Uitgerekend September 2019

Dank voor alle felicitaties! De andere kids vinden het en heel leuk en af en toe ook enorm lastig. De eerste paar dagen waren ze extreem hyper en nu het normale leven weer een beetje begint komt de rust ook weer. Benieuwd hoe het volgende week is als ze naar school gaan! 
Hopelijk laten de babies zich bij jullie snel en blakend zien!

Hier in het westen wordt het maar 24 graden vandaag. Beter! Nu bewolkt en zelfs net een regenbui gehad. Dat is het betere werk haha.

Gefeliciteerd Kleintjepluis! Wat leuk en ook spannend om te lezen. Er zullen vast snel een hoop geboortes volgen. Ik ben heel benieuwd naar alle namen!

Gefeliciteerd Kleintjepluis! Zo leuk, lekker genieten van jullie kleine Sara! Ben benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient.
Vandaag precies 36 weken, dus hier zal het nog wel even duren, al zegt m’n gevoel dat ze eerder komt. Maar aangezien ik deze hele zwangerschap al overal naast zit op gevoel ga ik er maar niet vanuit?
Gisteren ook maar wezen zwemmen met mezelf en het is hier vandaag gelukkig al iets koeler, lekker rommelen in huis, alle kleertjes wassen en langzaam maar vast een vluchtkoffer inpakken. Je kan er maar klaar voor zijn ?

Jessie wat fijn dat jullie een datum hebben. En wat toevallig dat de twaalfde al in je hoofd zat! 
Hier een hele drukke baby de afgelopen 2 dagen, het lijkt wel een verbouwing daar binnen. Dacht met dat warme weer zal het wel wat rustiger zijn maar niet bepaald ;-) 

Hier ook een drukke baby! 
Vandaag had ik een hogere bloeddruk dan normaal, gelukkig nog binnen de normale waarden maar wel een reden om vanaf nu tot de bevalling iedere week op controle te komen. Zelf denk ik dat het door de warmte kwam, vond het een hele onderneming om daar te komen :p 
Mijn buik is flink bepoteld en de baby ligt met haar hoofd in mijn bekken maar er zat nog wel wat beweging in, dus nog niet helemaal ingedaald. De verwachting is dat dat komende week gebeurt.
Overigens zei mijn verloskundige dat bij een eerste zwangerschap 70% tussen week 40 en 41 geboren wordt. Ik ben benieuwd of we die statistieken hier ook terug gaan zien ?

Terug
Bovenaan