Woow! Zijn we ineens weer een paar pagina's verder haha
Ik was 36w2d toen ze gingen draaien. Volgens de arts was een tweede poging onmogelijk omdat ze al zo diep lag. Maandagmiddag gesprek gehad en gelijk aangegeven dat we voor een keizersnede willen gaan. Ons is een beetje in grote lijnen verteld hoe dat in zn werking gaat en de dingen die ze "moeten" vertellen. Ik zou dinsdag of woensdag een telefoontje krijgen met de planner van de o.k.
Ik heb twee honden, waarvan 1 gecastreerd werd gister. Als je al denkt dat je last van je hormonen hebt, moet je je hondenkind achterlaten bij een dierenarts. Ik heb zitten huilen als een baby ? maarrrr... rond 11 uur een telefoontje met de planner.... en 12 september gaat het gebeuren. Vanaf het begin roep ik al dat ik de 12e ga bevallen. Gewoon een gevoel, en dat lijkt nu te gaan gebeuren. Dan ben ik 39w1d
Ik mag dinsdag aanstaande naar de anesthesist. Iemand enig idee wat ze dan gaan doen? Ik was nog een beetje beduusd van de datum dat ik het niet eens meer heb gevraagd. Heb wel een online vragenlijst gekregen over welke ziektes/aandoeningen ik wel/niet heb... wordt het zo een gesprek? Meten/wegen en vragen stellen of gaan ze nog onderzoeken doen verder?
En de hitte.... nog 1 dag ??? gister zat ik binnen met alles dicht en nóg liep het zweet me over de rug