Uitgerekend September 2019

Haha dank voor de ikea tip Eefje en Anemoontje, ik zal me eens opnieuw beraden.
Fijn dat die omeprazol gelijk zijn werk deed!!
En Eefje zou het inderdaad allebei kunnen zijn. Ik heb al een paar weken een beurse plek op de lies maar bij mij komt het duidelijk door de baby die erop drukt. Spannend wel die beweging bij jou! Ben benieuwd of je weer de 42 weken gaat halen ;)

Ha Majom precies dat had ik ook, een soort menstruatiekramp, bij mij is het alleen wel veel pijnlijker dan normaal en merk ook dat mijn halve baarmoeder een beetje meedoet zeg maar. 

Annemoontje Ja, die is echt fijn! Is ook niet zo duur. 
Tja.. de 19e.. dat grapte mijn zusje ook al. Voor als ik maximaal zwanger wilde zijn en toch nog op en bijzondere datum wilde bevallen! Maar eerlijk gezegd duurt me dat in mijn geval te lang! ?
Ben wel benieuwd. Vrijdag 41 weken en als ze er dan niet is wordt ook hier het ziekenhuisprotocol met CTG's en plannen van een inleiding opgestart. En natuurlijk strippen proberen.
Ik kom weer in dezelfde modus als bij de oudsten: met de minuut neemt de kans op de bevalling toe, maar het voelt bijna alsof het helemaal niet meer gaat gebeuren.

Minni Ik verdenk idd de baby van die beurse plek! Links heb ik het nl. niet en als het de banden zijn zou het hele gebied moeten 'lijden' onder gewicht van de buik/baby zou je denken. Maar mijn hemel, wat een bewegelijk kind. Het is niet perse dat ze de hele dag door beweegt, maar als ze beweegt is het feest! ? De oudsten waren veel rustiger. Maar misschien heeft deze ook wat meer bewegingsruimte doordat het de derde is? Draait heerlijk rondjes om de as. En maar met die voeten bezig. En dieper in het bekken voel ik dan een soort gekriebel waarvan ik denk dat het de handjes zijn.

Bedankt voor de tips meiden! Hebben jullie de Gökärt van Ikea? Dan ga ik die ook maar halen, aangezien ik het al ‘S nachts snel warm heb lijkt me die matrasbeschermer uit het kraampakket geen goed idee 

Oh top deze tip meiden! Gelijk online besteld bij de ikea en nog extra hoeslaken voor ledikant want kost daar ook niks zag ik. ? Ik had dus nog niet gedacht aan een matrasbeschermer..

Weet niet meer of het de Gökärt is, maar je moet hem met elastieken bandjes om de 4 hoeken van de matras klemmen/bevestigen.

Terug
Bovenaan