Uitgerekend September 2019

Ideaal die matrasbeschermer voor op bed die van de ikea heb ik ook.. 
Op de bank zit ik gewoon als mijn vliezen breken hoop ik snel genoeg op te kunnen staan om de bank te redden haha. 
Ik ben 41w1d de krampjes beginnen maar stelt eigenlijk nog niet zo veel voor toch hoop ik dat het niet lang meer duurt en heel dat inleiden kan overslaan. Morgen naar het ziekenhuis voor ctg controle ben benieuwd wat ze gaan zeggen en of ze willen strippen of een datum afspreken voor inleiden volgende week. Vindt het best spannend wil het liefst zo natuurlijk mogelijk maar de baby heeft er nog geen zin in ben ik bang..

Ik heb even een vraagje. Ik merk dat mijn buik steeds hoger komt (39+5) terwijl ik voel dat mijn kleine op gelijke hoogte blijft liggen. Iemand enig idee hoe dit kan of waardoor dit komt? 

De matrasbeschermer is in the pocket! ?? Gaat vanavond meteen om het matras heen.
Ik voel sinds een aantal dagen dat ze steeds meer druk aan het geven is daar beneden. Net alsof ik ineens heel nodig moet plassen en dan verdwijnt het weer. 

Wendess, ik heb ook dat ze hoog ligt, maar ook omdat ze al vast ligt in m’n bekken. Ze benut zeg maar de gehele lengte van m’n buik, waardoor ze dus heel laag maar ook hoog zit. En dan heb ik het nog niet gehad over de voetjes die ik af en toe voel uitsteken in m’n zij

Yes, wij zijn de gelukkigen die op 9-9-19 het zachtste meisje op aarde hebben gekregen!! ?
Om 8u braken mijn vliezen, en vrij snel bouwden de weeën op. Bevalbad was super fijn! Na anderhalf uur persen vorderde het niet genoeg en moest ik met ambulance naar het zkh (níet chill met persweeën). Daar bleek dat we een sterrenkijkertje hadden. Met hulp van vacuümpomp is ze geboren om 15.45. Daarna moest ik door naar de OK omdat navelstreng te dun leek om de placenta eruit te krijgen. Ik was eerlijk gezegd blij dat ik even geholpen werd en mocht 'pauzeren' onder narcose. Chickie lekker bloot op bloot qualitytime met papa :)
Het klinkt heftig, was het ook wel, kijk er toch goed op terug! Het Voelde alsof ik in charge was en een vet knappe prestatie heb neergezet. Bijzondere ervaring! 
Over de naam moeten we nog knoop doorhakken, morgenochtend wordt ze aangegeven. Waarschijnlijk wordt het -tromgeroffel- Maura Maxime! 

@mirte van harte gefeliciteerd met je dochter klinkt als een mooi en heftige bevalling tegelijk☺️
Maura wat een bijzondere naam ben benieuwd waar je tussen twijfelt. 
Geniet ervan! 

Terug
Bovenaan