Uitgerekend September 2019

Nolaatje: daar kun je je over blijven verbazen he? Wat mensen allemaal maar (denken te mogen) zeggen als je zwanger bent. Maar als een dik gezicht de graadmeter was geweest dan was ik alláng bevallen haha. 
Tweedeseptemberbaby: WoW! Dat is wel heel vlot. Gefeliciteerd met je kleintje!

@ Lovesept: Yes, de piep. Hij ligt dan vast met een band over z’n buikje met armen en benen los in de slaapzak. Is echt een simulatie van de baarmoeder. Wat een uitkomst is het voor ons!
@TweedeSeptemberbaby: gefeliciteerd met jullie zoontje! ?

Gefeliciteerd Tweedeseptemberbaby! Wat een snelle bevalling, jeetje.
Zo leuk dat er elke dag wel iemand met leuk nieuws komt. Ben heel benieuwd of er ook een aantal dames voor de 40ste week bevallen of dat het toch veel eigenwijze baby's zijn die het wel prima vinden in de buik bij mama.

Gefeliciteerd! Op een mooie datum :)
Ik ben zelf trouwens superblij met het bambino dekentje van de kruidvat. Echt een aanrader om in huis te hebben. 

Iedereen die in september is uitgerekend zit ondertussen op het wachtbankje denk ik? Bijna allemaal 38+?
Ik dacht dat ik me er niet aan zou wagen maar ben toch maar begonnen te oriënteren op hoe je de bevalling kunt opwekken ?
Ben begonnen met een ananas vandaag. Heb ik dat ding in stukken gesneden, schijnt het voornamelijk om het hart van de ananas te gaan, ja die ligt bij het vuilnis, haha.
Manlief verleid voor een vrijpartij maar jeetje, die buik zit wel erg in de weg nu hoor... Pfff
Verder wandel ik me maar suf nog steeds, hoewel het inderdaad steeds meer waggelen wordt. Gisteren bij de yoga een rugspier verrekt ? Heb echt wel weer behoefte aan mijn lijf dat functioneert!!
Verder weet ik het niet. Zijn jullie al aan de slag met de huis-tuin-en-keuken middelen?

Terug
Bovenaan