Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd Eefje! Wat fijn voor je dat je thuis kon bevallen en uit zichzelf is begonnen. Geniet ervan!
Hier ook een beetje een off day. Kan niet meer alles wat ik wil en dat is frustrerend. Daarnaast krijg ik keelpijn. Hopelijk wordt ik niet echt snotverkouden of grieperig. Kan al mn energie straks nog goed genoeg gebruiken voor de bevalling op lijkt mij. Maar op tijd erin en hopen op een goede nacht. Slaap lekker dames. Hopelijk morgen weer leuk babynieuws.

Eefje: van harte gefeliciteerd. Dat klinkt als een fijne bevalling. En een leuke naam hebben jullie uitgekozen!
Voor de andere dames: die off-days wisselen hier ook de goede dagen af. De termijn zegt daarin niet zo veel denk ik. Ik voelde me met 37 weken slechter dan nu met bijna 39. 

Dank jullie wel allemaal!
In bepaald opzicht zeker een fijne bevalling Zazou, maar jeetje.. weeën opvangen zal nooit mijn hobby worden! Gelukkig geen naweeën deze keer. 
Ik vind het heel apart en bijzonder om zo'n nieuw kindje weer helemaal te ontdekken. Helemaal als je al 2 dochters hebt wiens persoonlijkheid en karakter je eigenlijk al zo goed kent.
Mariekesept: mijn dochters vinden het geweldig. Maar mijn jongste, nu eigenlijk middelste, had vandaag ook even tijd voor zichzelf nodig met al verschillende familieleden ook op bezoek. Heel begrijpelijk. Voor iedereen is het een hele happening. Ze waren er overigens niet bij, en hadden activiteiten van school. Mijn man had alleen verteld dat ik wat voorweeën had om ze niet te zenuwachtig te maken. Net toen ze terug kwamen van de festiviteiten was Liv een half uurtje oud. Denk dat dit het beste was voor iedereen.

Gefeliciteerd met Liv! Hele leuke naam inderdaad. Heb je nog tips qua ademhaling dan toevallig? Ik ben zo bang als ik in de auto naar het ziekenhuis moet al die tijd en geen ervaring er mee heb ga hyperventileren of iets dergelijks. (Lekker jezelf gek maken van te voren haha). 
Seks en bitter lemon hebben beide niks gedaan vannacht hoor, maar he geef toe ze zijn beide niet onprettig haha! 
Heb wel onwijze druk op mn liezen ineens gekregen voornamelijk snachts. Naar de wc gaan is dan ook echt waardeloos. Herkenbaar voor sommige? Als ik weer opgestart ben overdag gaat hef weer beter. 

Haha zou het toch iets in gang hebben gezet, Anemoontje? ?
Ik merk dat ik ook niet altijd even makkelijk meer kan plassen. Soms voelt het echt alsof het met zoveel moeite eruit komt..
Ben benieuwd wie de volgende zal zijn met babynieuws. Kom maar op baby’s! We zijn klaar voor jullie!! 

Spannend he meiden. Zo leuk dat er een aantal babys geboren zijn. Gefeliciteerd! Ik ben nu 40+2. Dus vind ook wel dat ik aan de beurt ben ;) volgende week gaan ze strippen. Maar ik vraag me af of het al kan. Ik heb nog totaal geen voorweeen. Meer meiden die nog niets voelen rommelen maar al wel al overtijd zijn?

Mamainsept: heb 3 mensen in mn omgeving gehad zonder voorween of steekjes en toch genoeg ontsluiting en waar het strippen ook zn werk deed. Dus stiekem heb ik goede hoop. 
Maarja je kunt ook pot dicht zitten! Maar voorweeen hebben zegt dus niet altijd wat over of je ontsluiting hebt.

Terug
Bovenaan