Uitgerekend September 2019

Succes Mientjeee?? hopelijk nu gauw die kleine in je armen! 
En Joyce J hopelijk heb jij nu echt je kleine al in je armen? 
Gister echt een mental breakdown gehad. Ook ik was toch nog naar een familie lunch gegaan. Wat een slechte keuze. Beroerd van terug gekomen en met knallende koppijn naar bed. Heel veel, bijna continu harde buik die onaangenaam voelde. 's avonds toch maar de verloskundige gebeld, maar omdat er geen patroon van weeën in zat kon ze niet anders adviseren dan een warm bad nemen. Maar nu heb ik toch wel weer een beetje hoop dat er wel iets gaande is want ik ben een uur geleden mijn slijmprop verloren? en heb toch wel naast harde buiken lichte krampen die komen en gaan. Hopelijk zet er toch iets door? ik vind het zo spannend

Wachten wachten wachten.. gelukkig wilde de jongste vandaag overblijven op school met zijn vriendjes, oudste komt zelf naar huis (Vanaf Januari pas continu rooster)
Vandaag heeft mijn moeder weer heel het huis gedaan, straks na de lunch ga ik maar even op de bank en vanmiddag maar vast de kinderwagen opmaken en een nieuw lakentje in het bedje en badje vast bovenzetten.. Hopelijk de laatste motivatie voor de kleine haha. Het zal in ieder geval helpen tegen de verveling.
Morgen weer naar de verloskundige en dan zal ik eens vragen of die weeën van vorige week nut hebben gehad, want sinds toen is alles VERDWENEN ? Alleen de baby duwt nu af en toe gemeen in mijn bekken, laat het maar gewoon beginnen..
Dat wachten en de spanning van wanneer komt het nu is ook niet bevorderlijk voor het gezin moet ik zeggen..  Manlief werkt extra hard zodat hij goed voorbereid is, kids worden chagrijnig want mama kan nu geen kant op, en ikzelf word er behoorlijk moe van !

Wat naar LadyJ dat je zo beroerd geworden bent.. Hopelijk is het inderdaad het begin van de bevalling :) Ben benieuwd!
Ondertussen ben ik ook wel erg nieuwsgierig naar die slijmprop haha
MamaPatty kan me voorstellen dat het met kids nog veel onhandiger is dat wachten. Het kan toch echt niet lang meer duren! ?

Hieronder even een "tussenstand". Super leuk dat er nu steeds meer babynamen in de lijst komen! Over max. een maand is de lijst gewoon compleet meiden. Hopelijk ben ik niemand vergeten? Anders, laat het vooral even weten :). Als we echt in de tweede week van oktober zitten maak ik 'm nog een keertje.

Mariekesep. Ik sta er nog niet bij ?. 
Mijn uitgerekende datum is 25-09-2019.En het geslacht is nog onbekend. 
Maar maak ik wel bekend als het geboren wordt. Ben zo benieuwd. Vandaag 38+5. Mijn beide zussen waren met dit termijn beide al bevallen. Hebben beide 2 meiden. En ik moet geduldig afwachten wat onwijs lastig is. Maarja geduld.... 

@ Lieke: Sorry! Je staat er nu bij! :)
Even een kleine update van hier, Siem is vandaag 10 dagen oud. Hij was vandaag onrustig en wilde zo ongeveer om het half uur borstvoeding hebben. Blijkbaar bestaan er regeldagen ;-). Ik krijg dus even niets gedaan vandaag haha. Regeldag 1 is met 9 à 10 dagen dus het klopt hier precies. 
Verder nog steeds op die blauwe wolk hoor, ik vind het echt geweldig zo'n kleintje. Hij gaat lekker mee in het ritme en drinkt / slaapt nog steeds prima. Overdag vindt hij het super gezellig dus is regelmatig een tijd wakker. Om ervoor te zorgen dat ik toch het één en ander kan doen heb ik een draagdoek gekocht. Super fijn en echt een aanrader. Ik heb een geweven doek besteld via Dragen & Zo, zodat de doek mooi blijft en niet "uitloopt". 

Wat een leuke berichten weer en vooral van de kersverse moeders! 
Hier een goede dag hele dag bij mn ouders geweest en een grote schoonmaak gehouden. Je moet wat als thuis alles al aan kant is door de nesteldrang haha. 
Woensdag weer naar de verloskundige! Ben benieuwd wil wel een plan maken met haar. Gaat mij rust geven als ik de maximale datum weet. 
Ik vind een draagdoek altijd een beetje spannend. Hoor vaak verhalen van baby’s die nergens anders meer willen slapen dan in een draagdoek. Ik wilde dus alleen een draagzak voor buiten proberen en niet binnen. Iemand ervaring mee althans die ook spannend vind om daar binnen aan te beginnen:)

Oh k heb heel veel draagdoeken en zakken! Gekocht en geleend, ik vind het ideaal en hoor alleen maar positieve verhalen erover. 
Zojuist bij mijn immer nuchtere VK geweest die heeft me weer gerustgesteld. We hebben een afspraak gemaakt voor volgende week maar ze verwacht me gewoon eerder te zien voor de bevalling ;) en anders gaan we vanaf dat moment om de dag checken hoe het ervoor staat. Heel ontspannen allemaal en er is nog met geen woord gerept over strippen of inleiden. Dus ik ben weer rustig. 
Kijken hoe het gaat de komende week ?
Dank voor de update Marieke, leuk!

Terug
Bovenaan