Uitgerekend September 2019

Oeh die boeken klinken interessant, ga bij de bieb even kijken deze week.
Herkennen jullie het trouwens dat als je kindje druk is je nu ook echt een druk op je poes voelt (kan het niet beter verwoorden?). Denk dat ze dan met haar hoofd ook duwt op de baarmoedermond ofzo.. als dat kan? Zo’n apart gevoel. Met dan ook steken in mijn liezen.
lieke klinkt vervelend zeg, maar ook wel alsof er wat gaande is in je lichaam. Spannend hoor!! 

Liesforum: herkenbaar. Het wisselt wel per dag maar ik heb soms het gevoel dat hij er al half uitzakt. Als dat zo makkelijk zou gaan ;)
Gezellig om al jullie berichtjes weer te lezen dames. Blijft gezellig om tijdens de wat verveelde verlofdagen steeds even op het forum te kijken!

Ja, dat drukkende gevoel heb ik ook. Dat heb ik pas sinds 2 dagen, dus ik was al aan het denken of het moment nu dichterbij komt. Het voelt afentoe echt ongemakkelijk.
Heb wel eens bevallingsverhalen gehoord waarbij de baby er inderdaad gewoon 'uit kwam zakken', bij wijze van. Zeg maar geboren in de broekspijp van de joggingbroek.. dus je weet maar nooit.. ;-) Haha.

Ik heb omeprazol gehad van de verloskundige..  vanavond de eerste nemen hoop zo dat het werkt! Was blij dat ik het meteen kon halen behoorlijk trauma na afgelopen nacht haha.
Hier ook geen wasje in de wasmand te bekennen of kruimeltje op de grond! 

Hopelijk heb je nu een goede nacht, Anemoontje! Zou fijn zijn als dit helpt zodat je nog wat goede nachten kunt maken voordat de kleine komt!
Geen babynieuws op deze mooie maandag? 
Ik blijf echt meerdere keren per dag het forum checken of er al meer baby’tjes geboren zijn en uit pure verveling inderdaad ? Het huis is schoon en het grote wachten is begonnen!
Vanmiddag weer langs de vk geweest en ze durfde nu niet met zekerheid te zeggen of ze nu al zover was ingedaald of er nog ‘boven’ zweefde dus kreeg een inwendig onderzoekje. Viel me alles mee trouwens. Baarmoederhals was nog gesloten en de kleine was zoals de collega-vk al had geconcludeerd erg ver ingedaald. Ze kon zo het hoofdje voelen zonder dat ze er veel moeite voor moest doen. Het voelen naar de baarmoederhals was dieper voor m’n gevoel. (Sorry voor alle details ?)
Dus we kunnen er weer een weekje tegen aan. Kan echt niet wachten tot ze er is.
Zijn jullie ook zo benieuwd naar hoe jullie kleintje eruit zal zien?

Geboren in de broekspijp van een joggingbroek haha. Dan gaat het misschien iets té gemakkelijk. 
Ik ben stiekem wel een beetje jaloers als ik lees dat jullie zo goed bij zijn met het huishouden e.d. Hier staat er nog van alles op het lijstje. Qua planning mag meneer zich aan de uitgerekende datum houden. Of in ieder geval nog een weekje blijven zitten ;) Dan kan ik stap voor stap nog wat dingetjes doen. 
Gisteravond ben ik lekker uit eten geweest met een vriendin. Mama’s laatste avondje uit hihi. Merk dat ik nu wel zin krijg om wat meer thuis te blijven en lekker te rommelen en te nestelen. Had gedacht dat ik het zo moeilijk zou vinden om werk e.d. los te laten maar ik merk dat de hormonen wat dat betreft ook goed hun werk doen. 

Ik voel soms ook als ze beweegt heeeel veel druk van onderen! Gisteravond kon ik gewoon even niet lopen erdoor, trekt dan wel weer weg uiteindelijk. Ik zei al tegen mijn man: Ik hoop dat ze mooi op die baarmoedermond douwt voor wat ontsluiting ?
Vandaag weer voor controle geweest bij de gynaecoloog en gesprek gehad over de bevalling. Ik ben vandaag 39 weken en als ze volgende week maandag niet spontaan is gekomen, gaan ze me maandag 16-09 inleiden (met precies 40 weken). Dit ivm mijn medische indicatie mbt mijn bloeddruk. A.s. vrijdag moet ik eerst nog komen voor inwendig onderzoek en gaan ze kijken of ik al wat ontsluiting heb en ze evt. wat kunnen strippen. Hoop echt dat ik al wat ontsluiting heb, dat zal veel schelen bij de inleiding. Spannend, maar heb er zoooveel zin in!! Kan niet meer wachten tot ik haar bij me heb?

@zazou jaa dat gevoel, het is dat ik geen weeën erbij heb anders zou ik hrt ook denken. Gelukkig ook niet elke dag dit gevoel. 
Haha eefje die verhalen ken ik niet, misschien voor de zekerheid mijn benen maar goed bij elkaar duwen?
Fijn anemoontje hoop dat je nu een goede nachtrust hebt. 
De drang om huishouden op orde te hebben valt bij mij mee. Wel veel wasjes, maar geen extreme nesteldrang. Ben er te moe voor haha. 

Terug
Bovenaan