Uitgerekend September 2019

? gefeliciteerd nieuwe mama's, en welkom op de wereld kleine wondertjes!
Minni ik herken dat, dat de ruimte te krap lijkt te worden. Iedere beweging is gevoelig en hij zet zich regelmatig af, lekker tegen mijn ribben aan. En dan drukt het op het schaambot.. eigenlijk is liggen het fijnst , totdat mijn heup begint te zeuren.. kortom, niets is echt fijn ?
Ik ben nu 38+4 dus ik mag nog even ? Ik krijg mezelf ook moeilijk gemotiveerd om van de bank af te komen ? eraan toegeven of toch in beweging komen? Bewegen is ook goed, maar ik voel me zo lomp nu! 
Pff even zeuren hoor ?

O wat lees ik veel verhalen van dames die aan bevallen toe zijn.. succes! Ik hoop dat de kleintjes snel mogen komen! 
Hier is onze kleine alweer 12 dagen oud. Wat gaat het snel... beginnen steeds meer een ritme te krijgen en elkaar te leren kennen. Ik vind het vermoeiend maar ook geweldig mooi, zo’n hummeltje. Kan zelf de verzorging nu goed doen en steeds wat verder wandelen na mijn keizersnede. Vind het lastig accepteren dat ik niet meteen alles kan. Gelukkig geneest de wond mooi en heb ik een hele lieve man die heel veel doet.
succes allemaal, ben benieuwd wie de volgende zal zijn :) 

Hoi allemaal,
Ik ben op 9-9-2019 bevallen van een dochtertje met de naam Fleur. Een klein fijn meisje van 47cm en 2,7 kg. Ze doet het super goed. De borstvoeding is nog wat zoeken maar komt helemaal goed.

Was er nog iemand op 9-9 bevallen? 

Gefeliciteerd met Fleur! Mooie datum 09-09 ?
Inderdaad nog een klein popje. Was ze te vroeg geboren?

Hier is alles nog steeds rustig, inmiddels 40+4 en ben het echt wel zat. 
Vanavond volle maan inderdaad. Niet dat ik er in geloof, maar wie weet...???‍♀️

Ze is geboren op precies 38weken. Na inductie voor mijn gezondheid. Ze doet het wel verder prima! Dat ze klein is maakt de Cuteness factor enkel groter

Spannend Lovesept! 
Ik ben uiteindelijk afgelopen woensdag 11 september bij 42.2 bevallen van een gezonde knappe dochter. Hadden een hele ontspannen afspraak voor controle en toen afgesproken ook pas bij 42w in te leiden en flop daar begon het 's avonds :)
Was allemaal wel pittig maar echt je bent het toch weer snel vergeten als ze er is en alle cliches zijn waar :p
Veel succes en geniet ervan! 

Even een vraagje, misschien weten jullie dit. Van de week heeft de verloskundige gekeken of ze kon strippen. Ik had echter nog geen ontsluiting. Morgenochtend mag ik weer bellen en zou ze langs komen.
Nu heb ik net volgens mij (een deel van?) de slijmprop verloren. Betekent dit dat er dus een beetje ontsluiting is?
Ik hoop het, want dan kan ze morgen waarschijnlijk wel strippen.

Gefeliciteerd Appelboompje!! Jij hebt dus ook veel geduld gehad, fijn dat ze nog uit zichzelf gekomen is! ?
Leuk ook om van jou te horen Juffielies en jeeetje.. 12 dagen alweer.. bizar! Goed de tijd nemen om te herstellen hoor! Maar kan me voorstellen dat het heerlijk is om steeds meer te kunnen :)
En ik weet eigenlijk niet of het verliezen van de slijmprop gelijk staat aan ontsluiting... Succes morgen!

Terug
Bovenaan