Uitgerekend September 2019

WenM gefeliciteerd met Jelle! Fijn dat je er positief op terug kijkt!
Ik ben vanmorgen wakker geworden met krampen onderin mn baarmoeder. Niet de overtuiging die ik steeds lees (de: als het eenmaal weeën zijn dat weet je het). Maar wel echt nieuwe krampen. Voor de zekerheid wel een weeën timer app erbij gepakt. Ik zie nu dat de krampen al om de 5 minuten komen. Maar pijnlijk is het niet te noemen en het duurt ook maar 30 seconden steeds. 
Als het aanhoudt bel ik de verloskundige wel om te vragen hoe en wat, maar wanneer zouden jullie je partner van zijn werk halen? Hij hoeft maar een half uurtje te rijden en wil hem niet te vroeg bellen. Ook zo lullig als hij vandaag zn bevalverlof opneemt en maandag gewoon weer op zn werk verschijnt met een vals alarm haha.

Gefeliciteerd Wenm met jullie zoontje, geniet van de kraamtijd❤️ En fijn dat je er wel positief op terug kijkt!
@prilgelukseptember als dat een uur aan houdt zou ik wel bellen. Niet iedereen heeft extreme pijn, vriendin van mij had dat ook niet en wachtte daardoor heel lang, toen ze bij echte pijn belde had ze al 9cm.. Wat ik las neemt de pijn vaak wel toe. Maar een keer te vaak bellen kan nooit kwaad toch?

Prikgelukseptember: wellicht kun je even gaan douchen of in bad en kijken of het toeneemt. Kunnen natuuelijk ook oefen weeen zijn. 
Ik ga zelf als ik het idee heb eerst de verloskundige bellen voordat ik mn vriend bel. Net wat je zegt niet dat hij voor niks komt! Wie weet geeft die nog tips of iets dergelijks.

Wenm  van harte gefeliciteerd met Jelle lekker genieten nu☺️ fijn dat het is goed gegaan! 
Prilgelukseptember ik zou hem in ieder geval waarschuwen en hem laten komen.. Want als het al om de 5 min is is het een kwestie van wachten dat de weeën 1 min duren en dan kan je al naar het ziekenhuis. Als je thuis bevalt zal ik de verloskundige eerst laten checken.
Bij begint het denk ik te komen. 
Ik had gister een onwijs rommelige buik en ook flink aan de diaree en vanmorgen ben ik mijn slijmprop verloren.. Dus hopelijk komen de weeën er snel aan en kan ik de kleine omarmen?

WenM van harte gefeliciteerd!!! ? Fijn dat bij de derde keer strippen toch de bevalling op gang is gekomen!
Prilgelukseptember ik zou wel m'n man bellen, ookal is het vals alarm het lijkt me wel fijn om het samen mee te maken, ook zodat hij met jou kan mee denken over wat te doen! En eventueel is hij dan zo weer terug op werk
Spannend ook Lovesept! Klinkt wel als een begin... Ben benieuwd :)

Oehhh spannend lovesept! 
Hoe heb jij de slijmprop herkent? Voor mijn gevoel ga ik dat niet merken met al die ellendige afscheiding haha.
Hier af en toe wat menstruatie pijntjes. Dat herken ik nog niet van mn gehele zwangerschap dus ben benieuwd! 

Lovesept, ik zou je man sowieso inlichten over wat er gaande is zodat hij z’n telefoon bij de hand houdt en inderdaad eerst de verloskundige bellen. Wellicht dat zij langs kunnen komen en dat je eventueel daarna je man van z’n werk laat komen. Spannend! En veel succes mochten het toch echte weeen zijn ?

Terug
Bovenaan