Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd nieuwe mama’s!
Geen volle maan baby voor ons! Sinds de valse start voelt het alsof het nooit meer gaat gebeuren ? maargoed, kan nu voorweëen wel duidelijk herkennen. Morgen naar de vk en die bood aan me dan te strippen. Wat vinden jullie van strippen? Morgen is mijn uitgerekende datum.
wat vervelend die hoofdpijn anemoontje! Komt nooit gelegen, maar nachtrust is nu wel echt ALLES!
Lijkt me vervelend om moeilijk te slapen nu. 
Van de fysio kreeg ik als tip ns te kijken naar de app Rost moves mamas, deze heeft mij erg geholpen de laatste weken. Vooral draaien in bed, opstaan en lopen gaan veel soepeler als ik deze stappen volg! 
Succes morgen Mientjee, ?? dat ze zich vannacht nog meld. Je hebt jullie meisje in iedergeval snel bij je nu! 
Succes allemaal!

Wellicht dat de volle maan hier wat geholpen heeft? Vanaf donderdag zijn we al aan het proberen in te leiden, maar ondanks het ballonnetje gebeurde er vrij weinig (lees: niks). Tot vanmorgen....!
Nu 2 cm ontsluiting en nog wat extra medicatie gehad. Als ik aan het eind vd ochtend op 3 cm zit worden de vliezen gebroken en krijg ik een infuus met wee-opwekkers. 
Hopelijk gaat het dan nu gebeuren, vandaag 41+2 dus van mij mag het wel. 

Hier ook geen volle maan baby haha. Fijn Mientje, het einde is in ieder geval in zicht. Hopelijk begint het toch nog vanzelf.
Anemoontje: ik hoop voor je dat de hoofdpijn nu wegblijft. Misschien toch te druk om nog wat te ondernemen, ook al snap ik dat je er af en toe even uit wilt. 
Wat fijn Joyce dat er nu toch schot in lijkt te komen. Hopelijk mooi babynieuws voor jou op deze zonnige dag!

Zeker! Ik zei al tegen mn vriend dit was de laatste keer dat ik dit doe. Maarja dat kan gelukkig ook niet meer anders. Vanmiddag nog een verjaardag met kids dus hopelijk overleef ik dat. 
Minty als er ontsluiting is zou ik het zelf wel laten doen. Kan net dat setje geven die de baby nodig heeft. In mn omgeving heb ik er goede verhalen over gehoord, maar je moet er rekening mee houden dat het ook 24 uur gerommel op niks af kan opleveren. 
Jeetje joyce wat vermoeiend en spannend zo! Heel veel succes! 

AnouckM en Appelboompje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden!???? 
Voor de dames die zich niet lekker voelen, hopelijk knappen jullie gauw op en verder maar extra rust pakken. Beterschap ?
Lovesept en Mientjeee: als ik het goed begrijp worden jullie beide morgen ingeleid. Hopelijk geeft de volle maan van afgelopen nacht vandaag nog het laatste zetje voor een spontane bevalling, maar anders sowieso dus nu echt dichtbij de ontmoeting met jullie kindjes? hou ons op de hoogte en succes!
Mamapatty: ach kan me voorstellen dat dat frustreert ja. Hopelijk was het idd stilte voor de storm en komt er gauw weer een actieve fase die tot een bevalling leidt?
Septembermamatobe: ben jij inmiddels gestript? 
Juffielies: leuk om van je te horen. Wat gaat het ook weer snel he. Fijn dat je steeds meer kan. Volgens mij wordt het echt vaak onderschat het herstel van een keizersnede. 
Joyce J: zo lange aanloop zeg! Maar nu wordt het wel echt spannend. Wens je veel succes en een mooie goede bevalling toe. Je kan het? 
Hier sinds gisteravond veel harde en soms zere buik. Lig nu ook met een harde buik op de bank. Ga maar niet te veel hopen op een bevalling, maar misschien wel al wat voorwerk voor de eerste ontsluiting ? heb het in ieder geval nog niet eerder zo gehad en dat het zo lang aan houdt. Straks lunch bij familie maar dat houden we ook kort.  

Hallo allemaal
Ik had vrijdagavond flinke krampen maar op een geven moment met hele grote gaten er tussen wel pijnlijke dus de hele nacht wakker geweest.
Zaterdagochtend nog een flink stuk van mijn slijmprop verloren maar geen krampen meer tot ong 12 uur toen begon ze weer heel lichtjes maar vanaf 14 uur best heftig. Om 16 u ben ik naar het ziekenhuis geweest en daar had ik een krappe 3cm daar aan de ctg en veel op de bal gezeten. Na 3 uur helaas maar 1 cm erbij dus vliezen gebroken en in bad gegaan. Wow toen werden ze dus mega pijnlijk en zonder pauze.. Snel eruit gegaan en op rond geloen na mega pijn en een paar uur verder zat ik nog steeds op 4 cm. Toen aan de weeënopwekkers wow heftig maar eindelijk een houding gevonden om ze op te vangen.. Na een aantal uur nog steeds geen vooruitgang.. Toen moest ik nog een uurtje op mijn zij en nog meer weeën opwekken maar dit was niet te doen zo mega zeer
Na dat uurtje nog niks opgeschoten.
Na 15 uur zonder pijnstilling en heftig weeën. Heb ik een keizersnee gehad gelukkig een sectio want ze hadden de tijd. Dit was erg mooi zag het hoofdje geboren worden en daarna de rest van het lijfje. En na 5 min nagekeken te worden mocht ik lekker huid op huid contact hebben van een uur lang terwijl hun mij aan het dicht maken waren..
Voor de keizersnee behoorlijk balen maar nu maakt het niet uit!
Want om 05:40 vanmorgen is onze dochter geboren Guusje!
Zo verliefd en ze heeft hele mooie blonde haartje 

Gefeliciteerd lovesept met Guusje! Wat fijn dat ze er eindelijk is.
begrijp ik goed dat omdat je niet naar de 10 cm ontsluiting kwam er een keizersnede is gedaan of nog om andere reden (pure interesse haha).
hopelijk herstel je snel! Geniet van jullie meisje.

Lovesept. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter guusje. Maar wow wat een heftige bevalling! Geniet nu lekker van haar ?. 

En voor de rest van de dames. Wie weet hebben wij ook snel onze wondertjes in onze handen. Ik kan niet wachten in ieder geval. Inmiddels 38+4. En ben zoo toe aan ons kleintje. Maar geduld is een schone zaak! 

Terug
Bovenaan