Uitgerekend September 2019

Och wat spannend voor de gene die zitten te wachten. Hoop dat jullie snel jullie kindjes mogen ontmoeten.
Oscar en ik zijn al goed aan elkaar aan het wennen. Mijn man is echt een super hulp en we hebben een hele lieve kraamverzorger. Borstvoeding komt al goed op gang al vind ik aanleggen best een klus. Dat resulteert in een zere rechter tepel, echt, au!
Voor de dames die hun slijmprop verliezen en twijfelen, gewoon bellen met je vk. Ik had om 08.00 uur lichte kramp. Om 12.00 uur nog helemaal geen ontsluiting. Kramp nam toe, ik verloor mijn slijmprop en om 16.30 vk opnieuw gebeld, toen had ik ineens 4 cm. Ruim twee uur later zat ik op 7 en een paar uur later had ik mijn kindje in mn armen. Natuurlijk gaat het niet altijd zo vlot, maar ik ben blij dat ik op tijd gebeld had.
O, dat kraamverband gaat als een malle dus haal een voorraad in huis! 

lovesept, gefeliciteerd met Guusje! Zo wat heb jij hard en lang moeten werken, maar fijn dat ze er nu is. Veel geluk ??
Prilgelukseptember: klinkt allemaal echt fijn en als een bijzondere en mooie kraamtijd. Hopelijk gaat dat aanleggen ook steeds beter. 
Ik heb nog steeds continu een harde buik en krampen en druk. Maar niet dat golf beweging van weeën. Kan me niet voorstellen dat dit niks betekent maar ben ook niet helemaal zeker van wat het wel is?? hopelijk zet er aankomende avond/ nacht of morgen iets door? ondertussen af en toe lekker wiegen op de yogabal?

Lovesept, gefeliciteerd met Guusje! Wat fijn dat ze er is!
Anemoontje, ik heb 2 pakken Kotex in huis gehaald. Ik hoorde via via dat een prima verband is ?

ondertussen bijna 39 weken, voel nog vrij weinig behalve haar bewegingen. Ben zo benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren 

Weer even bij gelezen, van harte met alle geboortes dames! Zo'n bijzondere tijd, die eerste dagen. En vooral als het je eerste is! Alhoewel, wij nu onze derde en hoewel al 2x eerder meegemaakt is ook dit weer zo mooi en intens! Wij voelens ons heel compleet!
Liv is nu 6 dagen oud en het is zo leuk haar te leren kennen. Heerlijk zo'n klein pakketje mens in je armen.. ? Ik voel me ook goed en fysiek geen ongemakken. Dankbaar en gelukkig.
Wachtende dames: veel succes. Er is een reden dat 40 weken normaliter 'gehaald' wordt, je kindje rijpt af. Het zal echt niet lang duren. En straks mis je misschien je bolle buikje wel een beetje.. ?
Ik ga kolven en dan eens even heerlijk een filmpje kijken terwijl Liv slaapt. Kids naar school, kraamzorg is er pas vanmiddag. Eust in huis.. ? En met de kraamvisite doen we het heeeel kalm aan. 
Fijne dag!

Oh wat klinkt dat goed Eefje! Zo’n 3e gaat zeker gewoon mee in het ritme. En het weer is ook nog eens perfect voor een kraamweek! Geniet ervan!

Dank voor de bemoedigende woorden Eefje! Het wachten is het straks vast allemaal waard. Prettig om te lezen dat alles zo goed gaat met jullie en dat jullie compleet voelen ?
Morgen ben ik 40 weken, ondertussen heb ik zelf het idee dat het niet snel meer gaat gebeuren, haha. Vandaag lukt het me iets beter om me er bij neer te leggen. Ook omdat het einde nu toch echt in zicht komt. Maximaal twee weken nog!
Gisteren hebben we het ledikantje naast mijn kant van het bed geplaatst, die stond nog elders paraat. Nu heb ik de halve nacht verliefd naar het lege bedje liggen staren. ?☺️

Gefeliciteerd allemaal met de geboortes van jullie wondertjes? leuk ook om al die mooie namen voorbij te zien komen. Als ik die bevallingverhalen zo lees ga ik het spannend vinden! 
Zo te lezen zijn er ook wat meiden waarbij het rommelt, hoop voor jullie dat het doorzet❤️
Leuk alle updates van degene die al bevallen zijn, klinkt allemaal zo bijzonder de kraamtijd en eindelijk je kindje bij je hebben. 
En goeie eefje die reminder dat 40 weken grens er niet voor niets is, had ik net even nodig vandaag. Zit er beetje doorheen vandaag, maar pas 39+ 1 dus ga even die positieve gedachte herhalen?

Terug
Bovenaan