Uitgerekend September 2019

Wauw 3 nieuwe septemberbaby's ? Gefeliciteerd met Indy, Nora en Noud!
@Anemoontje, hier ook nog niks van een slijmprop te bekennen hoor. Ook niet echt voorweeën. Gisteravond een paar onverklaarbare steken, maar dat was het ook. Hopelijk zegt het niets en begint de bevalling bij ons toch spontaan.

Gefeliciteerd met de nieuwe september baby's. 
Hier gisteravond flinke krampen. Maar de nacht was rustig.. Nouja weer ieder uur gezien. Weinig geslapen en overal pijn. Weet geen houding te vinden en heb dus weer amper geslapen.. Maarja, zoals mijn vriend zegt nog even.. Helaas kan dat even nog 3 weken zijn... 

Gefeliciteerd mamapatty met noud❤️ Jeetje wat een snelle bevalling zeg!! Lekker genieten samen? en leuk wakker worden voor je kinderen, broertje is er?

MamaPatty jaaaa hij is er ? gefeliciteerd en het klinkt als een heftige maar mooie bevalling! Geniet Van de kraamtijd en ben benieuwd wat je andere kids ervan vinden. 
Hier ook nog geen enkele voorwee, of prop maar dat zegt niets! Hou vertrouwen Anemoontje het kan zomaar ineens beginnen ? 
Vandaag heb ik dus de magische 40 weken bereikt. ✨
Vindhet met de dag spannender worden. Vannacht weer eens lekker geslapen :) Gaat bij mij een stuk beter mentaal dan afgelopen week dus misschien heeft dat de wachtenden onder ons moed. Ik moest zelf even wennen aan dat ik meer geduld moest hebben. 

Gefeliciteerd dames met jullie kleintjes! Geniet ervan!

Ik lees dat ik gelukkig niet de enige ben die nog nul tekenen van een aanstaande bevalling heb ?. Het is niet te hopen voor ons dat we doorlopen tot bijna 42 weken haha 
Ik slaap wel sinds een week mega goed. Is dat misschien een voorteken? 1x plassen in de nacht en gelijk weer in slaap vallen en gewoon uitslapen tot half 9. 
Vandaag voor de verandering maar eens een dweil door het huis halen. Je moet wat om de tijd te doden ??

Wat leuk om alle verhalen hier te lezen. Ik ben nu 40 weken en 2 dagen. Afgelopen dagen heel veel harde buiken...voelt soms alsof het constant zo blijft. Slapen lukt snachts amper, overdag probeer ik mezelf af te leiden en netflix te kijken, te lopen met de hond, maar dat is best lastig, om je te blijven ontspannen. Het is mijn eerste zwangerschap, ik ben best wel nerveus aan het worden nu. Mijn vriend werkt, en dat is ongeveer een uur rijden als hij terug moet komen...wat als ik het niet op tijd door heb dat de boel is begonnen en het snel gaat?

Wat leuk om alle verhalen hier te lezen. Ik ben nu 40 weken en 2 dagen. Afgelopen dagen heel veel harde buiken...voelt soms alsof het constant zo blijft. Slapen lukt snachts amper, overdag probeer ik mezelf af te leiden en netflix te kijken, te lopen met de hond, maar dat is best lastig, om je te blijven ontspannen. Het is mijn eerste zwangerschap, ik ben best wel nerveus aan het worden nu. Mijn vriend werkt, en dat is ongeveer een uur rijden als hij terug moet komen...wat als ik het niet op tijd door heb dat de boel is begonnen en het snel gaat?    

Terug
Bovenaan