Uitgerekend September 2019

Pff weer een drama nacht gehad.. Ik zei dat ik me niet druk maak om de bevalling. Maar nu bijna 3 weken en maak me toch onbewust zorgen om ofzo denk.. Bij ieder pijntje denk ik zal dit een wee zijn.. Echt super irritant. Dus vanacht weer veel wakker gelegen.. Met buikpijn maar misschien komt dit ook door het onbewust zorgen maken.. Ik geniet nog elke dag van het getrappel in mn buik. Wanf mijn baby is enorm druk (heeft het van papa) hahah die kan ook niet stil zitten..
Vandaag heb ik me extra luchtig gekleed. Al boodschappen gedaan. En nu lekker de hele dag binnen. Rolluiken dicht en zo min mogelijk doen. Vandaag komen ze onze kinderwagen bezorgen, die we van mijn schoonouders gekregen hebben (schoonmoeder wilde wachten tot mijn verlof vandaar zo laat). En worden de badkamer en wc afgekit en dan zijn die dus ook helemaal klaar. Gelukkig hoeven we alleen de keuken nog (wordt 2sept geplaatst)  en wat kleine dingen afwerken. Dus ons huis is al wel klaar voor de komst van de baby. Ik kan niet wachten iig?

Herkenbaar @Anemoontje. Soms vind ik het allemaal maar lang duren en soms ‘schrik’ ik als ik hardop tegen iemand zeg hoe ver ik ben. (Overmorgen 37 weken)
Moet nog veel babydingetjes doen en regelen en dan maakt het gevoelsmatig toch wel veel verschil of je daar nog een week de tijd voor zou hebben of vijf ;) 
Wat zou het toch handig zijn als we wisten wanneer die ooievaar onze pakketjes komt brengen :)
Mijn man denkt dat onze kleine 1 oktober pas komt. Dat is nou toch ook weer niet helemaal mijn bedoelding. Dat zou 41+5 zijn ?

Wij hebben ook airco op de slaapkamer! Echt een uitkomst, ik slaap al maanden met de airco aan?

Een babynestje heb ik al een tijd in huis, mijn jongste sliep werkelijk nergens anders dan thuis!!! Dus ik hoop dat als ik het nestje meeneem dat beter gaat. En anders is het gewoon prettig om in het grote bed te liggen, op de bank of in het (voor de baby heel grote) campingbedje

Tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst 
Nu 35+3 en komt steeds dichterbij, alleen die warme dagen van nu had van mij niet gehoeven??
Helaas sinds vorige week onder het ziekenhuis komen tevallen de groei is de afgelopen tijd geminderd ☹️ volgende week opnieuw een groei echo hopen dat die goed is zodat we terug kunnen naar de vk en anders blijven we onder het ziekenhuis vallen. Helaas maak je je dan toch snel druk om de kleine als je dat hoort

Hier ook een babynestje in huis. Kon hem leuk tweedehands op de kop tikken. Verder maak ik vandaag geen afspraken denk ik. Gewoon opsluiten in huis haha.

Ik ben bang dat ik het niet door ga hebben als eventueel mijn vliezen gaan breken, het is zo warm/zweterig/nat! ? 
Vrijdag hebben we nog een bruiloft en zit ik op 38 weken. Hopen dat ik dat nog red! Heb niet het idee dat ik tot de 40 weken ga komen. Het is wel 2 uur rijden, dus dat is ook altijd wel spannend rond deze periode ?
Zijn er meer die hopen dat het nog wel even duurt voor beeb komt? Ons bevalbad is binnen en alles is er klaar voor, maar na een bizar druk jaar vind ik het nog wel fijn om nog even te kunnen relaxen!

Wat naar meiden dat je een babyshower krijgt als je heel duidelijk geen 1 wilde. Ik vondt de mijne super leuk maar iedereen is daar verschillend in natuurlijk.. Wel leuke cadeautjes gehad?
Ik ben 39+1 en heel benieuwd wanneer de kleine zich aandiend ik denk zelf eind deze week maar de meeste denken morgen dus we zullen zien?
Ik heb geen haast geniet nog volop van de kleine in mijn buik. Zit ook niet tegen de bevalling op heb er juist wel zin ben ook heel nieuwschierig of we een meisje of jongen krijgen. 
Had vannacht wel een verschrikkelijke droom dat de kleine het niet had gered ik werd zo naar en verdrietig wakker echt k*'t! Gelukkig gelijk beweging in buik wat bevestigde dat het een droom was. 
Hebben jullie dit ook, ik blijft mijn huis een troep vinden ondanks dat het opgeruimd is maar heb ook geen energie om het nog schoner te maken.. Leuk een kraamverzorgster maar ik voel wel de druk dat het heel netjes moet zijn echt iritant. 

Lovesept, haha ja ik herken het! Hopelijk heb ik nog even de tijd om de boel een beetje op te ruimen, uit te mesten (hallo kledingkasten!) en schoon te maken. 
Ga zo maar beginnen aan de eerste babywasjes, kan ik dat alvast weer afvinken! En deze week de vluchtkoffer klaar zetten. 

Terug
Bovenaan