Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oh dat van dat warrig is waar trouwens. Dat opschrijven en onthouden van voedingen is ook een crime. Heb getypt 42.2 maar Lovesept had natuurlijk al lang gezien dat dat 41.2 moest zijn
Gefeliciteerd appelboompje!
enn nog successen met volle maan?
ik had gister avond een bruiloft en heb vervolgens de hele nacht met zware hoofdpijn 1000 Mg paracetamol in bed gelegen en nog geen succes. Ga er nu maar uit en wat eten en drinken in de hoop dat het straks beter wordt
Anemoontje. Ik heb dat nu dus ook elke keer als ik wat te doen heb overdag of savonds dan heb ik een mega slechte nacht. Vrijdag ook een feest gehad en de hele nacht amper geslapen door allerlei kwaaltjes. Vanacht wel weer goed geslapen gelukkig.. Hopelijk voel jij je ook snel beter en slaap je aankomende nacht beter!
Hier ook alles rustig gebleven met volle maan, haha. Alleen sinds gisteravond ineens hoofdpijn, keelpijn en veel niezen wat vaak bij mij een voorteken is dat ik (zwaar) verkouden word. Slechtere timing kan niet, dus vannacht echt geprobeerd zo goed mogelijk te slapen (in hoeverre je daar invloed op hebt) en vandaag helemaal niks gepland (had ik al niet) en flink rustig aan doen... Kleine dametje zit nog heerlijk in mijn buik (vandaag 39w6d) dus ik acht de kans inmiddels 100% dat ik word ingeleid morgen. Pfff ik baal wel dat het tot inleiden moet komen, anderzijds heb ik zoiets laat maar komen? Hopelijk heb ik binnen nu en een aantal dagen een fijne geboorteaankondiging
Anemoontje wat vervelend!! Heb je wel een beetje van het feestje kunnen genieten eerst?
Ik had een etentje met vrienden maar heb ook besloten daarna dat het de laatste keer was. Ben 's avonds zo moe en kon gewoon de gesprekken nauwelijks volgen. Dus heb maar gemeld dat ik de volgende keer gewoon een uurtje kom buurten en dan zit ik erbij als een zombie maar goed, het is wel gezelligge afleiding
Ik heb vannacht voor het eerst sinds tijden weer 8 uur geslapen. Wel tussendoor 3 uur wakker maar ik teken hiervoor, hoop dat het elke nacht zo zou gaan.
Gisteren overdag dacht ik dat het misschien langzaam begonnen was... Ziek, zwak, en misselijk en krampen die om het halfuur kwamen. Ik ging toen in bed liggen en twee uur later was het weer weg. Geen volle maan baby dus en weer valse hoop
Morgen weer naar de VK. Misschien dat er wel wat gebeurd is maar volgens mij zit alles nog potdicht ?
Mientje ik kan me voorstellen dat je liever een natuurlijk beloop had gehad! Maar vandaag is dan dus wel echt de laatste dag... Ik zou zeggen geniet nog even van je buik en het zonnetje en je weet in ieder geval zeker over een paar dagen de kleine in je armen te hebben ?
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!
Minni: het was wel heerlijk er even tussen uit te zijn ben dat alleen thuis zitten wel zat, maar gestraft worden met hoofdpijn is iets minder dan. Dat had ik er niet voor over haha!
Hopelijk voor jou komt er wat op gang!