Uitgerekend September 2019

[quote quote=10244113]
Hallo allemaal,

ik ben 10-09-19 bevallen van een gezonde zoon Djelani.
bevalling ging super vlot duurde totaal 45 min.
Iedereen nog even succes met wachten!
[/quote]
Gefeliciteerd nu genieten van de kleine. Hoe ver was je zwanger? Verder wek goed met jou en de kleine?

Ik ben nu 39+1, dus wel wat aan de vroege kant haha. Ach ja... 
Hé Mamapatty ik dacht ergens dat je misschien al aan het bevallen was, maar je geduld wordt dus ook op de proef gesteld! Alles nog rustig in de buik?

Minni: hah zo herkenbaar.
Net vriendlief ook verlijd dat is gelukt. Zo nog maar een bitter lemon toe en de ananas staat inderdaad ook klaar! Het zou grappig zijn als het lukt. Hier bijna 39 weken zou het wel prima vinden!

Minni dat had ik wel gehoopt maar de kleine zit en doet het nog prima !
Omdat de oudste met 39+4 kwam en de jongste met 37+4 ga je daar stiekem toch een beetje op hopen.. Beide al overheen dus ik grapte al tegen mijn man dat deze vast 2 weken later komt met 41+4 Haha.
Het rommelt 's avonds wel, maar als ik denk Ja nu worden ze sterker, neemt alles weer af helaas dus we wachten het maar weer af. Die kleine moet het toch echt starten, en ik geloof dat hij er nog weinig zin in heeft!

Hallo dames 
Gelukkig vanacht weer een goede nacht gehad ondanks ik gister avond me echt shit voelde. Enorme zere rug.. Maar wel redelijk geslapen. Maar ik heb vandaag echt een off day. Alles is teveel zegma. Vanmorgen uitgeslapen tot 9u. Toen om half 11 naar mn zus gegaan die terug van vakantie was dus gezellig gehad. En toen even boodschappen gedaan wat 45min duurde eer ik alles gevonden had met mijn tempo. En toen ik thuis was en alles uitgepakt had was ik gesloopt. Alles deed me zeer. Kreeg enorme hoofdpijn.  Toen ben ik maar gaan slapen van half 3 en werd om 4u wakker. Helaas deed nog steeds alles zeer. Dus heb ik niet veel meer gedaan dan hond uitgelaten en gekookt. Ik moest alleen eten dus heb lekker makkelijk en veel groente op. Vanavond lekker op de bank gezeten. En film gekeken. Alleen is het drama met emoties. Zodra er maar iets zieligs in kwam zat  ik te janken.. Maarjaa. Gelukkig is deze dag bijna voorbij.. En hopen op een betere dag morgen. Benieuwd welke baby zich weee gaat melden. Ik ben vandaag 38 weken. En morgen avond weer controle bij de verloskundige. Ook mijn ouders zijn weer terug van vakantie dus hopelijk weet de baby dat en meld het zich snel. Hihi i hope soo. 

Terug
Bovenaan