Uitgerekend September 2019

Leuk om de lijst zo te zien MariekeSep. Hopelijk zullen er snel velen volgen die op de lijst kunnen. 
Fijn ook om de verhalen van degene die al mama zijn geworden te lezen. Altijd handig die tips!
Ik ben vandaag weer goedgekeurd bij de verloskundige. Ik wil volgende week ook alles bespreken. Ben bij de volgende afspraak 40+2 (nu 39+1) en wil dan ook alvast het inleiden enz bespreken. Heb ook het idee dat het dan wat rust kan geven. Strippen en inleiden doen ze bij ons pas vanaf 41 weken. Maar natuurlijk hoop ik stiekem dat het niet nodig is en dat onze baby zich deze week al komt melden ?

De nieuwe mama’s gefeliciteerd met jullie wondertjes!
@MariekeSep Ik sta ook nog niet op de lijst :) Ben 25-09-2019 uitgerekend en we weten nog niet wat het is!
Ik heb vandaag ook echt een minne dag... Nergens zin in, hoofdpijn, last van mijn heupen, moe, blegh! FF klagen hoor hahah. Ben nu dus 38+5, maar vindt het op het moment gewoon echt een super naar idee dat ik niet weet tot wanneer ik moet wachten haha. Maar ik mag niet klagen, aangezien ik nog niet eens 40 weken ben hihi.
De rest die ook nog aan het wachten is, sterkte!

Hier 39+1. Ik ben benieuwd wanneer er wat gaat gebeuren. Ik heb as donderdag weer controle, ik ga dan ook vragen hoe het bij mijne zit met inleiden etc, mocht dat tegen die tijd nodig zijn. Ik heb tot op heden nog helemaal niet een idee gehad van 'oh voorweeen' of ' oh harde buiken'. Ik heb alleen gigantisch last van mijn schaambot, hij is ook al volledig ingedaald, maar dat voel ik dan wel weer. Ben benieuwd naar de rest. 
Ik heb het idee dat ik een van de weinige ben die totaal GEEN nesteldrang heeft. Ik heb alles goed en aan de kant, en vind dit ook best zo. En daarnaast heb ik ook totaal geen energie voor iets. Ik ben normaal nooit zo maar ik ben zo passief op het moment. Is gelijk ook vervelend dat passieve. Irriteer me soms aan mezelf.
Maar ik ben ook benieuwd naar de volgende septemberbaby, ik vind het heel fijn jullie ervaringen en bevallingsverhalen te l

*ik was nog niet klaar met typen*
..., Te lezen. Ik haal hier veel uit. 
Heel veel succes deze week weer allemaal !

Vhs, ook hier ontbreekt de echte nesteldrang hoor! Ik sta echt niet alle kasten ineens schoon te maken of her huis 5x per week te dweilen. Vind het wel prima zo.  
En ook hier geen voorweeen of iets in die trant. Wel ligt ze mega ingedaald maar niet zo dat ik pijn heb aan m’n schaamstreek. 
Wel merk ik dat ik meer vocht vast begin te houden. De vk zei het vanmiddag nog dat ze dat nu wel in m’n gezicht begint te zien. 
Een vriendin zei het vanmiddag ook, dat ze kan zien dat het einde nadert. Oftewel ik begin vocht vast te houden in m’n gezicht ?
Laat dit dan maar een teken zijn dat de laatste loodjes officieel zijn begonnen! ??

Nou dames, het is inderdaad EINDELIJK zover! Na 4 dagen inleiden, een tijdens de bevalling ontstane zwangerschapsvergiftiging en uiteindelijk een spoedkeizersnede, is vanmiddag om 16.00 uur ons mooie kleine meisje Indy geboren! Ze is 48cm lang en weegt 3292 gram. ?
Het was een heftige lange dag, maar zodra je baby naast je zoet ligt te slapen, lijkt dat alweer zo lang geleden! Ze doet het super. 
Ik had om de weeën te verlichten ook om een ruggenprik gevraagd die helaas tot 2x toe aan m’n linkerkant telkens wegviel, of verminderde of iets. Maar dat kan gebeuren denk ik dan maar want het had eerst wel effect en toen was het echt fijn om te hebben! 
Wij gaan zo weer een flesje geven met behulp van de verpleging. Wat is het wennen , zo’n kindje. Heb het idee dat ik echt niks weet. ? Het zal wel goedkomen. 
Iedereen weer succes met wachten! Ook ik kan bevestigen dat het het dubbel en dwars waard is! ?

Vanmiddag is, op de uitgerekende datum, onze dochter Nora geboren ? 
Het was een bevalling in sneltreinvaart, heftig maar enorm snel! Nora doet het prima en we zijn dolgelukkig! 
Morgen ga ik bijlezen ?
slaap lekker en ik duim voor alle dames die nog wachten! Het is het allemaal waard!! 

Terug
Bovenaan