Uitgerekend September 2019

Ik heb echt een baal dagje na mn onrustige nacht.. Vanmorgen alleen maar gehuild en niks voelde goed. Toen na de lunch lekker in bed gaan liggen en even 1.5u geslapen. Ik dacht liever overdag slaap inhalen en vanacht weer niet slapen. Dan beide niet slapen.. Dus nu weer wat fitter en blijer. Hopelijk houd dit aan de rest van de dag en kan ik vanacht gewoon weer goed slapen.. 

Lieke ik hoop ook dat je vannacht wat beter gaat slapen. Bij mij helpt het wel om 's middags een dutje te doen, dan slaap ik 's nachts juist beter dan de dagen waarop ik er niet aan toe kom om te gaan liggen overdag. 
Anders zou ik ook snel met je verloskundige gaan overleggen of je misschien met medicatie kunt slapen. Sterkte vannacht!
Oktoberdames welkom :) Het zal hier vast ook steeds stiller worden dus gezellig als je mee kletst.
Nikkkiii bij een harde buik kan ik m echt niet meer indrukken, en kan ik dus juist het kindje niet meer goed voelen aan de buitenkant. Zonder harde buik heb je een soepele baarmoeder die je gewoon kunt indrukken :)
Net nog even de stad in geweest, voel me nog steeds een attractie. Wordt straks ook weer gek denk ik als je over straat loopt en niemand kan aan je zien dat je net een kindje hebt gekregen.

[quote quote=10246210]Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meisjes en jongen! zelf ben ik 1 oktober uitgerekend maar het oktober forum is erge stil dus ik sluit liever bij jullie aan. Slapen gaat hier prima en nesteldrang valt ook reuze mee maar dat is ook bijna onmogelijk met een loslopende peuter van bijna 2. De buik is vandaag erg onrustig. Constant drukkend gevoel in Mn onderbuik. Harde buiken vallen vandaag dan weer mee. We wachten gewoon weer af. Succes allemaal![/quote]
Wat leuk ik ben ook 1 oktober uitgerekend is inderdaad erg stil daar!
Hier nu ruim een week al gerommel, slijm prop ook verloren volgens de verloskundige kon het nu niet meer al te lang duren
Hier gaat slapen juist minder goed helaas en wel veel nestel drang 

vanmorgen hebben ze me geprobeerd te strippen. Helaas kon de Vk er niet bij vanwege een gekantelde baarmoeder. Flink balen dus en geen idee of ik dus überhaupt al ontsluiting heb. Iemand ervaringen hier mee? 

Mmm oke, thanks voor jullie antwoorden, dan vraag ik me af of ik wel echt harde buiken heb... Ik heb aanstaande donderdag weer een afspraak bij de vk, dus zal het daar ook eens vragen :)

Ik heb verder ook nog geen tekenen van een beginnende bevalling, maar lees en hoor ook veel dat dat niet echt hoeft en dat het ook zomaar ineens kan gebeuren, zonder enige aanleiding. 

Morgen heb ik trouwens een afspraak voor een zwangerschapsmassage staan, heerlijk! En, ik hoop dat zij wat drukpunten kan aanpakken, zodat de boel op gang gebracht kan worden hihi. 

Oh voordat ik het vergeet, hebben jullie nog tips tegen een vreselijk jeukende buik? Heb sinds een aantal weken toch nog groeistrepen gekregen... en die jeuken pffff

Nikki, ik zou ervoor zorgen dat je buik goed vettig blijft, dus smeren met bodylotion of speciale olie. Ik smeer 2x per dag m’n buik in, iedere ochtend en avond. Wellicht dat dat helpt?!

Thanks voor de tip AvdS, alleen doe ik dit al vanaf het begin hihi. Dus helpt helaas niet.
Ik krijg nu ineens ‘menstruatie’krampen in mijn rug trouwens, please laat het zo ver zijn hahaha

Minni. Het is gelukkig nog niet zo erg dat ik slaap medicatie nodig heb. Slaap nog voldoende en ben ook niet moe gelukkig. Baal alleen dat de nachten wat langer duren omdat ik echt een slaapkop ben. En nu de nachten zo lang duren omdat ik minder slaap en dus wakker lig.. Maarja
Vanmiddag lekker 1.5u geslapen en nu lekker aan het wachten op vriendlief..
Wel raar gevoel in mn onderbuik en schaamstreek weer. Maar wss weer omdat de kleine beweegt. Vet irritant gevoel.
Morgen 39w zwanger. Ik hoop nog steeds dat ik deze week beval maar jaa zoals de meeste september baby's zal het nog wel even duren voor mij.. Helaas.. Want ben er beetje klaar mee. Maar geduld... 

Terug
Bovenaan