Uitgerekend September 2019

Haha doe mij zo een bevalling in de broekspijp? ik heb wel idd met lopen veel druk op daar beneden. 
Wat fijn Anemoontje dat je de omeprazol via de verloskundige hebt gekregen. Heeft wel heel even nodig om optimaal te werken, maar ik merkte op de eerste dag wel al gelijk verschil. Op naar een goede nacht ?
Ik check ook meerdere keren het forum nu voor nieuws? zou zonde zijn als niemand van ons deze mooie datum benut. Het kan nog.... als iemand voor een snelle (broekspijp) bevalling 'gaat'? 
Mijn nesteldrang is echt nestelstress geworden. Ook teveel op het lijstje nog en er komt meer bij dan dat eraf gaat? dus in die zin eigenlijk nog niet klaar voor. Leuk die hormonen ?

Aw Mientjeee, duimen dat ze deze week uit haar zelf komt. Haha goed douwen op die baarmoedermond ? en anders hopelijk dat je vrijdag gestript kan worden en wellicht het weekend mag gebeuren?

Ja LadyJ ik hoop ook echt dat ze binnen nu en een week zich spontaan meldt.. vind inleiden eigenlijk ook niks maarja het is nou eenmaal zo. We gaan het zien!
Trouwens die poetsdrang heb ik echt totaaaaaal niet?? Ik maak wel schoon maar wij hebben ook 1x in de 2 weken een schoonmaakster die komt dus misschien komt het ook deels daardoor haha. Ik had wel echt rond de 37 weken dat ik per se alles af wilde hebben voor de baby mbt wassen, kamertje, vluchtkoffer etc.

Haha doe mij ook zo'n broekspijp bevalling ? 
Ik ben ook helemaal niet vaker of beter aan het schoonmaken, het is hier net zo schoon als altijd! En dat vind ik al een hele overwinning ? 
Ook nog steeds de vluchttas niet gepakt. Wel een aantal dingetjes klaargelegd. 
De babykamer is ook nog niet af. Deze week komen er nog 4 kunstwerkjes / prenten van verschillende designers die nog opgehangen moeten worden. Dat is wel echt het laatste puntje op de i. Heb vandaag een mooie nieuwe plant gekocht voor de baby. Fleurt het kamertje mooi op. En het was lekker om een beetje te neuzen in het tuincentrum.
Komend weekend staat het grote schoonmaak weekend gepland. Maar geen idee of we daar iets mee doen haha. Ik merk dat mijn man er ook best wel doorheen zit dus waarschijnlijk gaan we gewoon lekker chillen en genieten van misschien wel het laatste weekend samen. 
Volgende week dinsdag is mijn uitgerekende datum ☺️
Ik vind het ook heerlijk dit forum ter afleiding van de verveling :p

Ik had ook echt wel beetje nestelstress. Nu denk ik nu ik bij ben met alles: 'Ach ja. Ik doe wat ik (nog) kan'. De bank ligt bijv. bezaaid met schone was die ik nog even moet opvouwen. Tegelijkertijd denk ik 'boeien'. Misschien ga ik straks wel gewoon lekker Outlander kijken in bed! (Mooie serie trouwens!) Of die serie met Lauren Verster die al eerder hier werd genoemd. Keken jullie iets van 12 jaar geleden ook naar het programma Babyboom met Caroline Tensen? Ik ben wel het oudje hier.. misschien waren jullie daar toen nog niet echt mee bezig.. ? Werden ook heel veel koppels gevolgd in hun kinderwens.
Dat drukkende gevoel onderin is echt ongemakkelijk zeg. Zat rustig aan tafel voor het avondeten en daar begon ze weer te woelen en wroeten. En het drukt ook ontzettend op mijn blaas. Dat had ik daarvoor niet zo. Gelukkig lijkt ze in de nacht wat rustiger en ligt ze lekker naast me op de matras (met buik- en baarmoederwand er nog tussen.. ?). 

Wooow wat een leuke berichten allemaal!!! gefeliciteerd aan degene die hun wondertje al in hun armen hebben en sterkte voor degene die nog even moeten!
Donderdag staat hier de keizersnede geplanr en het wordt nu wel heel echt allemaal... nog geen gekke kwaaltjes gehad wat zou kunnen duiden op een beginnende bevalling, dus dat is goed nieuws. Woensdag ben ik 39 weken.
Sinds zaterdag ineens ontzettend pijnlijk tandvlees. Echt een ellende. Heb corsodyl, parodontax en een voorraad tandenragers gehaald en hoop dat het voor donderdag over is. Het wordt iig al minder ? 
Ik ga mezelf toch even voornemen wat vaker hier te kijken, want al deze berichten maken me zo blij ??

Ik heb voglende week woensdag weer controle ben dan 39 + 4. Verloskundige gaf aan als ik ontsluiting heb ze dan eventueel kunnen strippen als ik dat graag wil. Familielid is tot week 41 in NL namelijk. 
Zijn jullie relaxed over het idee strippen? Denk als ik ontsluiting heb het wel prima vind en dan wel zie of het wat doet. Bij vriendin deden ze het met 39 + 3 en die is de dag erna bevallen.

Dat drukkend gevoel op mn blaas is hier ook. Soms voel ik het daaronder ook echt bewegen.. En stond net op de ruimen moest niesen en plas zo in mn broek ?. Ik schrok er zo van. Snel naar boven schone onderbroek en broek aangedaan hahah. Awkward ??. Gelukkig was mijn vriend douche hahah.
Maar na een drukke leuke dag (even rondje stad met zus en 2 nichtjes) heb ik vanmiddag even 3 kwartier geslapen. En nu wachten tot rond 11u om weer naar bed te gaan. Vandaag is de baby lekker rustig aan het bewegen geweest. En hoop ik deze nacht toch wat meer uurtjes te pakken. Ook geen last van diarree meer gehad vandaag gelukkig.. Dus dat geeft me moed.
Hopelijk weer veel geboortes deze week. Ik ben vandaag 37+5. Maar het mag best komen ?

Terug
Bovenaan