Uitgerekend September 2019

Dag allemaal,
Gefeliciteerd voor diegene die bevallen zijn!! Geniet ervan en voorspoedig herstel ;) 
Hier 37+5 en behoorlijk klaar ervoor.
Ben moe, en voel mij op dit moment heel erg tot last tegenover mijn vriend. Hij neemt echt alles over omdat als ik een paar meter loop, last krijg van mijn rug, schaambeen en liezen. Maar ja. Voel me hier wel tot over. Ik hoop dat ik straks weer veel voor hem kan betekenen... Ik heb nu alles klaar dus de kleine man mag echt wel komen. Nog even geduld wantja kan nog lang duren... ( Voor mijn gevoel duurt het heel lang aangezien ik weinig doe en me heel erg verveel daarom ) 
Veel succes dames met de laatste loodjes en ben ook heel benieuwd wie de volgende is en naar jullie bevallingsverhalen! 
Fijne nacht !!

DRS: van harte! Bijzonder om je kindje te gaan ontdekken he.. zo'n wonder van begin tot nu.
Marieke: fijn dat ze mee willen denken. Het is je gegund dat de baby gauw komt. Nog veel last van je bekken tot op heden?
En Mamapatty, jouw kindje gaat deze keer nog steeds voor wat langer blijven zitten? Nog rustig?
Ik kan me voorstellen dat degenen die klachten hebben met lopen en slapen etc niet kunnen wachten tot de baby komt. Ik heb die zelf (gelukkig) niet en hoop dat ze nog even een paar daagjes blijft zitten. Ik ben van mijn oudsten ook niet anders gewend (42 en 41 weken) dus ging er ook niet van uit dat ze voor de uitgerekende datum ging komen. Vandaag ben ik uitgerekend dus voor mij begint het 'wachten' nu. Nog een paar klusjes in huis (keukenkastjes ?) en alles met de oudsten gaat ook door, dus vanmiddag weer naar de manege. 
Denk wel dat ik mijn man even mee uit lunchen mee neem straks. Even een momentje samen! ? 

Eefje- Hij zit nog lekker warm daarbinnen denk ik haha. De laatste tekenen dat er iets zou beginnen, zijn alweer bijna 2 weken geleden helaas.. dus ik verwacht dit weekend eigenlijk ook vrij weinig !
De babykamer is nu klaar, vanmiddag nog even het vloerkleed erin leggen en een mooie plant neerzetten en dan is het helemaal af?
Over een week is de uitgerekende datum, gek idee dat ik dat misschien wel ga halen dit keer. Afwachten maar weer?

Morgen 38 weken zwanger. Waar ik begin van de week dacht ik ben fit heb ik nu weer 2 waardeloze dagen en nachten. Bah! Van mij mag ze wel komen ben onwijs nieuwsgierig. Ze wordt met 40 weken 3700 geschat dus dat lijkt mij ook wel pittig. 
Ben alleen bang dat ik ook met gemak die 40 weken ga aantikken minimaal. Nog geen voorwee, harde buik of slijmprop verloren:(

@anemoontje. Bij mij ook nog niets geen voortekenen (39+3). Maar als ik het om me heen vraag hoeft dat niets te zeggen. Je vliezen kunnen ineens breken. Dus hopelijk worden ons gewoon wat oefenweeen bespaard en begint gelijk het echte werk.

Mamapatty: bijzonder he, dat je dan 2 weken geleden voortekenen/gerommel had en dat er vervolgens verder niets gebeurt. We kunnen niets doen dan ons eraan overgeven. Ik merk wel dat ze dieper zit. Ik voel de hik echt heel laag nu, en meer druk op bekken en blaas, afentoe erg ongemakkelijk als ze beweegt. Ook meer slijmerige, dikkere afscheiding. Zou de slijmprop deels aan het oplossen zijn vraag ik me af (geen bloed verder ofzo). Ik hoop dat ik stiekem ontsluiting aan het smokkelen ben! Dat scheelt straks allemaal weer. Ik weet nog dat ik de avond voordat ik beviel van de jongste, voor het eerst echt aan het waggelen was. De volgende ochtend heel snel bevallen. Ik vermoed dat ik toen misschien al wel enkele cm's ontsluiting had omdat ik haar zo diep voelde in het bekken en aan het waggelen was. Dus ben wat alert op dit soort tekenen.. nog max 2 weken. Gek gevoel!!! 
Succes alvast voor als het begint, en iedereen natuurlijk.. ?

Lieve dames! Gefeliciteerd voor degenen die bevallen zijn en succes nog even voor degenen die nog moeten wachten!

Ik heb al tijden niets gepost maar heb wel nog regelmatig meegelezen en meegeleefd. Zelf ben ik afgelopen maandag bij 38 plus 3 bevallen van onze dochter Kato! Alles is goed gegaan en ze is gezond dus wij genieten hier enorm van deze prachtige toevoeging aan ons gezin  ?

Hoi dames,

Ik heb nu al een paar uur om de paar minuten (variërend van 2 min tot 7 minuten) menstruatieachtige krampen. Het is nog niet ondraaglijk. Wanneer zal ik de VK bellen?

Terug
Bovenaan