Uitgerekend September 2019

LadyJ Nee helaas, er heeft niets doorgezet. Ik dacht die avond toen ik naar bed ging echt dat het elk moment kon beginnen, maar vooralsnog is alles rustig. Behalve de baby, die schopt er nog vrolijk op los. ?
Wat Liekeseptemberbaby omschrijft had ik echt precies hetzelfde. Ik ben ervan overtuigd dat het allemaal voorbereidingen zijn, maar hoe lang het nu nog duurt, Joost mag het weten. 
Echt spannend hoor, elke dag denk je toch: zou ik vandaag mama worden? We wachten maar weer verder. ☺️
Fijne zondag nog allemaal!

Even een vraagje.. Ik heb vandaag alvast even wat spullen in de vluchttas gedaan en wil deze morgen verder klaarmaken. Ik ben vandaag 37 weken zwanger. Nemen jullie die vluchttas ook mee als je verder van huis gaat, bijvoorbeeld op een uur rijden van huis? Of laat je hem gewoon op een vaste plek in huis staan?

majom, ik neem hem volgend weekend wel mee dan gaan we een weekendje weg en dus echt een paar nachtjes weg zijn (uur van huis). Maar verder laat ik hem thuis staan.

Majom ik ga eigenlijk geen uur ver meer van huis Hihi hij staat dus gewoon klaar in de gang. Mocht ik echt ver weg gaan zou ik hem meenemen maar anders niet

Hoera! We zijn in september aanbeland!! Ik wil iedereen heel veel succes maar vooral ook vertrouwen wensen voor de bevalling ?
Wow ik heb flink bij moeten lezen, heb veel meegeleefd met iedereen. Ben benieuwd naar de verhalen de komende tijd! 

Ik merk dat ik het inpakken van de vluchttas voor me uit aan het schuiven ben. Ik krijg er een negatief gevoel bij, maar begrijp niet goed waarom. Ik wil gewoon niet dat het al zover is denk ik. 
Morgen ben ik 38 weken dus ik denk dat het deze week maar eens moet gebeuren. 
Ben benieuwd... Hebben jullie ook wat eten/drinken in de tas voor bij de bevalling? En zo ja, wat dan? ??

@ Minni: ik heb het ook pas laat gedaan, de tas stond geloof ik met 38 weken klaar. Ik heb Dextro in de tas, een pakje zoute crackers en een zakje met wat snoepjes. Ik gooi er op het moment supreme wat drinken in en anders is er in het ziekenhuis vast ook wel iets qua drinken te halen gok ik ;-). Sowieso kunnen sommige dingen toch pas op het laatst (oplader telefoon etc.).
Tas blijft hier gewoon thuis. Ga sowieso niet heel ver meer van huis en meestal kun je toch in de eerste fase nog prima naar huis. De maxi-cosi staat inmiddels wel alvast in de auto zodat we die niet kunnen vergeten!

Ik mocht net voor en tijdens de bevalling niks eten, dit ivm misselijkheid geloof ik. Wel heb ik Dextro in mijn tas en eventueel vaseline/labello! Hier staat de tas al even klaar.. wel met een lijstje bovenop van dingen die last minuten ingepakt moeten worden, al zijn daar hier alleen de opladers! Ook weer Zo jammer als je telefoon/camera ineens leeg blijkt en je niks mee hebt....

Terug
Bovenaan