Uitgerekend September 2019

WenM gefelicifeerd met jullie zoontje! Leuke naam!
Ik heb last van carpaal tunnel syndroom sinds een paar dagen. Zoveel tintelingen in mijn handen 's nachts pff, heel vervelend gevoel. Komt door het vocht wat je onderhuids meer hebt aan het einde. Overdag is het nagenoeg weg. Nou ja dat handelen we ook nog wel die laatste paar dagen.
Net voor controle geweest en inwendig onderzoek.. Heb nu 1 cm ontsluiting en baarmoedermond staat al iets naar voren gekanteld. Maar nog niet echt volledig. Dus de kans dat ons meisje spontaan komt voor maandag, acht ik zeer klein. Dus de kans op inleiding maandag is zeer groot (ben dan 40 weken): er wordt maandagochtend dan een ballonnetje geplaatst voor ontsluiting en die wordt er dinsdagochtend uit gehaald, hopelijk heb ik dan voldoende ontsluiting om mijn vliezen te breken.. Dus hopelijk gaat het dan een beetje vlotten. Maar dinsdag of woensdag gaan we naar alle waarschijnlijkheid ons kleine meisje ontmoeten..???

Gefeliciteerd WenM! Wat heerlijk om te lezen al dat geboortenieuws.
Last van stijve tintelende vingers heb ik ook sinds 2 weken snachts. En gisteren dus die enorme opvliegers en werd er ook later misselijk bij. Ben maar naar bed gegaan en voor de zekerheid een emmertje naast bed gezet. Vanochtend niks meer aan de hand, heb zelfs redelijk geslapen.
Net de keuken en kastjes helemaal schoongemaakt. De baby kan komen haha...
Spannend en leuk Mientje. Het aftellen kan voor jou dus beginnen nu :)

Bij mij is net de verloskundige geweest aan huis. Ze vertrouwde het niet helemaal ivm vochtverlies. Ze heeft het kindje gecontroleerd. En een test gedaan om te kijken of ik vocht verlies.. Voor nu zag ze niks geks en zag ze ook geen vocht. Wel wil ze dat ik het in de gaten blijf houden omdat het toch al een paar dagen speelt. En als het blijft moet ik waarschijnlijk toch naar het ziekenhuis om verder onderzoek te doen. Want als het wel mn vliezen zijn mag ik er niet te lang mee lopen. Hopelijk is het allemaal niet nodig want wilde graag thuis bevallen. Maar we gaan het zien de komende dagen.. 

Wat wordt er weer gezellig gekletst. Leuk om steeds even een kijkje te nemen op het forum. Ik ben daarnet weer ‘goedgekeurd’ door de verloskundige. Maandag krijg ik een inwendig onderzoek en bespreken hoe en wat qua inleiding. We moeten dan waarschijnlijk eind van de week naar de gynaecoloog. Donderdag is mijn uitgerekende datum. 

Gefeliciteerd WenM!??? klinkt als een lange pittige bevalling maar fijn dat het wel een positieve ervaring was en dus jouw ervaring met de ruggenprik ook goed was? 
Ik heb naar aanleiding van het verhaal hier op het forum en iemand van Zwangerfit mijn urine vandaag maar laten testen. Veel druk beneden, vaak (kleine): plasjes en buikpijn. En ja hoor blaasontsteking ☹️ Wel idd hele andere klachten dan normaal gesproken. Dacht serieus dat er 'voorwerk' gaande was en door het indalen van de baby ik deze klachten had. Balen nu van de ontsteking maar toch ook opgelucht dat ik het voor de zekerheid wel heb laten checken. 
Vanwege de oververmoeidheid ga ik aankomende nacht een nachtje doorbrengen met slaapmedicatie in het ziekenhuis. Werd wel echt hoog tijd maar bleef het uitstellen en hopen op betere nachten. Maar die komen niet dus nu toch maar in overleg met de verloskundige voor deze optie gekozen. Hopelijk straks weer wat meer opgeladen. 
Spannend weer voor een aantal hier in de groep die wel echt een beginnende bevalling lijken te ervaren. Hoop dat er gauw doorzet? en dat het een positieve ervaring wordt. 
Ik ben zelf enthousiast over het boek 'positief bevallen'.staan mooie goede omdenkers in en geeft veel vertrouwen en moed. Ik heb er mede daardoor wel echt zin in eigenlijk. 

Pfff hier mentaal echt een slechte dag vandaag... verveel me helemaal kapot! Netflix echt spuug zat. De ene dag gaat het beter dan de andere dag. Morgen gelukkig wel weer wat plannen. 
Het idee dat het nog maximaal 3 weken kan duren (nu 39) kan mij behoorlijk gek maken. 

LadyJ, ach toch een blaasontsteking bij jou! Gadsie! En dan ook nog een nachtje ziekenhuis erbij, zit je niet mee he?! Hopelijk doet het nachtje je wel goed en ben je daarna weer een beetje fit zodat je met genoeg energie je bevalling tegemoet kan gaan!

Ik heb vandaag het allerlaatste dingetje opgehaald, de isofix! Nu echt alles klaar voor de kleine, dus laat haar maar komen.. ?

Terug
Bovenaan