Haha de spanning stijgt hier duidelijk ? bij mij ook hoor. Verlies ook veel slijmerige afscheiding en soms wat kramp of steekjes en ineens ook erg bewust van mijn lichaam. Maar ik moet me al helemaal niet te veel gaan verheugen want ik ben pas eind september uitgerekend. Gister is ze wel flink toe gesproken door de vriendengroep dus hopelijk mocht dat haar wel aan om kennis te gaan maken met de buitenwereld. Lekker in beweging blijven doet hopelijk ook goed.
Haha Liesforum die grote letters. Lekker duidelijk?
Spannend voor degenen die misschien al wat voortekens hebben. Er moet toch iemand van ons op deze mooie datum bevallen. Hopelijk jullie. Allebei al 40 weken. Kom maar op met babynieuws ?
Juffielies leuk om van je te horen en dat je meeleest. Fijn dat je je alweer een stuk beter voelt. Een week geleden alweer, wat gaat de tijd toch eigenlijk ook snel!
Ik heb wat potjes groenten, aardappeltoefjes in de vriezer en pasta en rijst. Ben wel andere dingen aan het hamsteren merk ik?
Anemoontje wat betreft de maagzuur, ik neem al een tijdje omeprazol. Zeker voor de nachten. Heel herkenbaar dat het je 's nachts belemmerd met slapen en slaap is zo belangrijk en zeker juist nu met die laatste loodjes en kraamtijd in zicht. Rennies helpen bij mij allang niet meer en omeprazol is veilig tijdens je zwangerschap. Succes ermee.
Slapeloze nachten zijn hier al vanaf het begin bekend. Soms ga ik er juist even uit want na uren wakker liggen word ik er alleen maar heel gefrustreerd van. Verder altijd wat te lezen naast mijn bed of ff een kopje thee doen. Succes!