Uitgerekend September 2019

@eefje ik ben 38+1 dus kans is groot dat het nog even duurt. Hoop dat het al eerste ontsluiting was, maar ik moet zeggen dat ik de pijn vond meevallen dus denk dat het oefenen is van mijn lichaam?
Ik zat te lezen over bevalling opwekken en vrouwenmantelthee. Zit te twijfelen om het te gaan proberen ;) 

Haha de spanning stijgt hier duidelijk ? bij mij ook hoor. Verlies ook veel slijmerige afscheiding en soms wat kramp of steekjes en ineens ook erg bewust van mijn lichaam. Maar ik moet me al helemaal niet te veel gaan verheugen want ik ben pas eind september uitgerekend. Gister is ze wel flink toe gesproken door de vriendengroep dus hopelijk mocht dat haar wel aan om kennis te gaan maken met de buitenwereld. Lekker in beweging blijven doet hopelijk ook goed. 
Haha Liesforum die grote letters. Lekker duidelijk? 
Spannend voor degenen die misschien al wat voortekens hebben. Er moet toch iemand van ons op deze mooie datum bevallen. Hopelijk jullie. Allebei al 40 weken. Kom maar op met babynieuws ? 
Juffielies leuk om van je te horen en dat je meeleest. Fijn dat je je alweer een stuk beter voelt. Een week geleden alweer, wat gaat de tijd toch eigenlijk ook snel! 
Ik heb wat potjes groenten, aardappeltoefjes in de vriezer en pasta en rijst. Ben wel andere dingen aan het hamsteren merk ik? 
Anemoontje wat betreft de maagzuur, ik neem al een tijdje omeprazol. Zeker voor de nachten. Heel herkenbaar dat het je 's nachts belemmerd met slapen en slaap is zo belangrijk en zeker juist nu met die laatste loodjes en kraamtijd in zicht. Rennies helpen bij mij allang niet meer en omeprazol is veilig tijdens je zwangerschap. Succes ermee. 
Slapeloze nachten zijn hier al vanaf het begin bekend. Soms ga ik er juist even uit want na uren wakker liggen word ik er alleen maar heel gefrustreerd van. Verder altijd wat te lezen naast mijn bed of ff een kopje thee doen. Succes!

Ik heb vannacht ivm diaree ontbijtdrink met vezels erin gedronken. Hielp wel ben daarna nog 1x naar wc geweest en toen ben ik eindelijk in slaap gevallen om half 5. 7u ging mn vriend zn wekker dus weer wakker (even geplast) en toen nog geslapen tot 9.50.. Dus veel geslapen is er niet.. Blijf vaak in bed liggen en te rusten.. Mja met die buikkrampen kon ik ieder kwartier of half uur eruit.. Wat geen pretje en makkie was. Gelukkig heb ik geen last van mn maag. Als dat ook nog erbij kwam dan wordt drama. Bij mij is het nu echt elke keer als ik wakker ben mn buik die rommelt.. Maar ik denk nog steeds voorweeën..
Hopelijk bevalt iemand vandaag. Bijzondere datuk vind ik. 

Pfff Lieke dat is wel even afzien zeg. Sterkte!
Bedankt voor de tips, heb er wel een aantal goede ideeën van gekregen! Lijkt me ook een prima dagbesteding de komende dagen lekker koken... 
Ik ben 'Lauren! Ik wil een kind' aan het kijken. Veel te emotioneel voor mij nu eigenlijk maar het maakt me wel ontzettend dankbaar voor het huisje boompje beestje dat wij hebben. 
Gisteren heb ik teruggeblikt op hoe de hele zwangerschap is geweest met manlief. Was ook fijn, om het alvast een plekje te geven en wat een bizar jaar is het al tot nu toe.
Ik ben echt enorm naar ons kindje aan het uitkijken ❤️ Inderdaad, de spanning stijgt... 

LadyJ moet je dat via de apotheek dat krijgen? Of kan dat ook gewoon via de drogist. 
https://www.deonlinedrogist.nl/losecosan-omeprazol-20mg-14st-p-16001.html

Is dit het:)?

Anemoontje: ik heb het voor de zekerheid bij de verloskundige na gevraagd toen en uiteindelijk hebben hun ook een recept voor mij geregeld omdat ik nu op 3x daags 20mg zit? Maar ik ben in overleg gewoon eerst begonnen met de Kruidvat en Etos omeprazol. Allemaal dezelfde werkzame stof. Inmiddels hier dus aandelen in omeprazol en Rennies? je zou eventueel ook nog Antagel kunnen proberen (drankje). Heeft bij mij ook nog een tijdje voor verlichting gezorgd en vrij verkrijgbaar bij de apotheek. Die kunnen je ook goed helpen trouwens.
Oh ja ik heb ook dat tv programma gekeken. Idd pff wat een situaties soms. Vind het wel echt een mooi programma. 
Heb trouwens enorme drang om het huishouden op orde te houden. Alle was is continu bijgewerkt. Alles moet netjes en klaar. Voorheen was ik daar een stuk relaxter in? 
En net het boek 'positief over bevallen' gehaald. Een verfrissende kijk op zwangerschap, geboorte en kraamtijd. Nou ik ben benieuwd. Met muntthee op de bank geploft en ff een break van het huishouden?

Ik houd het huishouden ook strak bij!
Ligt bijna niets meer in de wasmand :) En ik ben normaliter helemaal niet zo vlijtig met de poetsdoek... haha. Doe je goed, even een break nemen!
Een mooi boek over zwangerschap en geboorte is van Susan Smit, uit mijn hoofd: 'zwanger met lichaam en ziel'. Maar dit is vooral ook als je van een iets spirituelere inslag houdt.

Terug
Bovenaan