Uitgerekend September 2019

Herkenbaar juffielies. Bij mij doen ze er niks aan, maarja. Ik heb inmiddels gekneusde ribben ook. Voor het mooie kon mn buik beter maar naar voren groeien zei de verloskundige helaas heb je er alleen zelf geen invloed op! 
Slaap echt zowat rechtop om mn longen nog maar een beetje vrijheid te geven!

@wendess geen harde buiken wel heel de tijd een soort ongesteldheidspijn. Wordt er zenuwachtig van, terwijl ik lees dat het niks betekent? haha. Slaap je ook slecht door de harde buiken ? 
@juffielies en anemoontje wat vervelend dat jullie zo last hebben van je longen/ribben, lijkt mij ook erg pijnlijk!! Hoop voor jou anemoontje dat de baby verder indaald en voor juffielies dat je snel een datum hoort waarop de keizersnee gepland kan worden (of is die keuze nog niet definitief, moet soms veel bijlezen dat ik het vergeet?)

Ik vanacht eindelijk weer doorgeslapen en niet wakker gelegen. Eerste nacht deze week.. Wel als ik wakker werd om te plassen enorme harde buik. Maar zegt niks volgens mij.
Gister avond nog naar vk geweest. De baby lag ingedaald (al sinds wk 31) en goed vast. Dus ligt klaar om eruit te komen. Draait nog wel elke 2 weken om qua rug en handen en voeten. Wel typisch dat het om de 2 weken is. Hebben het bij vk nagekeken dus das wel grappig dat het iedere keer nog omdraait. 
Verder vind ik het erg zwaar worden nu.. Mijn schaamstreek doet zo zeer met lopen en mijn buik begint ook steeds vaker zeer te doen.. Maarja nog even geduld.. 

Liesforum: het goede/slechte nieuws wat ik heb gekregen is dat ze helemaal vast ingedaald al in mn bekken ligt. Dus ik ben bang dat ik gewoon pech heb! Schijn lange benen te hebben en een kort boven lichaam haha

@liesforum. Herkenbaar. Ik heb dat ook. Maar dat zegt idd niks. Heb dat al 2 weken. Voornamelijk als ik naar de wc moet en me blaas daarna geleegd is. Volgens de verloskundige komt die kram dan omdat je baarmoeder terugzakt. Ik slap al weken slecht. Idd ook het idee of die kleine geen ruimte meer heeft. Heb nu ook hele waterige afscheiding. Dacht zou t beginnen maar is niet noemenswaardig te noemen dus geen vruchtwater helaas. Nu de moed verzamelen om op te staan. Behoorlijk lasg van me onderrug wat uitstraalt naar me buik. 

Goedemorgen allemaal,
Hier vandaag 39 weken zwanger. Ik heb vandaag al de hele ochtend vreselijk krampen en moet dan ook steeds naar de wc. M’n lichaam is vast bezig met de voorbereidingen en leegmaken van de darmen. Ben er ook misselijk bij. Voel me ook anders vanmorgen (vaag he??)
Ik vind het best spannend allemaal. ☺️ We zullen zien wat er staat te gebeuren.
Succes allemaal!

Liesforum vanmiddag hebben we een afspraak in het ziekenhuis dus hoop dat we meteen een datum mee krijgen! Spannend! 
Joycej dat klinkt inderdaad spannend! Ben benieuwd! 
Ik ben in bad gegaan en daarna weer terug naar bed. Heb Mn bed op jouw aanraden helemaal om hoog gezet Anemoontje en een voedingskussen in Mn rug. Was fijn, heb in ieder geval nog wat uurtjes slaap kunnen pakken, gelukkig :) 

Terug
Bovenaan