasting gehad maar buikpijn bleef. Dus ik dacht weer weeën maar het is voor nu minder geworden en bijna weg. 
Baby beweegt nog erg veel, wat nu erg pijnlijk is want het is echt rond me schaamstreek waar ik elke keer schokken en pijntjes voel en dat is niet prettig. En mijn zus zij als je de baby minder voelt is de kans groot dat je gaat bevallen.. Dus nog geen bevalling voor mij denk ik. Hoeft ook nog niet ben pas 35+5. Al loopt te baby goed voor op de groei.. Maar nog even blijven zitten mag best. Maar deze pijn is niet prettig.. We gaan zien.. Ben erg benieuwd.. 

Pff híer de hele dag futloos/moe. Blij als de temp donderdag weer omlaag gaat. In de nacht wel regelmatig wakker, maar slaap gelukkig ook weer snel. 
Verder mag ik nog niet erg klagen. Niet erg opgezet oid. Vandaag voelde ik de kleine minder, zou dat een teken zijn?? Ik denk zelf dat het door de warmte is of dat hij weer wat anders ligt. Had wel vanavond even na het eten een gespannen buik. Maar is nu weer weg. 
Oeff 6 rennies. Hier ook regelmatig last van maagzuur, maar nog redelijk te doen met oa. kwark. 

Dankje Floraa, gelukkig vandaag weer stuk beter?
Wat een dwarse kindjes in september ? Succes voor degene die nog een draaipoging ondergaan? 
Ik ben sinds mijn zwangerschap overgaan op laten waxen. Nu zie ik idd ook echt niets meer, maar "daaronder" wordt netjes om de paar weken bij gehouden t/m de bovenbenen. Ideaal nu met korte broekjes en jurkjes weer ?? 
Oh MelissaW spannend zo in je laatste week en dan nog met de verbouwing. Maar gelukkig zit je goed en dus ook lekker koel bij je ouders. Zakken als een baksteen in het water?Hopelijk straks toch alles af en in jullie eigen huisje. En anders: het enige wat je kindje echt nodig heeft is veel liefde en de basiszorg. Komt vast helemaal goed!?
Ik guts echt zweet. De stralen lopen zo van me af en haren zeiknat. Nee ik kijk echt uit naar donderdag en meer verkoeling hoor?Terwijl ik normaal echt een zomermens ben. Maar gezellig vandaag verkoeling gezocht met mijn ook zwangere schoonzus in babypark. En eindelijk 'het' boxkleed gevonden die ik leuk vind. De box gelijk op gezet. Enig. Helemaal blij mee en beestjes kunnen nu ook daar alvast aan wennen. 
Vannacht was ik klaar met rusteloze benen, maagzuur en slapeloosheid dus ik heb hydrofiele luiers gevouwen? je kan je maar nuttig maken om 3u 's nachts haha. 
Eefje jij klinkt echt als een bonk energie nog en dan ook nog 2 andere kids!? Woww lijkt me heerlijk en hoe verschillend kan iedereen het ook ervaren hè. Wou dat mijn kwaaltjes een tikkie minder waren en mijn energie een tikkie meer?? Maar goed, je moet het doen met wat je hebt en vandaag heb ik ondanks de hitte een leuke en redelijk productief dagje gehad!? 
Sterkte de komende warme dagen nog! En liekeseptemberbaby hopelijk blijf je nu buikpijn en diarree vrij?

LadyJ: lekker bezig geweest! En dat waxen, wel prettig dat je er lekker even tijdelijk vanaf bent. Maar lijkt me wel pijnlijk, brrrr! ? Ik heb idd redelijk veel energie. Misschien ook omdat ik echt veel slaap krijg. En ik heb me tijd wel als mezelf gevoeld in de zwangerschappen. Scheelt ook dat mijn kids al wat ouder zijn, dus daar hoef ik niet continu achteraan (10 en 9). Maar ben nu wel klaar met alle ditjes en datjes in huis hoor! En heb ook wel dipjes gehad vanwege lage bloeddruk en lage ijzer. Dat laatste is volgens mij weer opgekrikt omdat ik bijslik. Ik ervaar minder dips. Van mij mag de temperatuur trouwens ook wel wat omlaag. 24 graden is prima.
Mamapatty: spannend dat gerommel en morgen zou het dan idd misschien zomaar kunnen gebeuren!!
Ik denk dat ik nu even de ventilator 'pik' van mijn oudste warmbloed.. want het wordt inmiddels wel een beetje plakkerig van de hitte hier op bed.
Succes morgen weer allemaal!

Goedemorgen! Hebben jullie een beetje kunnen slapen met de warmte? Ik verrassend goed. 
Hebben jullie eigenlijk een babynestje aangeschaft? Ik twijfel om hem te kopen. 
Vandaag alweer 36 weken. En man, wat gaat het hard! Langzaamaan komt onze maand in zicht dames, september is Coming! ?

Wij hebben airco boven. Dus geen geklaag hier, maar blij als het donderdag is. Krijg toch wel dikke voetjes en vingers van dit weer.
ik heb wel een babynestje aangeschaft. Kreeg veel tips dat het heel handig is van mamma’s! 
Zaterdag 37 weken maar ik vind de tijd echt kruipen als ik denk dat het nog 5 weken max kan duren. Maar stel het komt met 38 weken denk je whooo zo snel haha!

Ik heb ook verbazingwekkend goed geslapen! Gisterenavond enorm misselijk, ook moeten braken. Dit heeft wel geholpen aan het minder plassen vannacht denk ik, ben er maar 1x uit geweest, normaal een keer of 5 denk ik. Toch nog ergens goed voor geweest.. 
ik heb ook een babynestje. Lijkt me handig op de bank, in de box enz. 
Succes vandaag weer dames! Nog maar even dit warme weer, het is zo donderdag gelukkig. 

Terug
Bovenaan