Uitgerekend September 2019

Ah wat een mooi nieuws Mirte, van harte gefeliciteerd!! En heel cool inderdaad die datum, je bent de enige uit deze groep volgens mij die op 9-9 is bevallen haha. 
Hier nu 39w2d.. er gebeurt volgens mij echt nog niks in mijn lijf, behalve dat ik nu sinds zondag wel toenemend last krijg van harde buiken en pijn onderin de buik/rug. Dit is met name in de avond, na het slapen is het ook weer weg. Hopelijk doet dat al iets met de ontsluiting; vrijdag a.s. gaan ze inwendig onderzoek doen om te kijken of er al iets gaande is. Ik hoop het zó, dit zal veel schelen als ik maandag toch moet worden ingeleid. Ben wel blij dat ik nu weet dat het geen week meer gaat duren.. ☺️?

Gefeliciteerd Mirte, wat een prachtige naam is Maura! ? goed dat je zo positief bent over de bevalling! Hopelijk zitten jullie op een grote roze wolk!
vind die matrasbeschermer maar een drama inderdaad, maar ga ook niet meer veel andere opties aanschaffen.
Wij hadden een valse start maandag. Van 01.00 tot 21.00 steeds sneller, sterkere en langere weeen, maar geen vorderende ontsluiting. Daarna met slaapmedicatie de nacht in gegaan en gisterochtend waren de weeen weg. De verwarring hakt er behoorlijk in. 
Succes iedereen met de laatste loodjes, we zijn er bijna! 

Gefeliciteerd Mirte!! Ik vind Maura ook een super mooie naam! Geniet van elkaar.
Hier inmiddels ook over de 40 weken heen. Elke avond rommelt het zo, dat ik denk dat het gaat beginnen. Maar 's nachts zakt het weer af en overdag lijkt het alsof hij echt tot week 42 wil blijven zitten. Bah, ben er echt wel klaar mee. Ik wil m zo graag ontmoeten?
Wij hebben trouwens ook de waterdichte molton van de Ikea op het bed liggen. Eerst het matje van het kraampakket gedaan. Maat wat kraakte dat zeg. Bij de action hadden ze alleen voor 1p bedden. Die van de Ikea ligt vanaf week 37 op ons bed en heb er echt geen last van. Ligt prima.

Ik heb sinds maandag waterdichte molton van de Hema. Slaapt prima geen last van zweten. En het blijft ook prima liggen door van die elastieken in de hoeken.
Wel een andere vraag vanaf wanneer hebben jullie je bed omhoog gezet? Aan gezien ik nu met mijn beentjes op de rand kan bungelen probeer ik het zo lang mogelijk uit te stellen. Ik zal anders echt met een trapje mijn bed in moeten. Ben vandaav 38 weken dus... tja hoelang zou ik nog kunnen rekken?

Gefeliciteerd Mirte!!

Hé Mientjeee, ik vermoed toch wel dat dat gerommel iets doet qua ontsluiting! Heb het zelf nu ook 's avonds, dus ben benieuwd wat ze bij jou gaan zien ;)
Minty wat apart dat het ook zo kan gaan.. Vervelend lijkt me ook nu weer af te wachten! Maar het kan niet meer lang duren zou je zeggen...
Egeltje ik ga het bed niet omhoog zetten. Ik heb wel al sinds week 37 de klossen in huis maar mijn man heeft ook zoiets van het is zo gedaan. Onze boxspring is ook al erg hoog en heb nu al moeite met er in / uit gaan.

Terug
Bovenaan