Uitgerekend September 2019

Lies ?? Ach, goed te lezen zo!
Hoe ver ben jij eigenlijk?
Spannend als je als voorweeën hebt (gehad), hopelijk smokkel je al ontsluiting!

Hier ook weer een vreselijke nacht gehad. Van 2 tot 4 klaar wakker geweest. Daarna nog een beetje geslapen tot 8 uur.
Was echt een teleurstelling dat er niks gebeurde. Slaat nergens op, dat weet ik wel. Maar ik ben gewoon echt te ongeduldig. Vond vandaag zo'n mooie datum ervoor. Het kan nog natuurlijk, maar denk t niet.
Dan maar morgen, op mijn UD...???

Minni. De nachten zijn inderdaad vreselijk. Overdag gaan het eigenlijk goed. Doe niet te veel maar ook niet te weinig. Normaal lig ik om 10u in bed. Maar heb dat nu maar verschoven tussen 11u & half 12 naar bed. De ene nacht slaap ik als een roos. Maar tegenwoordig is het 1 nacht goed andere nacht slecht. En dat hakt er behoorlijk in. Ik ga overdag geen dutjes doen want dan slaap ik dus echt niet meer snachts.. Het is nu dus gewoon maar afwachten tot ik snel mama wordt. En met een reden snachts wakker mag zijn. Die gedachtets vind ik fijner als dat ze nu zijn en ik dus wakker lig met allerlei kwaaltjes maar niks doorzet.. 
We gaan het zien. Nog even geduld.. 

Ook al is onze kleine al vandaag een week oud, ik lees nog steeds af en toe mee en ben benieuwd wie de volgende zal zijn! 
Voor alle dames die een keizersnede zullen krijgen; na een week voel je je alweer zoveel beter, dat is echt bizar. Ik kan vanaf gisteren alweer een heleboel zelf, verschonen, in badje, voeden enz. Een week geleden had ik dat nooit gedacht. Wel met tussendoor rust nemen maar dat komt goed. 

Gefeliciteerd voor iedereen die bevallen is!! Wat mooi babynieuws allemaal. :-D Handig die tips MariekeSept, en leuk artikel Anemoontje! 
Het rommelt sinds een week in mijn lichaam. Vaak in de nacht wat gezeur in mijn rug en rechterbeen, en steeds meer wat rare druk onder in de buik. Ik ben nu 38+2, en het mag wat mij betreft wel komen. Ik heb zin in de bevalling en zoooo veel zin om het kindje te zien!  

Even wat anders... Ik wil deze week maar eens vooruit gaan koken aangezien dat links en rechts wordt aangeraden. Maaltijden invriezen doe ik echter nooit want ik vond het er vroeger meestal niet beter op worden.
Dus ik heb geen idee wat goed invriest... 
Hebben jullie tips voor mij??
Anders dacht ik maar gewoon een soort bouwpakketten samen te stellen van maaltijden die in 15 minuten klaar zijn :') Moet ook goed komen dan dacht ik zo...

Ik heb mijn vriezer voor een deel volgestopt met lasagne, geblancheerde groente voor ovenschotel, vlees (aardappels zijn eigenlijk standaard op voorraad hier).
Soep staat in blik in de kast, voorverpakte hotdogs en afbakbroodjes.. Ik denk dat we het zó wel overleven?

Vandaag 41 weken en nog steeds zwanger wordt nu echt ongeduldig haha.
Heb ook vaak om en om goeie nachten en veel Maagzuur voel me een beetje als in de eerste trimester haha.
Ik heb ook maaltijden in gevriest doe ik normaal ook niet.
Maar vooral pasta, rijst gerechten doen het goed in de vriezer. Mijn zus heeft pasta saus en chili gemaakt om in te vriezen dus hoef dan alleen pasta of rijst te koken scheelt ook weer☺️

Terug
Bovenaan