Uitgerekend September 2019

Dankje AvdS, gelukkig geen ernstige kwalen maar het totale pakketje aan vervelende en soms extreme kwaaltjes maakt het wel soms pittig. Lig nu aan de monitor. Had gehoopt weeën ook te zien, maar helaas? dacht een mooie combi van een goede nacht hier maken en dan als we er toch zijn..?? 
Fijn dat je nu ook de isofix in huis hebt. 
Volgens mij hoeven alle baby's niet meer lang op zich te laten wachten als ik het zo lees? 
Anemoontje hopelijk morgen een betere dag voor jou. 
Hoe is het voor de moeders nu zonder kraamhulp?
Succes weer dames met de laatste loodjes en het geduld wat op de proef gesteld wordt. 

Haha Anemoontje. Me schoonmoeder zei al. Hij komt 14 sept want dan is het volle maan. Maar volgens mij is dat ook maar een fabeltje. Maar we wachten af hoeveel er morgen bevallen ?? Ik hoop voor vele van ons een positieve dag morgen! 

Ja hoor, geen vals alarm gister. Om 23.29 is onze zoon Oscar geboren.
Gister ochtend begonnen de weeën waarvan ik niet wist of het weeën waren. Om 12.00 uur kwam de vk en was er nog geen ontsluiting. Omdat de krampen heftiger werden kwam ze om 16.30 nogmaals. Toen had ik al 4 cm. 
Het was een hele fijne thuisbevalling. Wat een oerkracht, wauw. Nu gaan we genieten! 

Gefeliciteerd WenM met Jelle! En Prilgelukseptember met Oscar! Wat leuk weer zoveel geboortes ?.
Volgens mij moeten er nu heel veel meiden geboren worden de komende weken!
Wij hebben gister afscheid genomen van de kraamzorg, was ik ook wel aan toe. Onwijs fijn geweest maar toe aan ons eigen ritme en dat ik weer normaal met mijn vriend kan praten (dat heb ik echt gemist haha). Hier gaat nog steeds alles goed, Siem slaapt fantastisch ‘s nachts (wat een luxe, maar weet ook dat het elk moment kan veranderen ?) en we genieten volop. Kan even geen leven voor hem meer voorstellen.

Gefeliciteerd met Oscar!?? fijn dat het een goede thuisbevalling was en nu lekker genieten met elkaar! 
Ik heb een goede nacht bij mogen slapen en mag zo weer met vriend mee naar huis ? uitgeruster het weekend in en weer verder het wachtbankje op. 
Maar wie weet met volle maan straks hier in de groep een babyboom dit weekend ??

Gefeliciteerd prilgelukseptember met Oscar? wat fijn dat je zo terug kijkt op je bevalling! Geniet van jullie kleintje☺️
En dus een september baby voor de 40 weken geboren ;)  
LadyJ fijn dat je goed geslapen hebt, wel balen van de blaasontsteking zeg. Ik had het een paar weken geleden ook en slik nu voor de zekerheid maar cranberry pillen. 
Ik ga lekker genieten van deze zonnige dag. Ben helemaal positief wakker geworden, verschilt echt per dag haha! Fijn weekend☀️ met hopelijk weer geboortes hihi

Terug
Bovenaan