Uitgerekend September 2019

Kleintjepluis. Gefeliciteerd met jullie dochter sara. Wat moet dat geweldig zijn zn klein frummeltje?. 
Ik wacht ook met smacht af. Ondanks ik pas (morgen) 36w ben. Ben zo benieuwd wat het wordt. En hoe het leven is met zo'n kleintje. ?
Vandaag ook de kinderwagen en maxicosi binnen gekregen. Zo blij mee. Heb ook een 2e hands babynestje gescoord die ligt al klaar in de box. Ik ben er dus helemaal klaar voor ?

Gefeliciteerd KleintjePluis! Geniet van jullie dochter!
Vandaag is mijn uitgerekende datum maar meneer blijft lekker zitten. Ik hoop deze week en anders gaan ze met 41 weken strippen. 
Hier ook een babynestje gekocht. Leek me fijn als we op bezoek gaan en als hij lekker even bij ons op de bank wil slapen. Een vriendin van mij nam het overal mee naar toe en haar zoontje vond het heerlijk! 

Gefeliciteerd KleintjePluis!
Ik had vandaag volgens mij de grappigste wens van de hele zwangerschap te pakken. Een bejaard vrouwtje ziet me en zegt: ‘wat heeft u een mooie buik’. Dus we raken aan de praat. Aan het eind wens ik haar een fijne middag en zegt zij: ‘nou nog een prettige dracht verder!’  :) hahaha!
Ik heb ook een babynestje kunnen lenen van een vriendin. Voor meiden die er geeneen hebben: je kunt ook een hoeslakentje of waskussenhoes om een voedingskussen doen om zo een lekker nestje te maken voor in de box bijvoorbeeld. (Tip van de kinderfysio). 

Gefeliciteerd Kleintjepluis!! Wow dat is echt een lancering geweest. Veel geluk met elkaar!
Haha mooie wens ZazouSept. En idd goeie tip van dat voedingskussen. Thnx. 
Ik heb vandaag lekker binnen met mijn moeder een puzzel gemaakt? was een goede tropen dagbesteding ? Maar mijn vingers en voeten.. omg? 
Super spannend ook voor jou MariekeSept. Hopelijk mag het deze week gewoon gaan gebeuren en hoef je niet volgende week gestript te worden. 

Wow, van harte Kleintjepluis! Dat hebben jullie snel gedaan! Wat een bijzondere tijd weer.. Heel veel geluk voor de toekomst met elkaar! Hoe vinden de oudsten het? 

Wow kleintjepluis dat is wel heel snel gegaan! Gelukkig dat je man en de verloskundige op tijd waren! Gefeliciteerd met de geboorte van Sara. 

Terug
Bovenaan