Uitgerekend September 2019

Spannend @lovesept, hoop voor je dat het vandaag gaat gebeuren. Je gaat al richting de 41 weken toch? 
@anemoontje daar ben ik ook benieuwd naar. Heb opeens ook veel afscheiding, vraag me zelfs af of het geen schimmelinfectie is nooit gehad, dus geen idee.. 
Pff heb weer zo slecht geslapen. Waar ik eerst steeds vanaf 4 uur wakker werd kom ik nu gewoon niet in slaap. Dood moe naar bed en niet kunnen slapen zodra je ligt. Denk ook veel na over de bevalling zodra ik lig, niet per se doemdenken maar allerlei scenario’s over hoe het zal gaan ;) En soms dan wel de gedachte omg kan ik dit haha.. 

WenM. Gefeliciteerd met jelle!! Wat fijn dat je goed terug kijkt op de bevalling.

Ik ben net naar huisarts geweest. Geen blaasontsteking!! Wat een geluk. Vanacht ook verdomt goed geslapen (van half 12 tot half 9) en maar 2x eruit om te plassen en direct weer in slaap gevallen. Dus had ook niet echt voorgevoel op blaasontsteking. Vanmorgen wel weer veel vocht in mn onderbroek. En toen ik hem net aan had en even de hond uit gaan laten en toen wc (plas opvangen) was heel me onderbroek weer nat en zat er dit keer wit/gelige afscheiding in wat zoeter rook.. Wat het is weet ik niet. Gister was het vooral vocht wat ik aantrof in mn onderbroek.. Dus ik houd het even on de gaten.. Heb verder geen krampen of dergelijks meer. En de steken die ik had verklaarde de vk als indalingsweeen of voorweeën.. Dus we gaan zien wat dit weekend me brengt.. 

Bij mij is het ook zo vloeibaar. Kan zo me hele onderbroek nat zijn. Verloskundige zei als je op je handpalm blaast en er komt niks is het hoogstwaarschijnlijk geen vruchtwater. 

Annenoontje het klinkt beetje vies maar ik ging plassen en met afvegen kwam er hele dikke wiite slierten uit en ik bleef maar vegen want was onwijs nat en toen kwamen er ook een beetje bloed slierten mee
Liesforum nou ik ga al naar de 42 weken toe dus mag ook echt wel komen
Zeker spannend ik hou jullie op de hoogte hihi☺️

Lovesept, het klinkt toch echt als (een deel van je) slijmprop.. hoop voor je dat her doorzet zeker omdat je al richting 42 weken gaat. Nog geen afspraak staan om in te leiden of iets?

Wow moest even teruglezen. Wat leuk al dat babynieuws!! Van harte gefeliciteerd allemaal! 
En wat spannend al die voortekenen bij iedereen!!
Ben even kwijt wie net iets vroeg over opvliegers, maar ik had dat ook gisteravond! Het zweet brak me gewoon uit en later in bed weer. Geen idee wat dat te betekenen had.
Vannavht wel wakker geworden van harde buiken en ik denk een oefenwee, voelde het helemaal samentrekken in m’n buik. Maar verder niet echt pijnlijk. En nu is alles weer rustig.
Zo leuk en spannend tegelijk, omdat ik pas 38.2 ben ga ik er maar vanuit dat het allemaal voorbereidend werk is en het echte nog even op zich laat wachten. 

Over al de vocht twijfels:
Ik had een week geleden ook veel vocht samen met de iets meer bekende witte dikke afscheiding. Echt een natte onderbroek inderdaad. Ik kreeg als tip om dan even plat te gaan liggen, als het vruchtwater is dan verzamelt het zich in de vagina en als je dan opstaat komt er weer een plas uit. Bovendien word je buik steeds minder groot/hard omdat je vocht verliest!
De verloskundige zei verder dat de geur wel herkenbaar is, ik vond het het beetje apart maar ze zei het ruikt echt als sperma, zo'n soort weeige, zoete geur.
Bij mij was dat hele natte na twee dagen weer weg.
Van een infectie die ik ooit had kreeg ik echt jeuk en een branderig gevoel. En de geur was duidelijk anders.
Bij mij ook opvliegers niet onbekend :p

Minni. Ik herken jou verhaal nu heel erg. Ik had het vanmorgen idd vooral toen ik net uit bed kwam.. Dus na het liggen. Ik heb zo ie zo harde buik omdat mijn kindje groot is en ik een hele kleine buik heb voor 38+2. Iedereen die mij niet kent en ik vertel dat ik zover ben schrikken ze. Terwijl verloskundige gewoon zegt kleine buik groot kind. Dus haha.. Maar dat vocht verhaal herken ik wel tis vooral na het liggen en dan opstaan idd. En het ruikt zoetig. Maar het is niet blijvend. Het is af en toe zomaar dus ga nog nergens van uit. Geduld is een schone zaak?

Terug
Bovenaan