Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd met oscar ?
Ik heb echt een horror nacht gehad. Hadden gisteravond een feest. En voelde me heel goed. Gisteren ook heel rustig aan gedaan. Dus ging goed. Om half 9 waren we er tot half 1 vannacht. Om kwart voor 1 thuis en 1u in bed. En daarmee is alles gezegt. Ik heb in bed gelegen maar geslapen ho maar. Denk in totaal 1 of 2u misschien geslapen maar verder veel wakker gelegen, gedraaid, zere buik en gewoon me slaap niet kunnen pakken. Vanochtend moeten we even weg. Maar daarna als ik thuis kom maar even mn rust nemen en terug mn bed in.. Ook denken mijn schoonbroer en zus dat ons kindje vandaag of iig dit weekend gaat komen dus ben benieuwd of het zo is.
Fijne dag allemaal en hopelijk weer veel baby nieuws ?

Gefeliciteerd Prilgelukseptember!! ? Genietze van jullie zoon!
Ah Marieke je bent alweer door de kraamweek heen, wat gaat het snel! Fijn dat het zo goed gaat met Siem.
LadyJ ook fijn dat jij lekker uitgerust bent, hopelijk inspireert het je lijf om dit voort te zetten!
Bij mij is het na een aantal avonden krampen weer stil gevallen. Toch wel teleurstellend. 
Ik heb nu het idee dat de baby echt te groot is geworden voor mijn buik. Ik kan echt geen comfortabele houding meer vinden, zittend voel ik haar zowel hard drukken op mijn lies en op mijn ribben. Liggend krijg ik snel ontzettend rugpijn. Baby is ook zelf heel erg druk heb het idee dat ze ook geen comfortabele houding meer kan vinden. Alleen op de gymbal zakt ze diep genoeg, dus gelukkig heb ik dat. Heb nu ook wel steken onderin, vermoedelijk dat ze af en toe op een zenuw zit maar zal voor de zekerheid ook nog mijn urine laten checken op ontsteking..
Kortom, tijd om eruit te komen! ?

Gefeliciteerd Prikgelukseptember met Oscar. Wat leuk om gelijk hier weer babynieuws te lezen. Goed dat je toch de verloskundige hebt gebeld gisteren. Ik heb nu zelf ook maar alvast de weeëntimer app geïnstalleerd. Al zijn er hier nu geen voortekenen hoor. Lijkt erop dat ik morgen gewoon de 39 weken haal.
Volle maan dit weekend, leuk! Ben benieuwd of we er na het weekend ook echt meer baby's hier zijn geboren. 

Grrrrr ik baal zó erg! Na 2-3 dagen (voor)weeën en dondermiddag/nacht redelijk felle, eindelijk een nacht héérlijk geslapen... En alles ligt gewoon weer stil?
Hopelijk is dit de bekende stilte voor de storm en komt die kleine gewoon dit weekend. Gister zat ik er echt even flink doorheen.
Ik heb ook het gevoel dat hij te groot word voor die kleine ruimte, bewegingen doen bijna 'pijn',  liggen en zitten is niet echt fijn meer... Ik ben er echt klaar voor en mee ! 

Hallo allemaal!
Ik heb al een hele tijd niets meer van me laten horen, maar nu mijn uitgerekende datum (25 september) zo dichtbij komt, dacht ik weer eens aan dit forum!
Iedereen die al bevallen is, van harte gefeliciteerd! Ik heb niet alles teruggelezen uiteraard, maar ik de laatste twee heb ik teruggelezen: Gefeliciteerd met jullie zoontjes Jelle en Oscar!
Wij weten zelf nog niet wat het wordt, dus we zijn mega nieuwsgierig en ik ben zelf het wachten helemaal zat haha. Hopelijk helpt volle maan vanavond :p 

Prilgelukseptember gefeliciteerd met Oscar leuke naam!
Ik heb vannacht een waardeloze nacht gehad heel veel krampen en rugpijn twijfel of het weeën waren maar iedereen zegt dat je het wel door hebt als het echt zo is.. Douche en warme kruik in mijn rug helpt heel erg op dit moment..
Ik d8 dat ik gister alles had verloren maar vanmorgen kwam er een behoorlijke bal uit van een slijmprop..nu dus alles eruit denk ik..
Ik hoop vandaag of morgen onze kleine kunnen vast houden wil wel heel graag weten wat het is.. Anders wordt het inleiden maandag dus we hebben sowieso binnen 4 dagen onze baby vast?

Terug
Bovenaan