Uitgerekend September 2019

Eefje sterkte! Wat goed dat je een andere praktijk benaderd hebt. Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is.
Nou inderdaad jongens, onze maand! Wat is de tijd voorbij gevlogen vinden jullie ook niet? 
Ik kan niet wachten tot hij er is. Mn ribben en maag zitten zo in de weg... ben er behoorlijk klaar mee. Ben benieuwd naar de datum die we toegewezen krijgen. Als het aan mij ligt zsm! 

Ik hoop voor je dat het zo mag gebeuren Eefje. Dan heb je én nog even de tijd en rust om afscheid te nemen en daarna de tijd om op je bevalling te richten. Hopelijk hebben idd oma en baby de agenda's goed op elkaar afgestemd via een telepathisch lijntje?? en goede beslissing toch om even die drukte aan je voorbij te laten gaan. Ik zeg nu ook vaker dingen af als ik merk dat ik meer behoefte aan rust heb.
Juffielies kan me voorstellen dat je nu denkt kom maar op met die datum en zsm aub. 
Ik ervaarde net tijdens de hond uitlaten veel druk en verloor ook op de wc veel slijm. Hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar hopelijk zegt het wel dat er voorbereidingen wordt getroffen? al zou deze week wel net te vroeg zijn, maar misschien voorbereidend werk voor alvast over 1 of 2 weken? 

Voor mij dus toch officieel een september kindje... blijven wachten :) dinsdag kannik dan misschien zelfs nog een bruiloft meemaken haha.

Sterkte eefje! Lijkt mij erg moeilijk om afscheid te nemen vlak voor de geboorte. Verdriet en geluk zo dicht op elkaar. Hopelijk blijft ze nog even zitten en kan jij rustig afscheid nemen!
zazou snap dat je baalt dat je bevalling medisch is geworden, denk dat het balen er ook mag zijn. Aan de andere kant ook fijn dat ze het ontdekt hebben en je wel zeker weet dat ze de gezondheid van je kindje in de gaten houden! 
Jaaa dames september is hier!!! Zo spannend? Krijg tranen in mijn ogen haha. Hormonen staan sinds gister opeens weer extreem aan ;) 
Vandaag 37 weken dus ook gelijk een mijlpijl. Merk dan mijn energie wel echt zo slecht is, vind best moeilijk te accepteren dat ik weinig kan. Krijg snel steken bij lopen en als ze druk is lukt lopen ook bijna niet ;) Heb ook af en toe wel even een gedachte van wat als het mis gaat. Maar probeer vooral te dromen over hoe het is als ze er is, dat helpt mij in ieder geval☺️

Yes ! De aftrap van de feestweek, optocht en lichtjes kijken met de kids kunnen we van het lijstje afstrepen.. nu mag de baby echt komen?
Eefje- wat naar dat het afscheid en de geboorte zo dicht bij elkaar liggen. Maar heel slim dat je een back up hebt ! Je weet het toch nooit met die babytjes... sterkte !!
Ik zit nu wel echt te wachten, sinds de (voor)weeën vorige week is het weer erg rustig en er gebeurt gewoon NIKS!? Het huishouden heeft mijn moeder overgenomen, het liefst doet ze alles haha. En ik me maar vervelen.... Nog 12 dagen tot de uitgerekende datum,  laat ons 3w ventje nu maar komen! Zijn broers worden elke ochtend ook weer 'teleurgesteld' wakker?

Goedemorgen allemaal. Noujaa goede? Onwijs drama nacht achter de rug. Weer tot 3.00 wakker gelegen. Dit keer misselijk, buikpijn en onwijs krampen in mn buik en zweten als een malle. Ik dacht echt het is begonnen. Want het begon rond 1.00 en is gebleven tot 3.00 tenminste daarna na een aantal bezoeken aan het toilet toch in slaap gevallen tot 5.30 toen weee enorm kramen en alle houdingen deed me buik onwijs zeer.. Wakker gelegen tot 7.00 toen ging mn vriend weg (trainen voor hondensport (politiehonden trainen)). Hem maar even gewaarschuwd hoe de nacht verlopen is. En dat ie dus bereikbaar moet zijn. Net nog geslapen tot 10.00 en toen vond ik het genoeg in bed. Dus maar 5.5u geslapen terwijl ik echt goed slaap normaal maar zoveel 'pijn'. Net de hond uitgelaten en wat gegeten. De baby beweegt rustig alleen doet het onwijs pijn.. En krijg ik weer krampen en steken.. Ik ben dus erg benieuwd wat ons de dag brengt. Zal het doorzetten of toch alleen voorweeën zijn. De timing zou ook niet handig zijn, nouja van mij mag het maar mijn ouders, zus en schoonzus zijn allemaal dit weekend op vakantie gegaan.. Dus die zullen 'als het kindje komt'. Het pas over 10 dagen gaan zien. Maarja het is niet anders.. Ik ben erg benieuwd welke september baby er als eerste komt. Succes allemaal met de allerlaatste loodjes. En natuurlijk met de bevalling! 

Hier wordt het dus ook officieel een september baby. Ik ben nu 40+5 en had dit zo niet verwacht. Voor alle meiden die voor het eerst zwanger zijn, houd er dus vooral rekening mee dat het iets langer kan duren dan je denkt/hoopt ;-).
Ik had al vanaf 38 weken voorweeën en voor m'n gevoel alle eerste signalen maar meneer blijft toch echt lekker zitten haha. Net ook gewoon nog boodschappen gedaan op de fiets dus ik probeer wel actief te blijven. Mijn vriend werkt vandaag en heb toch echt de boodschappen nodig. Ik ben sowieso thuis zitten helemaal zat dus dit was het uitje voor vandaag. 
Hij mag vandaag komen. Ik vind het nu wel genoeg geweest en voel constant zo ontzettend veel druk. Hij is gelukkig nog lekker actief dus daar maak ik me verder geen zorgen over. Als hij vandaag zich niet gaat melden denk ik dat ik de 41 weken (dinsdag) gewoon ga halen en gestript kan worden. 
Voor iedereen die deze week is uitgerekend, ik hoop dat we snel veel aankondigingen gaan krijgen. Ik ben benieuwd naar alle namen! @Eefje: heel veel sterkte woensdag, ik hoop inderdaad dat je er bij mag zijn en geen back-up plan nodig hebt.

Terug
Bovenaan