Uitgerekend September 2019

Ja, babyboom keek ik vroeger ook! Het is dan wel mijn eerste maar ben blijkbaar ook al een oudje ;)
Het in je broek plassen bij het niezen herken ik ook, al is het al een paar weken geleden dat ik er voor het laatst last van heb gehad. Meestal voel ik het niezen goed aankomen en dan span ik mijn bekkenbodemspieren extra aan. Maar de laatste keer liep ik ‘s nachts de trap af en had ik die tegenwoordigheid van geest blijkbaar niet. Zal wel een raar gezicht zijn geweest, zo’n mopperende zwangere vrouw die ‘s nachts de trap staat te poetsen haha. 

Eefje lekker he dat wroeten... misschien als het zo extreem is een teken, hoop het voor je! Wel gezellig idee dat ze naast je ligt met buik ertussen zo ga ik het ook zien? Bij mij is ze ook stuk rustiger als ik lig ‘s nachts.
Ik ken het programma babyboom trouwens niet, maar 12 jaar geleden was ik ook 17? 
Jessie lijkt mij stiekem fijn dat je weet wanneer je kindje komt. Wel balen van je tandvlees, sterkte!
anemoontje oh chill dat ze dan al willen strippen, ik dacht altijd pas na 40/41 weken. Ga woensdag maar is informeren hoe dat ze dat bij mijn praktijk doen. Ik zou er wel positief tegenoverstaan eigenlijk ;) 

Trouwens, hebben jullie al een matrasbeschermer in bed liggen? Zo ja, met hoeveel weken had je die onder je hoeslaken gedaan? 
Ik vroeg me ineens af vanaf wanneer ik dit in bed zal doen?!

AvdS: goede vraag. Heb ik ook nog niet gedaan. Mijn bed staat ook nog niet op klossen. Ik dacht: dat is zo gedaan en ik ga toch niet thuis bevallen. Maar gebroken vliezen kunnen je inderdaad zomaar ineens overkomen.  

Ik heb vanaf week 36 matras beschermer er al onder. Dus nu 1.5 week. Idd stel je vliezen breken.. En de klossen komen morgen binnen (zouden afgelopen vrijdag komen maar is iets mis gegaan). Ik wil wel thuis bevallen dus van alles was nodig.. En zover ik weet is het nu allemaal binnen en geregeld. 

Wat een berichtjes allemaal alweer. Leuk om te lezen :)
Hier ook een waterdichte molton gekocht vorige week en die ligt nu onder het hoeslaken. Ik bedacht mij net ineens, hoe doe ik dat op de bank. Toch ook een beetje zonde als daarop mn vliezen breken. Misschien maar op een kleedje gaan zitten ofzo. 
Ik lees veel over het (vroeg) strippen. Ik heb het er toevallig vandaag ook over gehad met mijn verloskundige. Ze doen dat pas wanneer je 41 weken bent bij mij, dus daar hoef ik voorlopig nog niet over na te denken met mn 38 weken.

Grappig dat die vraag nu voorbij komt, wij hebben net ons bed opgemaakt en voor het eerst zo een onderlegger erop gedaan aan mijn kant:eek:p de molton en dan een hoeslaken. Hoop/ denk dat dat genoeg is. Ik zei nog tegen mijn vriend: spannend zal dit de laatste keer zijn dat we zonder ons meisje ons bed opmaken. Toen zei hij nee ? ik denk dat het nog wel minimaal een week gaat duren? Nou lekker dan haha.
Jessie-x- oh spannend zeg dat je weet wanneer het staat te gebeuren. Komt nu echt heel dichtbij voor jou. 
Slaap lekker meiden, ben benieuwd of er dan in de nacht van 9 op 10 september misschien nog wat gebeurd ? 

Wij hebben ook een matrasbeschermer over de gehele matras. Daarover heen een molton en hoeslaken. Dit voor de 38e week gedaan.
Hier nog zo'n man LadyJ.. Die denkt dat ik pas volgende week dinsdag ga bevallen.. ? Hoopgevend het juiste woord ja.. haha.
Wie is hier allemaal de 40 weken inmiddels gepasseerd? Zelf vandaag (de 10e) 40+4.
Welterusten en een goede nacht, speciaal voor degenen met maagzuur!
Ik voer zelf strijd met bloeddorstig mug die weg is bij lamp aan en bij lamp uit je probeert te steken. Dus ik zwaai in het donker met zo'n elektrisch racket boven onze hoofden.. ???

Terug
Bovenaan