Uitgerekend September 2019

Ohh DRS, onze berichtjes kruizen elkaar net. Jij ook van harte met jullie mannetje!? Klinkt allemaal redelijk voorspoedig en vind het fijn om je verhaal te horen over de ruggenprik aangezien dat ook mijn voorkeur heeft. Bedankt en fijne kraamtijd ?

Gefeliciteerd drs. Met jullie mannetje ?. Klinkt als een fijne bevalling. En goed dat je je ruggenprik verhaal deeld.
Ik ben erg benieuwd wanneer de volgende zich weer meld. Ik hoop dat ik ook snel mama mag worden. Wil ons kindje zo graag ontmoeten ??. Vandaag 37+1 dus het mag!! 

Gefeliciteerd met de nieuwe september baby’s, mooie namen lauren en owen! 
O lieve dames wat kan ik me voorstellen dat jullie graag willen dat die kleine komt. Lees jullie berichtjes en kan het me helemaal voorstellen. 
Hier zijn we inmiddels lekker al 1,5e dag thuis en met veel rust gaat het steeds beter met de wond na de keizersnede. Onze kleine doet het hartstikke goed. De gebroken nachten nemen we maar voor lief ;-) we hebben hele fijne kraamhulp en mijn man heeft nog 2 weken vrij de komende tijd dus dat is ook wel heeeel fijn. Ben benieuwd wie de volgende word in dit clubje. Succes met de laatste loodjes, het is het allemaal waard... liefs 

Gefeliciteerd mama’s! ?? Allemaal een hele fijne kraamtijd en voorspoedig herstel gewenst. 
Mijn uitgerekende datum is morgen en ben er ook wel aan toe om de kleine meid te ontmoeten. Net controle bij de vk gehad. Als ze dinsdag nog niet geboren is, gaan ze proberen te strippen.
Ik mocht zelf kiezen of ik wilde afwachten met inleiden tot 41 of 42 weken. Ik heb gekozen voor 41 weken, dus als er dinsdag ook niets gebeurt, mogen we woensdag naar het ziekenhuis om inleiden te bespreken. 
Wij vinden het nu wel spannend worden hoor! ☺️ Zo gek dat er nu toch echt bijna een einde aan komt. En een nieuw begin zich aandient. 
Ben benieuwd naar de volgende septemberbaby! ?

Gefeliciteerd DRS met Owen! Lekker genieten van jullie kleine man! Je werd ingeleid ivm aanhoudende klachten toch? Ben je daar ook meteen vanaf? Ik hoop het :)!
@ Eefje: bij mijn praktijk doen ze max. 2x strippen maar wellicht als alles goed is morgen tijdens het ziekenhuisbezoek ga ik het toch vragen. Ik ben volgens mij op dit moment de enige bij de praktijk die zo ver overtijd is dus ze willen wel graag meedenken. 
@ Nobba: Spannend, ik hoop het voor je! 

Gefeliciteerd drs! Geniet van je kraamtijd en jullie mannetje!
Spannend Nobba! Ik hoop ook voor jou dat het door zet.
Hetzelfde geldt voor joi Mariekesept! Je geduld wordt zo erg op de proef gesteld dat het nu toch echt een keer zal gaan gebeuren, toch?!
Ik zal zelf nog wel even moeten wachten vrees ik. Ben nu 37+2. Dus nog wel even te gaan maar tot nu toe gaat het nog prima. De ene nacht slaap ik beter dan de ander maar verder prima! 

Terug
Bovenaan