Leuk om te lezen dat er weer babynieuws is, gefeliciteerd Mirte! Fijn om te lezen dat je het toch positief ervaren hebt. Fijne kraamtijd gewenst! Benieuwd wie de volgende zal zijn. Ik hoop voor de dames die al over de 40/41 weken zijn, dat zij nu snel aan de beurt zijn!
Gefeliciteerd mirte ? fijn dat ondanks de complicaties je toch terug kijkt op een positieve bevalling!! Geniet van jullie meisje☺️ en leuk dat er toch een kindje geboren is op die mooie datum!
Gefeliciteerd Mirte! Ik vind Maura ook erg leuk en uniek. Ik ben benieuwd welke andere optie je had.
Succes voor alle wachtenden! Ik hoop voor jullie (zeker degene die 41+ zijn) dat je snel aan de beurt bent! Zo’n kleintje is zo gezellig en leuk ❤️.
Gefeliciteerd Mirte!
Jessie succes morgen
Voor de rest: action heeft ook waterdichte matrasbeschermers. Is misschien dus ook wat.
Verder ben ik blij met de boxers van manlief ivm het kraamverband. Attendeer je man/vriend erop dat er een kans is dat je ze in gaat pikken.
Bij mij waren de vliezen onder de douche gebroken bij 9/10 cm ontsluiting. Nadat melvin geboren was kwa de rest van het vruchtwater mee. Het kan dus zijn dat je noet alles in 1x verliest.
De kant en klare maaltijden van de super kunnen uitkomst bieden met avondeten.
Oh ja...mocht je weeën hebben/krijgen, eet dan niet te veel. Je gaat namelijk spugen. Heb ik 3x gedaan (ook water kwam er allemaal weer uit). Schijnt dat je met 3 cm en ik dacht 6/7 cm ontsluiting dit vooral gebeurd.
Jaaa een 9-9 baby? gefeliciteerd Mirthe met de geboorte van jullie Laura!?? En wat fijn om te lezen dat ondanks dat er toch wat complicaties waren het niet hoeft te betekenen dat het dan niet perse negatieve ervaring wordt. Fijne kraamtijd.
Oh ja 40 en 41 weken dames op naar jullie ontmoeting met jullie kindjes!