Uitgerekend September 2019

Mamapatty: even goed instrueren die kleine! ? Maar als je al weeën hebt gehad blijft hij vast niet nog 5 weken zitten. En ja.. héérlijk deze frissere dag!
Mariekesept: oeh spannend nu je de uitgerekende datum over bent!

Pff weer een drama nacht achter de rug.. Wakker gelegen tot half 3. Eerst van de buikpijn en harde buiken, daarna van de onweer. En rond half 3 eindelijk in slaap gevallen. Gelukkig dat je met verlof geen moetjes heb dus lekker tot 10u kunnen slapen, heerlijk! Nu maar een extra rustig dagje. En de kleine goed in te gaten houden want normaal als ik wakker ben is de kleine dat ook. Maar vanacht was het zo stil en me buik kei hard.
Wat fijn dat sommige al zover in de zwangerschap zijn en de bevallings datum weten. Zou ik ook graag willen weten. Ben zo benieuwd naar de baby. Wat het geslacht is. Op wie het lijkt. En hoe het nu echt is om moeder te zijn. Ben wel tante van 4 nichtjes maar je eigen kind is toch anders.. Zoo nieuwschierig naar ??

Oef net als gestoft en gestofzuigd en ben (al) kapot. Viel me dat even vies tegen! Eerst maar even zitten nu voor ik verder ga ;-).
Ik heb (nog) geen straie maar hoorde inderdaad ook dat het meer erfelijk is. Al smeer ik me netjes iedere avond in, vind ik ook wel lekker. 
Geniet van het heerlijke weer vandaag dames! 

Ik kom last minute even gezellig mee kletsen als jullie dat goed vinden. 
Ik ben vandaag 39 weken zwanger van een meisje,ons eerste kind. Vind het wel erg spannend dat het nu zomaar kan gebeuren! 
Ik ben ook erg blij dat het warme weer voorbij is, vooral dinsdag had ik het erg zwaar.
Helaas zit bij mij mijn buik echt compleet onder de straie, ik schrik er iedere keer van als ik het zie. Niet alleen onder mijn navel, maar ook er boven. Probeer me er niet te druk om te maken, maar is makkelijker gezegd dan gedaan, haha. 

Gefeliciteerd kleintjepluis met Sara!
Mijn baby is echt super druk in de buik zo is die nog nooit geweest ben benieuwd of het een teken is dat het komt of juist dat het nog even duurt en het wel prima vindt daarbinnen.. Ik had gisteren wel wat steken onderin zeg maar maar dat hield ook snel op.. Ben nu 39w3d en denk zelf dat het zondag komt.. 
Ben heel benieuwd hoe de bevalling gaat of we een zoon of dochter krijgen, of het haar heeft en hoe groot de kleine echt is... 
Helaas zit mijn buik onder de striae voornamelijk rond mijn navel maar ja volgends de verloskundige helaas niks aan te doen

Zo, onze kleine grote man is weer goedgekeurd. Dat hij haar heeft weten we al door de echo’s maar verder ben ik inderdaad ook zo nieuwsgierig Lovesept. Vandaag 37 weken dus vanaf nu elke week naar de verloskundige. Omdat hij op 8 pond wordt geschat mag ik eventueel om een inleiding vragen als ik het niet meer trek rond de uitgerekende datum maar voorlopig zit hij daar nog prima :)

Terug
Bovenaan