Uitgerekend September 2019

Ha Joyce, van harte!!! Het heeft je niet mee gezeten zo te lezen, maar wat fijn dat ze er nu eindelijk is ?
Heel veel plezier met alles onder de knie krijgen en natuurlijk komt dat helemaal goed ☺️ 
Moet je nog een paar nachtjes blijven? Hopelijk kun je snel naar huis met Indy, succes met het herstel! ?

Van harte gefeliciteerd joyce, jeetje dat klinkt ook wel behoorlijk heftig. Maar wat fijn dat je meisje nu lekker bij je is. Geniet ervan? 
En gefeliciteerd minty met jullie meisje? 

@vhs heel erg herkenbaar, wij lopen precies gelijk en heb ook geen echte nesteldrang. Vandaag ook lui op de bank gehangen. Ik doe alleen de nodige wasjes maar geen schoonmaakdrang ofzo? Ben ook passief. Probeer wel elke dag rondje te lopen zodat ik wel wat doe. 

Gefeliciteerd Joyce en Minty met de geboortes van jullie kindjes! Rust lekker uit en geniet van de komende tijd. 
De baaldag herken ik wel. Vandaag ook werkelijk niks uit m'n handen gekomen. Wellicht morgen een betere dag voor ons. Trusten!

Wat toevallig indd Liekeseptemberbaby! Leuk!!
Oeeh van harte gefeliciteerd met jullie dochters Joyce en Minty!
Ik lig op dit moment weer van ellende wakker... heeel fijn haha. Ik lig prima, maar ik kan gewoon niet slapen! En ohja, ik heb vette jeuk aan mijn buik die helaas vol groeistrepen staat.... hopelijk hielp het om hier even bij te lezen en val ik zo weer in slaap hihi, trusten allemaal!

Gefeliciteerd met Indy en Nora! 
Wat bijzonder om te lezen dat bevallingen zo kunnen verschillen. 
Hier overdag wel weer wat optimistischer en redelijk in actie beter dan vorige week. Nu nog volhouden. Maar snachts na de tweede keer plassen rond een uur of 3 begin ik toch te malen. Morgen (woensdag) naar de verloskundige wil echt een eind datum voor inleiden denk echt dat dat mij rustig maakt. Heb nog nooit iets van een voorwee of slijmprop gezien dus het gevoel dat het uit zichzelf start is ook weg?

Zo. Over een stortbevalling gesproken?
Na een teleurstellende donderdagnacht, begonnen de sterkere weeën vanavond weer.. hi gebeld, en Ja hoor weer lag alles stil dus om 11 uur naar bed gegaan.
Toen begon het pas? ineens weeën om de 3 minuten, flink heftig dus gelijk weer gebeld en iedereen opgetrommeld. Om 01.20 belde ik de vk en om 02.15 waren we ouders van onze zoon Noud???

En nu eerst even bijkomen..??

Terug
Bovenaan