Hoi allemaal, Mirte en Tweedeseptemberbaby: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Veel geluk en mooie momenten samen! Een bijzondere tijd met zo'n heerlijk nieuw wezentje erbij... ?
Ik ben vanochtend zelf (spontaan) bevallen van onze prachtige dochter Liv! Vannacht (vroeg) begonnen de weeën, deze waren eerst regelmatig, maar nog niet superkrachtig en na een douchebeurt namen ze weer af tot 1x in het kwartier. Om 09:00u 's ochtends had ik 6 cm en twee uur later bevallen.. ? Thuis trouwens. Maar tjonge.. wat was het weer pittig met die weeën (zowel buik als rug). Ik had deze keer geen weeënstorm, dus de ontsluiting duurde daardoor langer en maakte dat mijn derde bevalling tevens de langste was. Ik kon er wel beter 'in' groeien daardoor. Dames, let echt goed op je ademhaling hoor..
Maar ben zo blij dat ze er is! Ligt nu heerlijk naast me in bed. We zijn de borstvoeding aan het opstarten en geven daarnaast nu klein beetje kunstvoeding bij.
Ik voel me zelf ook fijn en fit. Mijn buik wel weer een gek bolletje zo! ?
Ik had extra kraam- en maandverband ingeslagen en dat is wel echt fijn. Het dikke kraamverband draag ik ook met 2 tegelijk (elkaar overlappend) in een gaasbroekje. Daaroverheen een boxer van de Hema die ik 2 maten groter had gekocht (setje van 3) Zit zo lekker op z'n plek. Gaasbroekjes had ik ook een paar extra van besteld. Je kunt ze wassen, maar 2 in het kraampakket vond ik toch te weinig. Ze komen echt van pas en vond ze de vorige keren ook erg fijn.
Dames, succes! Het is zo'n wonder allemaal.. Ik kan wel blijven kijken naar ons kind.. En zo gezien zijn we allemaal uniek en bijzonder.
Liefs, Eefje