Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd met de baby's! En nu genieten!
Hier wonderbaarlijk genoeg, heb ik van 1:00 tot 7:00 als een blok geslapen. Dit is een record voor mij haha. Nu is de baby weer volop actief in mijn buik en ben ik maar weer opgestaan .. 
Hier ook geen slijmprop of voorweeen. Ik heb alleen lichte krampjes zo af en toe, maar houden niet aan. Baby is wel lekker actief en vermaakt zich volgens mij prima in mijn buik, dus dat is positief ..toch... Haha.
Ben benieuwd naar de volgende baby! 

Gwennabeez meestal bij de eerste ben je toch echt wel een tijdje bezig dus je man is vast op tijd terug! ☺️ 
VHS fijn zoveel uurtjes slapen, dat kunnen we gebruiken ??

Bij mij is ineens de berichtenbom begonnen, blijkbaar heeft iedereen braaf gewacht tot de uitgerekende datum. Maar pfff ik hoop niet dat iedereen iedere dag gaat vragen of er al iets aan de hand is ? 

Ik ben pas eind oktober uitgerekend maar leuk om dit topic te volgen. @minni: Ik heb al bedacht dat ik 2 weken voor de uitgerekende datum lekker mn whatsapp status in afwezig ga veranderen ofzo en al dat soort vragen ga negeren haha, heb ik nu al zo geen zin in! :-D

Gefeliciteerd allemaal. Leuk om te lezen :)
Hier net de gehoortest gehad en de kleine is geslaagd. Verder wil ik al te veel doen. Blijft mijn valkuil hehe. 
Hier regelmatig een cluster moment in de avond. Verder een makkelijk mannetje.

Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meisjes en jongen!
zelf ben ik 1 oktober uitgerekend maar het oktober forum is erge stil dus ik sluit liever bij jullie aan. 
Slapen gaat hier prima en nesteldrang valt ook reuze mee maar dat is ook bijna onmogelijk met een loslopende peuter van bijna 2. 
De buik is vandaag erg onrustig. Constant drukkend gevoel in Mn onderbuik. Harde buiken vallen vandaag dan weer mee. We wachten gewoon weer af. 

Succes allemaal! 

Oeeh ook gefeliciteerd met Noud, super leuke naam!

Misschien een domme vraag he dames, maar ik twijfel over wat nu precies een harde buik is... hihi. Want ik denk soms dat de mini dat flink tegen de oppervlakte gaat liggen, waardoor mijn buik hard aanvoelt. Of is dat hetgeen dat ze harde buiken noemen? Wat voelen jullie daar verder bij? 

@Nikkkiii. Ik voel wel verschil tussen een harde buik ofdat de baby wat meer tegen de buikwand aan ligt. Een harde buik geeft bij mij ook een beetje een onprettig gevoel, maar doet geen zeer. Wel voelt het dan alsof ik even moet gaan liggen. Hopelijk kun je iets met mijn vage beschrijving haha.
Zelf heb ik vandaag een wat rommelige buik en sinds een uur ook steken vlakbij mijn navel. Iemand die dit herkent? Denk niet dat het echt een voorbode voor een naderende bevalling is, maar fijn is het ook niet.

Terug
Bovenaan