Uitgerekend September 2019

Gisteren heb ik de versie gehad. Een fijn gevoel is zeker andes maar de draaipoging was met een beetje moeite om en succes.  Was gisteren zo moei van alle indrukken dat ik rond 21.15 naar bed ging. Bijna niet wakker geweest vannacht. Nu alleen is mijn buik aardig pijnlijk en beurs. Laten we hopen dat die dwarskont niet weer omdraaid. Of die nog goed licht ik heb geen idee door de beursheid is dat namelijk slecht te voelen.
Verder is het vandaag gewoon echt even kut. Ben zojuist bij de dierenarts geweest om mijn katje te laten inslapen.

Ach Egeltje, wat naar. Was het wegens ouderdom? Je mag je best even kut voelen hoor. Ik heb zelf een paar weken geleden net voor mn verlof onze kat in moeten laten slapen, na een kort ziektebed. Logisch als je daar even een tijdje emotioneel onder bent, die hormonen helpen daar ook niet echt bij. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop voor je dat je kindje nu goed blijft liggen!

Egeltje wat verdrietig van je katje. Sterkte! Hoop voor je mee dat die kleine mooi zo blijft liggen. Fijn dat de draaipoging in ieder geval is gelukt. 
Net terug uit het ziekenhuis en goed gesprek gehad. Zij raden ook een keizersnede aan. Fijn dat we op 1 lijn zitten. Begin volgende week word ik gebeld met een datum, spannend! Donderdag gesprek met de anesthesist en dan nog een weekend met zn tweetjes en daarna zal in die week de kleine gehaald worden! Zo’n gek idee!
Ga dus ondanks alle pijntjes en kwaaltjes nog maar echt proberen te genieten van komende week, mijn laatste week verlof in Mn eentje! Bizar! 

Mijn katje was ruim 15. En al een aantal jaar aan het sukkelen, maar met goede zorgen en medicijnen ging het prima. Nu deze week ging t ineens echt mis. Je zou zeggen je ziet het toch aankomen, maar helaas komt zoiets toch echt onverwacht. Had graag gehad dat mijn kleine vriendje toch ook ons kindje had leren kennen....  
juffielies  fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad in het ziekenhuis. En het lijkt mij heel vreemd om straks de datum te weten. Dan kun je echt de dagen met z'n gaan aftellen. 

Het is rustig in ons forumgroepje vandaag! Hoop dat alles ok is bij jullie!
Ik had gisteren even een baaldagje. Ik blijk drager van een streptokok te zijn en om te voorkomen dat de kleine besmet zou worden tijdens de bevalling moet ik aan het antibiotica-infuus bevallen en moeten we sowieso 24 uur blijven ter observatie. Ik ben nu dus medisch geworden en heb maandag een afspraak bij de gyneacoloog om de bevalling te bespreken. Op zich helemaal geen probleem allemaal maar ik merkte dat ik echt even moest schakelen en teleurgesteld ben dat ik nu geen keuze meer heb voor bijv een badbevalling, niet mijn eigen verloskundige erbij heb etc. 

Zazousept, wat vervelend zeg! Hoe ben je er achter gekomen dat je drager bent? Kan me voorstellen dat je een baaldag had gister als je je plannen ineens zo moet veranderen

Zo hier weer een berichtje van mij. Ik volg het nog wel, maar heb niet altijd de energie om te reageren ;)
@zazousept: bij mij is het ook ontdekt. Vervelend he! Ik mag wel gewoon met mijn eigen verloskundige bevallen in het ziekenhuis. Dat is een nieuwe regeling. Omdat er behalve het infuus niets medisch is.
In bad mag ook gewoon. Ik krijg een 'draadloos' infuus. En na afloop 8-12 uur blijven. Maar het kan zijn dat het per ziekenhuis verschilt. Ik heb me er maar bij neergelegd en voordeel is wel dat je in goede handen bent :)
Succes allemaal met de laatste loodjes! We kunnen dit!

Balen ZazouSept! Ik was inderdaad ook benieuwd hoe je daar achter bent gekomen?
Hebben jullie nog wel eens last van angst op het gebied van 'bang dat er nog wat mis gaat met je kleintje'? Ik ben soms zooo bang dat er de laatste weken nog wat gebeurt en ik haar alsnog kwijt ben.. Ik heb echt zoiets we zijn nu zó dichtbij en ik kan niet wachten tot ik haar bij me heb en die angst bekruipt me dan soms zo. Ze beweegt echt mega veel nog, maar gisteravond was ze ineens echt een langere tijd stil. Ik was echt in paniek gewoon, uiteindelijk voelde ik der gelukkig weer bewegen en vannacht/vandaag beweegt ze echt weer heel veel. Ik ben op zo'n moment zó bang dat er ineens iets mis is?

Terug
Bovenaan